Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
raging_bull zei:Deze kan mischien wel in de eerste post van dit draadje:
![]()
ineens werd alles grijs ... ik hoorde alleen geruis mijn beeld werd zoals een tv met slecht ontvangst... alleen grijs en mijn zicht werd zwarter en zwarter kon niet meer ademen, en ik voelde mijn lichaam niet meer, het was alsof mijn geest aan het verder trippen was maar dan buiten mijn lichaam... ik kon niet meer ademen... min vriend heeft me gelukkig opgevangen... ik had niet meer het geveoel dat ik zat of stond ik dacht dat ik zweefderoberto0w zei:Ik heb een vraagje;
Ik heb een jaartje geleden een paddotrip gedaan met 2 vrienden van me. En ik ben toen zwaaaar bad gegaan. Sindsdien hebben wij het ook eigelijk niet meer gedaan. Het volgende gebeurde; wij wilden een keertje echt hard gaan trippen, daarom had ik een heel bakje hawaiiaanse paddo's op. Maar op een gegeven moment werd ik moe en voor de rest weet ik het eigelijk niet meer. Wat ik vernomen heb is het volgende;
...
In Groningen net zohenkie84 zei:Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?
mexicaanse en MCkennaii (die heb ik al eerder gekocht) zijn sowieso onder de 15 euro, maar ik ben wel benieuwd naar de prijzenlijst ivm de potentie en populariteit. Maar het kan ook zijn dat iedere smartshop gewoon andere prijzen heeft natuurlijk.henkie84 zei:Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?
Magic Guest zei:Wie kan er een prijzenlijst posten van alle soorten paddo's die ze in je smartshop verkopen? Vooral hawaiaanse ben ik benieuwd naar.
Ik weet er al wel een paar:
Mexicaanse: 12.50
McKennaii: 14.00 (volgens mij)
Adrenochroom zei:
Dumpy zei:Maar zoals de smartshop houder tegen me zei. die dingen liggen er alleen voor de sier, klopt niet echt heel veel van. En ben het ook wel met hem eens.. het is niet vast te pinnen hoe de paddo zal zijn, in vergelijk met mijn ervaringen met de soorten vind ik er weinig van kloppen in ieder geval.
phy zei:Dumpy zei:Maar zoals de smartshop houder tegen me zei. die dingen liggen er alleen voor de sier, klopt niet echt heel veel van. En ben het ook wel met hem eens.. het is niet vast te pinnen hoe de paddo zal zijn, in vergelijk met mijn ervaringen met de soorten vind ik er weinig van kloppen in ieder geval.
Eens. Maar er komen ook dingen overeen. Hawaiians zijn sterk, mexicana's zijn relatief zwak. Een goede referentie, zeg ik.
acidsmak zei:ik zag die plaatjes boven staan waar alle paddo's op staan maar toch raar dat bij mij truffels zwaaar visueel zijn en mexicaanse minder.ben toch benieuwd naar de meest visuele, de hawaiaanse!!of kan zelfs de sterkste paddo minder visueel zijn voor mij dan de truffel?
onzin, de prijs verschilt gewoon overal.phy zei:Dan ben ik genaaid!!!!
Heb van de week 17 euri neergeteld voor hawaaiaantjes.
In Den Haag
goed lezen aub:fs180 zei:btw, 50 gram is geen halve kilo
dus 50 gram gedroogde staat gelijk aan een halve kilo verse.Gedroogde paddo’s zijn sterker dan verse paddo’s
Laten we voor eens en altijd dit gerucht de wereld uit helpen. Heb je 50 gram verse paddestoelen en laat je deze drogen, hou je ongeveer 5 gram gedroogde over, deze 5 gram zijn nooit sterker dan die 50 gram verser. Dit is ook logisch aangezien er niet meer stoffen inkomen middels het droogproces. Heb je 50 gram gedroogde paddo’s en 50 gram verse, zijn die 50 gram gedroogde natuurlijk meer omdat dit in verhouding een halve kilo paddo’s is.
phy zei:Dit plaatje is veel te handig om ergens tussen die topics te laten slingeren.....