9-carboxy-11-nor-delta-9-THC

Hallo

Ik ben sinds half mei 2016 gestopt met cannabisgebruik.
De bedoeling is om dit nooit meer te doen, en bovendien moet ik eind juni positief testen (voor een studentenjob).

Ik heb deze week maandag mijn urine laten testen en mijn huisarts wist me te vertellen dat ik 293 als waarde had in mijn urine.

Is er iemand van jullie die daar verstand van heeft en mij kan zeggen wat dat betekent?
Is mijn lichaam nu massaal aan het vechten om de afbraakstof van THC zo snel mogelijk uit mijn lichaam te krijgen, of is die hoge waarde puur omwille van de volgende reden : Ik ben enkele jaren een gebruiker geweest, maar het laatste jaar en half was het intensief (bijna elke avond minstens 1 jointje).

Alvast bedankt :)

Bobsacamano zei:
Misschien moet je dat je huisarts vragen. Die zal dat toch weten.

Wel, dat had ik al gedaan, hij kon daar geen duidelijk antwoord op geven, enkel dat de waarde heel hoog was. Deze dinsdag testje gekocht bij apotheker, nog steeds positief. Ik leef op hoop dat het er eind deze maand uit is :(

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je intensief geblowd hebt is het in extreme gevallen tot een maand aantoonbaar in de urine. Daarna moet het er echt wel uit zijn

benniesmitters

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Als je intensief geblowd hebt is het in extreme gevallen tot een maand aantoonbaar in de urine. Daarna moet het er echt wel uit zijn

Las ergens dat als je 10 jaar lang dagelijks geblowd hebt het tot wel 67 dagen kon duren. Maar deze gevallen zouden denk ik bijna niet voorkomen.

Bovenaan