Ja hier zijn al genoeg topics over maar ik kan geen topic vinden over deze specifieke vraag.. 
Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar?
Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ?
Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is...
Maar.. ik neem het nu tog al..
Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd
dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu...
Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow..
Alvast bedankt
Mijn maten zeggen datje door 's nachts wakker te blijven sneller afvalt dan snacht te slapen is dit waar?
Ben 16j woog 109kg 3 weken geleden weeg nu 97kg maar wil naar 80 kg ofzo gaan & is het normaal dat er wel gewicht afgaat maar dajet het niet ziet ?
Ik weet het afvallen met speed niet de beste manier is...
Maar.. ik neem het nu tog al..
Ik weet dat je er aan verslaafd kan worden & ja ben al verslaafd
dus kan beter zo afvallen ben zo blij nu...
Ben er eigenlijk aan begonnen jullie mogen nu lachen idc.. heb nog nooit een vriendin gehad ofzo.. dan zag ik vrienden met hun vriendinnetjes altijd jaloers op geweest nu neem ik 4 weken speed en begint tog te komen enzow..
Alvast bedankt