Alles dat je wilt weten over paddo's!

J0rrit

Badass junkie
Ten eerste, 50 gram is geen halve kilo. Ten tweede, droge paddos zijn zeker sterker dan verse, door het drogen komt er meer van de actieve stof vrij ( volgens mij ). Sowieso zijn gedroogde illegaal, dit is harddrugs, leg me eens uit waarom dan als het minder sterk is?

Riel

Bewuste gebruiker
je hebt er nog niet veel verstand van DarkScope.

gedroogde kunnen nooit sterker zijn. ze zullen eerder zwakker zijn omdat tijdens het drogingsproces een deel van de stof die in de paddo's zit kan verdwijnen. gedroogde zijn inderdaad illegaal. dit komt omdat ze dan 'bewerkt' zijn en niet omdat ze sterker zouden zijn.

pythregius

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
Deze kan mischien wel in de eerste post van dit draadje:

inmiddels allemaal iig een keer geprobeerd, het aparte dat de mexicaanse nog altijd het sterkst op mij werken, vaandaar mischien dat ik daardoor wel over de 35 keer die heerlijke kindjes van me in men mond heb gehad :hearteyes:

roberto0w

Newbie
Ik heb een vraagje;

Ik heb een jaartje geleden een paddotrip gedaan met 2 vrienden van me. En ik ben toen zwaaaar bad gegaan. Sindsdien hebben wij het ook eigelijk niet meer gedaan. Het volgende gebeurde; wij wilden een keertje echt hard gaan trippen, daarom had ik een heel bakje hawaiiaanse paddo's op. Maar op een gegeven moment werd ik moe en voor de rest weet ik het eigelijk niet meer. Wat ik vernomen heb is hetvolgende;

- Ik ben op het bankje gaan liggen
- Gekke geluiden gaan maken
- Mijn ogen begonnen te tollen
- Gekotst
- Na het kotsen was mijn keel zo droog dat ik bijna niet meer kon ademen.

Wat heb ik op:

- Hawaiiaanse paddo's 1 heel bakje.. waren een stuk of 12/14.

Wat mij opviel was dat als de paddo's met zuurstof in aanraking kwamen dat ze gelijk helemaal blauw werden, kan het hieraan liggen?
Het effect van de paddo's voelde ik vrijwel tegelijk met het eten.... Kan iemand mij hier meer uitleg over geven. Ik heb hierbij ook wel 3 jointjes gerookt.

paddo's in combinatie met wiet

Hey,
weet er iemand meer over de combinatie van wiet met paddo's? Ik had gisteren namelijk voor een tijdje een blackout... Kon niet meer ademen enz...Ik was flauwgevallen, In het weekend had ik een prachtige trip beleefd o.i.v. equadoriaanse... ik dacht dat het effect niet zou doorwegen als ik 3 dagen daarna nog een portie zou proberen met mijn vriend. Hij begon heel hard te trippen, maar ik ondervond alleen zo die naverschijnselen van de trip in de eerste 2 uur. Ik ondervond echt niet veel.. alleen wat felle kleuren, maar niet echt veranderingen... Ik dacht dat het niet zo veel effect had en dat ik binnen het uur nuchter ging worden. Hij sloeg een beetje in paniek.. en ja :$ we zijn naar het kerkhof gereden waar we normaal altijd gaan smoren ( was een beetje gevaarlijk maarja..) Ik was een beetje teleurgesteld... en besloot om een joint te rollen(lekkere white widow maarja:tongueout:). We gingen naar het kerkhof en ik begon vollenbak te smoren... Ik voelde me ineens zo raar... mijn vriend wilde ook een paar trekjes, maar heb het hem afgeraden:confused: ik wou hem beschermen want hij was al zo aan het flashen door de paddo's weet je :rolleyes: ineens werd alles grijs ... ik hoorde alleen geruis mijn beeld werd zoals een tv met slecht ontvangst... alleen grijs en mijn zicht werd zwarter en zwarter kon niet meer ademen, en ik voelde mijn lichaam niet meer, het was alsof mijn geest aan het verder trippen was maar dan buiten mijn lichaam... ik kon niet meer ademen... min vriend heeft me gelukkig opgevangen... ik had niet meer het geveoel dat ik zat of stond ik dacht dat ik zweefde:confused: hmmmm... gelukkig verdwenen de zwarte ruitjes en werd alles grijsgetint... tot alles zijn kleuren terugkreeg... op dat moment kon ik terug ademen... na dit bleef ik voorttrippen tot 22h ... en ik had ze gegeten om 14h ... kon het te maken hebben met al de chocolade die ik gegeten had? het was echt een nare ervaring, maar nu geeft het wel een wauweffect...

