cocaine 2018

silkroad

Bewuste gebruiker
maar neen gasten , wil wat nieuwe mensen leren kennen.
ben een mongool en ik stotter heel veel, als ik wat stims op heb gaat mijn taalgebruik sterk voorruit.
in bed gebruik ik stims ook , wat is mijn seksleven kinky geworden op stims!

D

Don_Juan

Gast
Coke 2019 is iniedergeval een dikke prima!

Ik heb t niet laten testten, maar zulke goeie heb ik nog nooit gehad. Praktisch geen last vd neus, en van 2 kleine lijntjes voel ik me een uur heel prima :blush: smaak is ook top. Ik hoop dat dit een tijdje blijft...... kwaliteit is écht moeilijk te vinden.

Bijlagen

• 2368AE0F-9797-4DB8-8705-B11B4728FD5A.png
    2368AE0F-9797-4DB8-8705-B11B4728FD5A.png
    2 MB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt door een moderator:

##runner

Newbie
daarom was

daarom was mijn 1ste nickname peter pan haha ! echte goeie dealers moeten geen internet hebben om spul te verkopen! die hebben mondreclame en geen profiel nodig :wink:

Maar wat dan als je totaal geen dealers kent en geen doorsnee gebruiker bent?

silkroad

Bewuste gebruiker
Coke 2019 is iniedergeval een dikke prima!

Ik heb t niet laten testten, maar zulke goeie heb ik nog nooit gehad. Praktisch geen last vd neus, en van 2 kleine lijntjes voel ik me een uur heel prima :blush: smaak is ook top. Ik hoop dat dit een tijdje blijft...... kwaliteit is écht moeilijk te vinden.
ziet er leuk uit, zou tof zijn even labtest in?

L

Lid 137079

Gast
"Naarmate je meer gaat snuiven( wat je vaak doet aangezien coke werkt als een soort demoon die je tegen je wil in een donker kamer in wilt lokken) ga je de nare effecten van de drug ervaren en kan je dus snel geïrriteerd raken van de kleinste dingetjes onder andere omdat je hersenen( door de drug) je het idee gaan geven alsof alles en iedereen die met je probeert te praten en dergelijken, je space probeert te verstoren. Vandaar het mogelijk niet willen communiceren of niet willen opnemen wanneer je gebeld word of geen apjes of meldingen van mensen openen (op jezelf zijn dus) je kan angstig worden omdat je door de paranoia het idee kan krijgen dat mensen tegen je zijn of je de hele tijd in de gaten gehouden word. Het kleinste geluid, plotselinge bewegingen en zelfs je eigen schaduw zijn bij genoeg coke genoeg om je erg bang te maken en waanbeelden te geven."

Wauww heb ik dit niet geschreven toevallig? Zó herkenbaar.. voor meerdere mensen waarschijnlijk. Maar vooral dat niet 'online' gezien willen worden. I love vliegtuigmodus. Of apps waarop mijn broers niet zien dat ik alweer (nog) niet heb geslapen. Buren die inmiddels al wakker zijn en rolluiken openen, fluitende vogels, stoppende auto's precies voor mijn deur etc,etc,etc. Ik heb het wel eens gepresteerd 13x uit bed te komen om te zien of de ventilatieroostertjes (geluidsoverlast) nu wel echt goed dicht zaten. En owja ik ga op een gegeven moment ook fluisteren tegen vrienden. Ongeacht het tijdstip overigens

Eigenlijk gaat het toch nergens over maar idd verschijnen deze effecten bij goeie sos.. of weer eens geen grenzen kennen

Jen

Belezen gebruiker
Ik koop bij verschillende mensen in Amsterdam
Allemaal goed sommige zijn getest en als ze puur zeggen dan is het rond de 80
Kost net ietsjes duurder of er zit iets minder in het pakje
Maaaar super goed!
Heb het altijd wel kunnen krijgen het is maar wie je kent en wat je netwerk is

silkroad

Bewuste gebruiker
Ik koop bij verschillende mensen in Amsterdam
Allemaal goed sommige zijn getest en als ze puur zeggen dan is het rond de 80
Kost net ietsjes duurder of er zit iets minder in het pakje
Maaaar super goed!
Heb het altijd wel kunnen krijgen het is maar wie je kent en wat je netwerk is

% maakt voor mij niet uit , zolang de coke mij euforisch,geil,praterig en energiek maken is het altijd leuk :)
en meestal na 1-3 lijnen beginnen de neven effecten van de versnijdingsmiddelen bij mij :)
vind het altyd leuk als je het effect kan opbouwen ipv na 1 lijn al zitten te stuiteren van de caffeine mix of speed. en ritalin tot poeder maken lukt ook wel eens.

Jen

Belezen gebruiker
% maakt voor mij niet uit , zolang de coke mij euforisch,geil,praterig en energiek maken is het altijd leuk :)
en meestal na 1-3 lijnen beginnen de neven effecten van de versnijdingsmiddelen bij mij :)
vind het altyd leuk als je het effect kan opbouwen ipv na 1 lijn al zitten te stuiteren van de caffeine mix of speed. en ritalin tot poeder maken lukt ook wel eens.

Ik lees de gekste dingetjes bij jou!
Vervelend dat het zo bij jou gaat!
Caffaine en speed gebruiken ze zover ik weet helemaal niet bij ons altijd levamisol of zoiets en lidocoine
Er hangt ook een ander sweertje bij ons hier in Amsterdam als jij pep in de coke gaat versnijden en mensen komen daar achter die ik ken dan kan je verwachten dat ze je dat snel afleren en een bestelling doen en je opwachten met andere bedoelingen

Neo-Shulginist

Badass junkie
wordt coke met speed versneden of wat geeft het onrustig gevoel van angsten/ paranoia / wanen ?

