Clonazolam tabletje mooi in tweeën breken

Lysergine

Bewuste gebruiker
Hoi iedereen,

Ik heb enkele clonazolam 500 µg tabletten die ik graag in twee halfjes van ieder 250 µg wil verdelen, aangezien dit mij een betere dosering lijkt voor iemand zonder tolerantie. De tabletjes hebben echter een kleine diameter en zijn vrij dik waardoor ze moeilijk in twee gelijke halfjes te verdelen zijn. Er zit geen groef in en ik heb sterk het vermoeden dat met een mesje de tabletjes niet enigszins mooi breken maar eerder verkruimelen. Hebben jullie een goede manier om het tabletje in twee min of meer gelijke delen te verdelen zonder te veel te kruimelen?

De volgende keer is een blotter of poeder wellicht handiger.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb enkele clonazolam 500 µg tabletten die ik graag in twee halfjes van ieder 250 µg wil verdelen, aangezien dit mij een betere dosering lijkt voor iemand zonder tolerantie.
Verstandig, want het is flink potent spul. Waarschijnlijk werkt het prima als je het met een mesje door midden snijd hoor. Anders zou je altijd nog de hele pil kunnen wegen, daarna crushen en de helft afwegen en in een vloeitje stoppen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt hem misschien ook wel gewoon crushen en dan op het oog verdelen? Als het om slechts een dosis gaat kun je er niet extreem veel naast zitten. Er Van uitgaande dat de werkzame stof netjes verdeeld is natuurlijk

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je kunt hem misschien ook wel gewoon crushen en dan op het oog verdelen? Als het om slechts een dosis gaat kun je er niet extreem veel naast zitten. Er Van uitgaande dat de werkzame stof netjes verdeeld is natuurlijk
Clonazolam is dusdanig potent dat op het oog verdelen me niet heel handig lijkt eerlijk gezegd. Niet dat hij er meteen dood aan gaat ofzo als hij wat meer dan een halve neemt, maar net wat teveel en je ligt gewoon knock-out.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
is het verschil tussen 200 en 300 ug zo groot?

In dat geval was m'n post niet zo handig :confused:
Als je geen tolerantie hebt en niet zo groot bent kan dat best een flink verschil zijn ja.

Het verschil is niet direct gevaarlijk gelukkig, maar kan wel het verschil maken tussen een avondje chillen of de volgende ochtend wakker worden op de bank omdat je knockout ging.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Het verschil is niet direct gevaarlijk gelukkig, maar kan wel het verschil maken tussen een avondje chillen of de volgende ochtend wakker worden op de bank omdat je knockout ging.
Precies. Om die reden leek het me handig om 250 µg te nemen i.p.v. 500 µg wat behoorlijk hoog schijnt te zijn. Een tabletsplitter klinkt handig, dus ik zal er een halen. Een tabletje clonazolam heeft een diameter van ongeveer 5 mm, dus hopelijk is dat niet te klein voor zo`n splitter en worden ze netjes doorgesneden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Precies. Om die reden leek het me handig om 250 µg te nemen i.p.v. 500 µg wat behoorlijk hoog schijnt te zijn. Een tabletsplitter klinkt handig, dus ik zal er een halen. Een tabletje clonazolam heeft een diameter van ongeveer 5 mm, dus hopelijk is dat niet te klein voor zo`n splitter en worden ze netjes doorgesneden.
Goedkoop is vaak duurkoop , en een stukje veiliger. Vraag even of er ook goed kleine tabletjes mee kunnen worden gedeeld.

Verstandig dat je het met mate neemt.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Even een off topic vraag
Nee ik wel geen aankoop adres
Maar:

Waar komen in godsnaam al die middelen vandaan
Zie hier elke dag wel een nieuwe stofnaam

En dan die gewichten word al onrustig als ik 50g rond moet meten zal je vertellen get is altijd ongeveer dat getreuzel

Is dat met dit soort stoffen echt zo belangrijk
Of zou een tiende geen kwaad kunnen of laten. We zeggeb +/- 5 dus of + 5 ug of -5 ug

Dat miet he toch bijna met een scoop doet
En wat kost zoon weegschaal wel niet
Heb er 1 tot 10kg 3 cijfers achter de komma
Kreeg wen hartverzakking

Lysergine

Bewuste gebruiker
Goedkoop is vaak duurkoop , en een stukje veiliger. Vraag even of er ook goed kleine tabletjes mee kunnen worden gedeeld.
Ik zal het van tevoren even vragen. Waarschijnlijk verkopen ze bij de apotheek tabletsplitters van goede kwaliteit en kunnen ze me goed voorlichten. Ik heb liever iets dat goed werkt en meer geld kost dan een goedkoop iets wat niet naar behoren functioneert. Het is niet de bedoeling dat ik een resultaat krijg zoals op de linkerkant van de foto in de bijlage. De rechterkant ziet er wel netjes uit. Dank voor de reacties iedereen.