Magic Guest

Belezen gebruiker
Wie kan er een prijzenlijst posten van alle soorten paddo's die ze in je smartshop verkopen? Vooral hawaiaanse ben ik benieuwd naar.
Ik weet er al wel een paar:
Mexicaanse: 12.50
McKennaii: 14.00 (volgens mij)

Magic Guest

Belezen gebruiker
roberto0w zei:
Ik heb een vraagje;

Ik heb een jaartje geleden een paddotrip gedaan met 2 vrienden van me. En ik ben toen zwaaaar bad gegaan. Sindsdien hebben wij het ook eigelijk niet meer gedaan. Het volgende gebeurde; wij wilden een keertje echt hard gaan trippen, daarom had ik een heel bakje hawaiiaanse paddo's op. Maar op een gegeven moment werd ik moe en voor de rest weet ik het eigelijk niet meer. Wat ik vernomen heb is het volgende;
...

Die blauwe uitslag is gewoon het oxideren van de psilocybe, dat maakt dus niks uit (hoe blauwer de paddo word, hoe sterker hij is eigenlijk)
en sommige mensen zijn gewoon gevoeliger voor paddo's dan andere, daarom moet je het de eerste keer altijd uittesten dmv een halve portie, later kan je altijd nog bijpakken. Wiet versterkt het effect ook nog, dus daar kan het ook aan liggen.

jcutter

Badass junkie
henkie84 zei:
Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?
In Groningen net zo :openmouth: Gelukkig is het maar een paar minuten lopen voordat ik bij de hoeren ben en tijdens een trip even mijn zaad kan lozen.

Magic Guest

Belezen gebruiker
henkie84 zei:
Hier is het - geloof ik - 15 euro per portie, ongeacht soort?
mexicaanse en MCkennaii (die heb ik al eerder gekocht) zijn sowieso onder de 15 euro, maar ik ben wel benieuwd naar de prijzenlijst ivm de potentie en populariteit. Maar het kan ook zijn dat iedere smartshop gewoon andere prijzen heeft natuurlijk.

bersenka

Experimenterende gebruiker
Magic Guest zei:
Wie kan er een prijzenlijst posten van alle soorten paddo's die ze in je smartshop verkopen? Vooral hawaiaanse ben ik benieuwd naar.
Ik weet er al wel een paar:
Mexicaanse: 12.50
McKennaii: 14.00 (volgens mij)

Mexicaanse: 12.00
Thaise: 12.00
Colombiaanse: 12.00
Ecuadoriaanse: 14.00
Truffels: 14.00
Hawaiaanse: 15.00

Maar het zal natuurlijk per stad verschillen.

phy

Bewuste gebruiker
Dan ben ik genaaid!!!!
Heb van de week 17 euri neergeteld voor hawaaiaantjes.
In Den Haag

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
ik heb nu hawaiaanse paddo;s gehaald uit de shop.
hoeveel kan ik het beste nemen voor mijn eerste keer?
en hoeveel gram als ze gedroogd zijn?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Omdat gedroogde paddo's 10 keer zo klein zijn als een niet gedroogde paddo maar net zo potent. Daaruit concludeerde de regering dat ze dan sterker zijn ofzo..

Maar sowieso geeft verse paddo's een fijnere trip, omdat dan alle stoffen nog intact zijn.

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
oke, een vriend van mij heeft paddo's gehaald uit de smartshop
en nu heb ik dus van die hele klijne opgedroodge paddo's gekregen..

phy

Bewuste gebruiker
Dit plaatje is veel te handig om ergens tussen die topics te laten slingeren.....

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik kan die termen die er onder staan niet echt plaatsen.
Behalve 'visual' begrijp ik niet echt wat er mee bedoelt wordt.
Iemand die me kan helpen?

azgaza

Badass junkie
Body high = bijwerkingen lichamelijk, hoe zwaar en rubberig je je bijvoorbeeld voelt.
Energy = hoeveel energie je tijdens de trip hebt.
Brain high = mate van verwarring, mindfuck en paddogedachtes.
Visuals= spreken voor zichzelf.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oke bedankt. Ongeveer wel wat ik dacht waar het voor stond, maar dit maakt het wat duidelijker. :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar zoals de smartshop houder tegen me zei. die dingen liggen er alleen voor de sier, klopt niet echt heel veel van. En ben het ook wel met hem eens.. het is niet vast te pinnen hoe de paddo zal zijn, in vergelijk met mijn ervaringen met de soorten vind ik er weinig van kloppen in ieder geval.

phy

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Maar zoals de smartshop houder tegen me zei. die dingen liggen er alleen voor de sier, klopt niet echt heel veel van. En ben het ook wel met hem eens.. het is niet vast te pinnen hoe de paddo zal zijn, in vergelijk met mijn ervaringen met de soorten vind ik er weinig van kloppen in ieder geval.