Angsten, paranoia en wanen zijn gewoon effecten van een verhoogde dopaminestimulatie. Maar emoties ontstaan nooit in een vacuüm. Daar gaan altijd gedachten, ervaringen of gebeurtenissen aan vooraf. Je moet dus de omgeving meenemen in je vergelijking in effect, en dat kan heel abstract worden (want hoe weet je waaraan iemand dacht voordat die paranoïde was, en hoe ontstond die gedachte dan?)

Wat wel een verschil is tussen speed en cocaïne, is dat speed een steeds sterkere dopamineboost geeft, naarmate de dosis toeneemt. Gek genoeg is dat bij cocaïne niet het geval. Als je meer cocaïne neemt dan komt er in verhouding minder dopamine vrij. Daardoor kan je met een relatief lage dosis al een vrij recreatief effect hebben, terwijl een hogere dosis het niet per se recreatiever maakt. Speed is in lage doseringen meer 'functioneel', en je hebt in verhouding hogere dosissen nodig voor een sterk effect.

Als je dus gevoelig bent voor paranoïa, wanen of angsten, dan kan zo'n bijwerking van dopaminestimulatie dus makkelijker optreden bij cocaïne dan bij amfetamine.

https://pubs.acs.org/doi/full/10.1021/cn500262x

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee, ik ben geen chemicus of farmacoloog. Maar ik heb wel veel vrienden die (organische) chemie studeren, farmacologie, neuropsychologie, dat soort studies. Dus ja, dan word je wel een beetje bijgepraat. Sowieso vind ik het wel leuk om wetenschappelijke publicaties te lezen die achter allerlei beweringen zitten want die leggen vaak op heel interessante wijze uit wat er precies gebeurt in het lichaam.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Tip: gebruik Google.scholar.com om te zoeken naar wetenschappelijke publicaties en gebruik dan www.sci-hub.tw (of een andere mirror) om het volledige verslag te lezen.

Best een leuke bezigheid om een half uurtje per dag te doen ofzo. Je leert er best veel van. Zeker als je via google alle woorden die je niet kent verder gaat opzoeken.

silkroad

Bewuste gebruiker
Ik lees de gekste dingetjes bij jou!
Vervelend dat het zo bij jou gaat!
Caffaine en speed gebruiken ze zover ik weet helemaal niet bij ons altijd levamisol of zoiets en lidocoine
Er hangt ook een ander sweertje bij ons hier in Amsterdam als jij pep in de coke gaat versnijden en mensen komen daar achter die ik ken dan kan je verwachten dat ze je dat snel afleren en een bestelling doen en je opwachten met andere bedoelingen

het voordeel is dat jullie labcentra hebben. je gaat vrijdags sample indoen en de week erop weet je wat je neemt en of je dealertje te vertrouwen is.
nadeel met ons , wij kopen en rammen maar in ons neus.
2/3e van de bevolking weet nog eens niet wat ze in nemen ; zolang het glanst,wit en een kick geeft is het goed.
ik persoonlijk ken het onderscheid niet tussen coke of amphetamine omdat beiden met caffeine versneden kunnen worden en beide uppers zijn.
coke werkt 30min maar met cuts kan dat wel tot 4uur werken
pep werkt 4uur maar met cuts of slechte kan je al in slaap vallen na 2uur.
levamisole heeft dezelfde werking als amphetamine.
ephedra is amphetamine voor mij
caffeine mannitol isonital en die supermix van de smartshops.
phenacetin/paracetamol? weet niet welke bijwerkingen.
nog enkele gevoelige cuts die er doorheen kunnen?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
coke werkt 30min maar met cuts kan dat wel tot 4uur werken
Neen, coke werkt ruim een uur tot anderhalf uur. Bepaalde versnijdingsmiddelen zorgen juist voor een kortere werking samen met een plotselinge crash die er voor zorgt dat je dan om de 30 minuten moet bijpakken.
pep werkt 4uur maar met cuts of slechte kan je al in slaap vallen na 2uur.
Weer fout. Pep werkt 8 tot 12 uur, de halfwaardetijd is 5 uur. HET versnijdingsmiddel bij pep is cafeine die nog net iets langer doorwerkt dan de pep zelf bij de hoeveelheden die je in met cafeine versneden pep aantreft. Van pep waar je na 2 uur van in slaap valt heb ik nog nooit gehoord, dan heb je helaas een ander stofje gekocht.
levamisole heeft dezelfde werking als amphetamine.
Dat is gewoonweg niet waar.
ephedra is amphetamine voor mij
Ze hebben wat overeenkomsten, maar nog meer verschillen.

रति

Wijs gebruiker
Neen, coke werkt ruim een uur tot anderhalf uur. Bepaalde versnijdingsmiddelen zorgen juist voor een kortere werking samen met een plotselinge crash die er voor zorgt dat je dan om de 30 minuten moet bijpakken.

Weer fout. Pep werkt 8 tot 12 uur, de halfwaardetijd is 5 uur. HET versnijdingsmiddel bij pep is cafeine die nog net iets langer doorwerkt dan de pep zelf bij de hoeveelheden die je in met cafeine versneden pep aantreft. Van pep waar je na 2 uur van in slaap valt heb ik nog nooit gehoord, dan heb je helaas een ander stofje gekocht.

Dat is gewoonweg niet waar.

Ze hebben wat overeenkomsten, maar nog meer verschillen.
Kan je de bron van de quotes vermelden?

silkroad

Bewuste gebruiker
dacht dat cocaine zo een 30-40min werkte en dat je gewoon het effect kan opbouwen door meer te snuiven?
en dacht dat levamisole ook stimmulerende effecten had als amphetamine?

en hoe zit dat met ritalin? soms wordt er ook wel ritalin verkocht als sos

Bovenaan