Syl
Badass junkie
81 dagen klinkt als een nachtmerrie om eerlijk te zijn, bij mij komen cravings pas na enkele weken, hoe was het voor jou met speed?
Voor mij zijn 81 dagen zonder speed absoluut geen nachtmerrie.
Het is eerder een droom die uit gekomen is.
Tuurlijk ben ik er nog lang niet en hoop ook snel te kunnen starten bij de verslavingszorg.
De eerste weken waren een nachtmerrie ,en had ik enorme cravings.
Dat kwam voornamelijk omdat ik de enorme vermoeidheid zo onwijs zat was.
Het is echt iets waar je helaas door heen moet om je uiteindelijke doel te behalen .
Het nergens energie voor hebben en jezelf zwaar uitgeput voelen was voor mij het allerzwaarst van het afkicken.
Ik moet mijn taken volbrengen als moeder en er worden gewoon dingen verwacht van je .
Die verlangens om toch weer speed te gaan halen waren heeeel sterk die periode .
Ik heb bloed laten prikken en bleek een ernstig te kort aan vitamine B12 te hebben.
Ik slik nu al paar weken vitamine tabl. B12 en ik slik nu ook magnesium tabl.
Mijn energie komt heel langzaam aan weer wat op gang en ik ben dagelijks nu in de sportschool te vinden .
Mijn ervaring met het afkicken van speed is dat de cravings juist in de eerste weken heel heftig was.
Maar dat dit zoals ik het zelf heb ervaren heb grotendeels kwam door de vermoeisheid.
Als de vermoeidheid af neemt zijn er echt nog wel momenten dat je cravings hebt.
Dat ik dacht ; hmmm heb best zin in een lijntje .
Dat zal ook best nog wel een tijd zo blijven dat er cravings zijn maar het word wel steeds minder ervaar ik zelf .
Als ik nu een craving heb denk ik bewust aan de vieze smaak en geur van speed en dat maakt al dat ik er al minder zin in heb.
Sporten helpt bij mij ook enorm om je gedachten op iets anders te focussen .