Alles dat je wilt weten over paddo's!

DreamWeaver

Badass junkie
shokora zei:
phy zei:
Dit plaatje is veel te handig om ergens tussen die topics te laten slingeren.....

Dat ik die nu pas zie, daar zocht ik echt al een hele tijd naar, thx : D

Btw, kan iemand even in de openingspost zetten dat het nog niet zeker is wanneer paddo's verboden worden en dat er in september verder over gepraat wordt? Ik word zo langzamerhand echt mongool van al die topics hier over.

Nee, de TS is niet langer actief en zal dat wss ook nooit meer worden. Iemand anders kan alle info wel copy/pasten en aanvullen, en dan maken we van dat topic een sticky :)

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Even een vraag over het oogsten:

Als je geoogst hebt blijft er altijd wat "substaat" aan de paddo aan de onderkant hangen, is het verstandig om dit eraf te snijden/knippen? , en kun je dit het beste nat doen of gedroogd, ik neem aan dat ik dat spul niet ga opeten? :hearteyes:

Alvast bedankt!

mikkelk

Belezen gebruiker
TheAgeOfMen zei:
Even een vraag over het oogsten:

Als je geoogst hebt blijft er altijd wat "substaat" aan de paddo aan de onderkant hangen, is het verstandig om dit eraf te snijden/knippen? , en kun je dit het beste nat doen of gedroogd, ik neem aan dat ik dat spul niet ga opeten? :hearteyes:

Alvast bedankt!

Ik heb het wel opgegeten en heb er serieus niets van geproeft en er is ook niks tussn mijn tanden blijven hangen ofzo :stoned:

shokora

Wijs gebruiker
Er is btw een nieuw topic omdat de TS van deze niet meer actief is en er daarom geen veranderingen meer kunnen worden doorgevoerd:

viewtopic.php?f=7&t=16848

Btw, mods kan iemand die even sticky maken en deze langzaam dood laten bloeden?

Bovenaan