paddo's in combinatie met wiet
Hey,
weet er iemand meer over de combinatie van wiet met paddo's? Ik had gisteren namelijk voor een tijdje een blackout... Kon niet meer ademen enz...Ik was flauwgevallen, In het weekend had ik een prachtige trip beleefd o.i.v. equadoriaanse... ik dacht dat het effect niet zou doorwegen als ik 3 dagen daarna nog een portie zou proberen met mijn vriend. Hij begon heel hard te trippen, maar ik ondervond alleen zo die naverschijnselen van de trip in de eerste 2 uur. Ik ondervond echt niet veel.. alleen wat felle kleuren, maar niet echt veranderingen... Ik dacht dat het niet zo veel effect had en dat ik binnen het uur nuchter ging worden. Hij sloeg een beetje in paniek.. en ja :$ we zijn naar het kerkhof gereden waar we normaal altijd gaan smoren ( was een beetje gevaarlijk maarja..) Ik was een beetje teleurgesteld... en besloot om een joint te rollen(lekkere white widow maarja

). We gingen naar het kerkhof en ik begon vollenbak te smoren... Ik voelde me ineens zo raar... mijn vriend wilde ook een paar trekjes, maar heb het hem afgeraden

ik wou hem beschermen want hij was al zo aan het flashen door de paddo's weet je

ineens werd alles grijs ... ik hoorde alleen geruis mijn beeld werd zoals een tv met slecht ontvangst... alleen grijs en mijn zicht werd zwarter en zwarter kon niet meer ademen, en ik voelde mijn lichaam niet meer, het was alsof mijn geest aan het verder trippen was maar dan buiten mijn lichaam... ik kon niet meer ademen... min vriend heeft me gelukkig opgevangen... ik had niet meer het geveoel dat ik zat of stond ik dacht dat ik zweefde

hmmmm... gelukkig verdwenen de zwarte ruitjes en werd alles grijsgetint... tot alles zijn kleuren terugkreeg... op dat moment kon ik terug ademen... na dit bleef ik voorttrippen tot 22h ... en ik had ze gegeten om 14h ... kon het te maken hebben met al de chocolade die ik gegeten had? het was echt een nare ervaring, maar nu geeft het wel een wauweffect...