Daar was ik weer ff ...
Vandaag dag 151 zonder speed.
Het gaat langzaam aan weer wat beterder met me.
De ergste vermoeidheid door de antidepressiva is weg.
Vandaag weer bij het wijkteam geweest en ze namen alle tijd voor me!.
We hebben het over mijn dochter gehad en over de rechtzaak die ik eind deze maand heb over het feit of ze me mogen gaan gijzelen.

Ook gaan we een begin maken met mijn oude schulden.
Ik ben erg blij met hun hulp en de tijd die ze nu voor me hebben.
Morgen moet ik voor controle van de antidepressiva terug na de dokter.
Maandag heb ik een kennismakingsgesprek bij de verslavingszorg met mijn nieuwe behandelaar.
Ik vraag mezelf toch wel af of dit nog is wat ik echt nodig ga hebben.
Ik zit nu nog in de intake periode en datgeen waar hun mij mee willen gaan helpen helpt het wijkteam mij nu ook al mee.
Ze willen ook met mij kijken wat mijn triggers zijn .
Mijn triggers waren vermoeidheid dan snakte ik vooral naar speed.
Zeker vorige week door de antidepressiva had ik het ff zwaar kwa vermoeidheid.
Ik heb toen wel de gedachtes gehad van " speed zou nu wel ff fijn zijn" .
Maar het was niet meer dan dat, ik voelde totaal geen drang om het te halen en zelfs als je het toen voor me neus zou hebben gehouden had ik niet genomen .
Als ik nu aan speed denk ruik ik vooral die vieze geur en proef ik de vieze smaak.
Dus ja wat is wijs om te doen ...
Kreeg trouwens straks nog een vriendschapsverzoek van mijn dealer .
Hij had nooit fb dus stond wel ff te kijken maar daar begin ik dus niet aan .
Ik merk dat ik wat rustig word en iets minder last heb van "het opvallen tussen de mensen".
Daar waar ik mezelf liefst onzichtbaar maak buiten en niet eens op mijn balkon ga zitten zonder parasol omdat andere mij dan kunne zien ..
Daar heb ik vandaag op de terugweg van het wijkteam een lekker stukje nog gewandeld en uiteindelijk heerlijk op een bankje met uitzicht op het water genoten .
Dat is voor mij echt een enorme soort van bevrijding!!.

Ik zat gewoon alleen op een bankje te genieten van de zon en het uitzicht tussen andere mensen !.
Ik merk door de antidepressiva dat ik soort kalmte in me voel en stukje angst wegvalt.
Morgen heb ik mezelf voorgenomen ga ik als ik klaar ben bij de dokter weer lekker ergens buiten zitten heb er nu al zin in !!