Eens. Maar er komen ook dingen overeen. Hawaiians zijn sterk, mexicana's zijn relatief zwak. Een goede referentie, zeg ik.

Fightforce

phy zei:
Dumpy zei:

Eens. Maar er komen ook dingen overeen. Hawaiians zijn sterk, mexicana's zijn relatief zwak. Een goede referentie, zeg ik.

Zeggen ze, denk dat het allemaal behoorlijk verschilt..

Mijn ervaringen met Mexicaantjes zijn juist goed, en Hawaiaanse waren juist weer minder :confused:

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
moet je nou paddo's op een lege maag eten?
wat gebeurt er als je dat niet doet?

zou er hierover nog wat info kunnen komen?

mocridhe

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als je paddo's op een lege maag neemt, ze "beter" (?) en iig sneller werken. Misschien dat je ook minder snel misselijk wordt als je verder niks hebt gegeten? Maar dat weet ik niet zeker.

phy

Bewuste gebruiker
Op een lege maag werken de stoffen in de paddo beter, omdat deze sneller en beter worden opgenomen.

Je kan misselijk worden als je paddo's eet op een lege maag, veel mensen eten er daarom een koekje of een boterham bij.

acidsmak

ik zag die plaatjes boven staan waar alle paddo's op staan maar toch raar dat bij mij truffels zwaaar visueel zijn en mexicaanse minder.ben toch benieuwd naar de meest visuele, de hawaiaanse!!of kan zelfs de sterkste paddo minder visueel zijn voor mij dan de truffel?

phy

Bewuste gebruiker
acidsmak zei:
ik zag die plaatjes boven staan waar alle paddo's op staan maar toch raar dat bij mij truffels zwaaar visueel zijn en mexicaanse minder.ben toch benieuwd naar de meest visuele, de hawaiaanse!!of kan zelfs de sterkste paddo minder visueel zijn voor mij dan de truffel?

Ik heb net als jou geweldige visuals met truffels. Ik zie overal patronen, diepte en structuren. Ik heb nu 2x hawaians gedaan en deze zijn heel 'anders' visueel. Ik heb er geweldige CEV's van en ook wel wat visuals maar het verbleekt bij wat ik met truffels op ervaar. Het werkt allemaal wat anders is mijn ervaring.

Ik denk dat iedereen anders op een paddosoort reageert.

acidsmak

ik ga toch binnenkort de hawaiaanse proberen maar 't lijkt me sterk dat ze beter zullen werken dan truffels.
wat gebeurt er eigenlijk als je 2 halve porties van 2 verschillende paddo's neemt?kan dat wel?

mocridhe

Bewuste gebruiker
Psilocybine is psilocybine, lijkt me - volgens mij verschillen de effecten van paddo's onderling ook niet zo héél veel als soms beweerd wordt. Het zal ook liggen aan jezelf.

phy zei:
Dan ben ik genaaid!!!!
Heb van de week 17 euri neergeteld voor hawaaiaantjes.
In Den Haag
onzin, de prijs verschilt gewoon overal.

fs180 zei:
btw, 50 gram is geen halve kilo
goed lezen aub:
Gedroogde paddo’s zijn sterker dan verse paddo’s
Laten we voor eens en altijd dit gerucht de wereld uit helpen. Heb je 50 gram verse paddestoelen en laat je deze drogen, hou je ongeveer 5 gram gedroogde over, deze 5 gram zijn nooit sterker dan die 50 gram verser. Dit is ook logisch aangezien er niet meer stoffen inkomen middels het droogproces. Heb je 50 gram gedroogde paddo’s en 50 gram verse, zijn die 50 gram gedroogde natuurlijk meer omdat dit in verhouding een halve kilo paddo’s is.
dus 50 gram gedroogde staat gelijk aan een halve kilo verse.

shokora

Wijs gebruiker
phy zei:
Dit plaatje is veel te handig om ergens tussen die topics te laten slingeren.....

Dat ik die nu pas zie, daar zocht ik echt al een hele tijd naar, thx : D

Btw, kan iemand even in de openingspost zetten dat het nog niet zeker is wanneer paddo's verboden worden en dat er in september verder over gepraat wordt? Ik word zo langzamerhand echt mongool van al die topics hier over.

Bovenaan