4-MMC snuiven?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Ganggang💯

Badass junkie
nu de thread er nog is ..althans dit gedeelte.
ik lees er graag wat op na.
dit is geen bevestiging of uitsluiting van geopperde theorieën.

😘
Flinke waslijst wel. Denk dat er weinig mensen zijn die aan alle punten voldoen maar ik kan me zeker in een groot aantal terug zien.

Hebbenzekezine?

Experimenterende gebruiker
Met een dikke anti-climax.
Met verschillende mensen geprobeerd, niemand iets gevoeld. Heel het zakje ligt nog steeds onaangetast in mijn kastje.

Misschien probeer ik het nog wel eens opnieuw met hogere dosissen.

is t niet 4-mec ofzo? Dat doet ook geen reet

Yveje

Newbie
Hier komt spuit elf. Geen hardcore drugsgebruiker, af en toe mdma op feestje, paar lijntjes coke per jaar. Ben ook totaal niet verslavingsgevoelig wil ik even gezegd hebben.
Mijn minnaar kwam aanzetten met 4 mmc afgelopen week.
We hebben het gesnoven, beiden een goede lijn. Prikte iets in de neus, maar niet pijnlijk.
Na een paar minuten al voelde mijn hele hoofd "raar". Ik voelde me heerlijk en blij, maar wilde mijn ogen niet meer open doen. Zag de mooiste kleuren in mijn hoofd, alsof ik in een kaleidoscoop keek of dat er cartoons afspeelden in mijn hoofd. Daarnaast werd ik er heel opgewonden van en hadden we fantastische seks. De rush was niet superlang. Uurtje denk ik, maar daarna was het prima om even bij te komen.
Lekker spul, bijna alsof ik even uit mijn eigen lichaam trad, even alsof je de controle kwijt bent, maar toch net niet. Ik zweefde.
Nadat ie begon uit te doven had ik niet direct de behoefte om bij te nemen. Ik nam wel nog een likje mdma om de dag te rekken. Topdag wat mij betreft en zal dit heus vaker doen met mijn minnaar. Ik zelf vind heg effect van mdma meer geschikt voor een feestje, omdat ik dan meer controle heb, maar dat kan persoonlijk zijn.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan