mensen uit de buurt van *modknip: plaatsnaam*? steek je hand op vrienden
Niet alleen is dit 100% off topic nutteloze informatie, het lijkt ook verdacht veel op hengelen naar contacten om te dealen. Doe maar niet.
mensen uit de buurt van *modknip: plaatsnaam*? steek je hand op vrienden
Helemaal wanneer je naam al silkroad is heheNiet alleen is dit 100% off topic nutteloze informatie, het lijkt ook verdacht veel op hengelen naar contacten om te dealen. Doe maar niet.
daarom was
daarom was mijn 1ste nickname peter pan haha ! echte goeie dealers moeten geen internet hebben om spul te verkopen! die hebben mondreclame en geen profiel nodig![]()
ziet er leuk uit, zou tof zijn even labtest in?Coke 2019 is iniedergeval een dikke prima!
Ik heb t niet laten testten, maar zulke goeie heb ik nog nooit gehad. Praktisch geen last vd neus, en van 2 kleine lijntjes voel ik me een uur heel primasmaak is ook top. Ik hoop dat dit een tijdje blijft...... kwaliteit is écht moeilijk te vinden.
stoppe met diene shitMaar wat dan als je totaal geen dealers kent en geen doorsnee gebruiker bent?
??? WTFstoppe met diene shit
??? WTF
"Naarmate je meer gaat snuiven( wat je vaak doet aangezien coke werkt als een soort demoon die je tegen je wil in een donker kamer in wilt lokken) ga je de nare effecten van de drug ervaren en kan je dus snel geïrriteerd raken van de kleinste dingetjes onder andere omdat je hersenen( door de drug) je het idee gaan geven alsof alles en iedereen die met je probeert te praten en dergelijken, je space probeert te verstoren. Vandaar het mogelijk niet willen communiceren of niet willen opnemen wanneer je gebeld word of geen apjes of meldingen van mensen openen (op jezelf zijn dus) je kan angstig worden omdat je door de paranoia het idee kan krijgen dat mensen tegen je zijn of je de hele tijd in de gaten gehouden word. Het kleinste geluid, plotselinge bewegingen en zelfs je eigen schaduw zijn bij genoeg coke genoeg om je erg bang te maken en waanbeelden te geven."
Ik koop bij verschillende mensen in Amsterdam
Allemaal goed sommige zijn getest en als ze puur zeggen dan is het rond de 80
Kost net ietsjes duurder of er zit iets minder in het pakje
Maaaar super goed!
Heb het altijd wel kunnen krijgen het is maar wie je kent en wat je netwerk is
% maakt voor mij niet uit , zolang de coke mij euforisch,geil,praterig en energiek maken is het altijd leuk
en meestal na 1-3 lijnen beginnen de neven effecten van de versnijdingsmiddelen bij mij
vind het altyd leuk als je het effect kan opbouwen ipv na 1 lijn al zitten te stuiteren van de caffeine mix of speed. en ritalin tot poeder maken lukt ook wel eens.
wordt coke met speed versneden of wat geeft het onrustig gevoel van angsten/ paranoia / wanen ?
Ik lees de gekste dingetjes bij jou!
Vervelend dat het zo bij jou gaat!
Caffaine en speed gebruiken ze zover ik weet helemaal niet bij ons altijd levamisol of zoiets en lidocoine
Er hangt ook een ander sweertje bij ons hier in Amsterdam als jij pep in de coke gaat versnijden en mensen komen daar achter die ik ken dan kan je verwachten dat ze je dat snel afleren en een bestelling doen en je opwachten met andere bedoelingen
Dan heb je geen speed. Speed werkt echt wel langer als 4 uren.pep werkt 4uu
Neen, coke werkt ruim een uur tot anderhalf uur. Bepaalde versnijdingsmiddelen zorgen juist voor een kortere werking samen met een plotselinge crash die er voor zorgt dat je dan om de 30 minuten moet bijpakken.coke werkt 30min maar met cuts kan dat wel tot 4uur werken
Weer fout. Pep werkt 8 tot 12 uur, de halfwaardetijd is 5 uur. HET versnijdingsmiddel bij pep is cafeine die nog net iets langer doorwerkt dan de pep zelf bij de hoeveelheden die je in met cafeine versneden pep aantreft. Van pep waar je na 2 uur van in slaap valt heb ik nog nooit gehoord, dan heb je helaas een ander stofje gekocht.pep werkt 4uur maar met cuts of slechte kan je al in slaap vallen na 2uur.
Dat is gewoonweg niet waar.levamisole heeft dezelfde werking als amphetamine.
Ze hebben wat overeenkomsten, maar nog meer verschillen.ephedra is amphetamine voor mij
Kan je de bron van de quotes vermelden?Neen, coke werkt ruim een uur tot anderhalf uur. Bepaalde versnijdingsmiddelen zorgen juist voor een kortere werking samen met een plotselinge crash die er voor zorgt dat je dan om de 30 minuten moet bijpakken.
Weer fout. Pep werkt 8 tot 12 uur, de halfwaardetijd is 5 uur. HET versnijdingsmiddel bij pep is cafeine die nog net iets langer doorwerkt dan de pep zelf bij de hoeveelheden die je in met cafeine versneden pep aantreft. Van pep waar je na 2 uur van in slaap valt heb ik nog nooit gehoord, dan heb je helaas een ander stofje gekocht.
Dat is gewoonweg niet waar.
Ze hebben wat overeenkomsten, maar nog meer verschillen.
@Hebreeuwse dinges, voorheen Rayyar:
Ja, dat kan ik wel. Die quotes zijn ontsproten uit mijn eigen brein.