@Liefhebbertje: deze middelen zijn "research chemicals". Het zijn vaak analogen of derivaten van bestaande en illegale middelen. Research chemicals mag je in je bezit hebben en ze mogen via het reguliere internet verkocht worden al is het wel verboden om ze in te nemen of ter consumptie te verkopen. Om die reden wordt door vendors bij het product vermeld dat het niet voor consumptie bedoeld is. Het is dus een beetje het grijze gebied in de wet. Ik wil iedereen dan ook nadrukkelijk oproepen om hier verantwoord mee om te gaan. Als zich hiermee geen incidenten door onzorgvuldig gebruik voordoen, zijn de autoriteiten minder geneigd om RC`s te criminaliseren. Bovendien is van veel RC`s niet exact bekend wat ze in het lichaam doen, dus je neemt wat dat betreft meer risico dan bij reguliere drugs/medicatie.

Ik heb een analytische balans die op één tienduizendste van een gram (dus 0,0001 gr) nauwkeurig is. Die dingen zijn vrij duur en je moet erg veel geluk hebben om er een tegen te komen. Ze zijn erg gevoelig: als je er een glas water opzet, zie je de massa meteen langzaam afnemen doordat het water verdampt. Stoffen kun je vanaf ca. 40 mg nauwkeurig afwegen, hoewel de mijne een minimale massa van 10 mg aangeeft. Daarboven kunnen ze nauwkeurig wegen. Daaronder geeft hij het wel aan, maar is het niet betrouwbaar en zul je volumetrisch moeten doseren. Ik heb tabletjes clonazolam van 500 µg, maar het is ook beschikbaar als poeder. Je kunt 0,5 mg niet nauwkeurig afwegen - ook niet op een analytische balans - dus dan zul je bijvoorbeeld 50 mg clonazolam in 50 ml propyleenglycol moeten oplossen en vervolgens doseren met een spuitje.

Bij clonazolam betekent een te hoge dosering vooral een knock-out en amnesie. Bij flubromazolam kan een overdosering wel fataal aflopen en bij fentanyl (geen RC) luistert het nog nauwer. Als je je gaat verdiepen in RC benzodiazepines, hou dan vooral in de gaten met welk suffix je te maken hebt: -zolam of -zepam. Dat kan nogal een groot verschil uitmaken.

Bijlagen

• Voorbeeld pil.jpg
    Voorbeeld pil.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
@Lysergine
Hoe graag ik ook wel ben zeer bang om onder invloed foutjes te maken

Waarom propyleenglycol met dit product?

Het zijn illegale niet overzicht medicatie
Ff tussendoor jeetje wat een prijzen
Maar hoe doen jullie het eerst de 10 geksteheg laten proberen en laten rapporteren zodat jullie denken yes lekker!

De prijzen zijn best hoog
Dat moet toch lager kunne ?
En naar mijn idee ( sorry denk ik dan weer aan )
Maakt het niet uit of je het via een site of dealer koopt kan bij allebei niey terug

Mag ik je een keer prive berichten?

Laatst bewerkt:

Lysergine

Bewuste gebruiker
@Liefhebbertje

Het afwegen en doseren doe je nuchter, dus voordat je onder invloed bent. Als het goed is, heb je de juiste dosis genomen en hoef je niet meer bij te sturen als je eenmaal onder invloed bent.

Op pyrazolam na zijn (de meeste?) benzo-/thienodiazepines niet in water oplosbaar, maar wel in ethanol of propyleenglycol.

Het sturen van een privébericht staat vrij.

In kleine hoeveelheden is de gemiddelde prijs per eenheid hoger dan in grote hoeveelheden. Des te meer je koopt, des te minder je dus per tablet/blotter/gram etc betaalt. Sommige online vendors bieden een niet-goed-geld-terug garantie, maar dan betaal je vaak meer verzendkosten. Rc`s, die dus legaal verkocht mogen worden, zou ik zelf via internet bestellen en niet via een dealer.

Het zijn illegale niet overzicht medicatie
(...)
Maar hoe doen jullie het eerst de 10 geksteheg laten proberen en laten rapporteren zodat jullie denken yes lekker!
Dit stukje en vooral de laatste zin is me even onduidelijk.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Ik heb het idee dat een middel al een tijdje (maanden/jaren) in omloop is tegen de tijd dat ik van het bestaan ervan weet. Wat ik zou doen is afhankelijk van de aard van het middel en wat het mij kan bieden. Mijn voorkeur gaat ernaar uit om eerst de reacties van anderen af te wachten en op grond daarvan te bepalen of het middel iets voor mij zou kunnen zijn.

Bovenaan