Goeiemorgen deze morge!!.
Net gemeente weer gebeld voor mijn uitkering.
Stond eerst weer pokkelang in wachtrij.
Toen ik eindelijk werd geholpen moest ik worden doorverbonden.
Deze vrouw vroeg of ik wel wist waarom ik het niet had gehad.
Ik zei :ja omdat mijn dochter morge 18 word maar waarom ik dan geen uitkering krijg is mij een raadsel waar ik nog steeds geen ant op heb gekregen van jullie.
Nou deze vraag kon ook zij mij niet beantwoorden.
Ik gaf aan dat ik sinds deze maand ook geen kindgebondenbudget meer krijg a €350 en dit al aanpoten is.
Dat ik ptss heb en hun mij onwijs veel onnodige stress bezorgen en mijn dochter ook nog eens jarig is morgen.
Ze zei: ik vind het echt heel erg vervelend maar de betalingen kunnen bij ons maar gedaan worden tot half 11.

Ze zou zorgen dat die gene die de betalingen regelt mij met spoed gaat bellen vandaag.
Nou we wachten het weer af...
Morge word mijn dochter dus jarig 18.
Als verjaardagskado krijgt ze van haar vriendje en zijn ouders een 2 daags bezoek aan "Moviepark Germany".
Hier gaan ze morgen heen t/'m vrijdag.
Het zusje van haar vriendje gaat ook mee en ze overnachten in een van der valk hotel in de buurt.
Er is een speciaal halloween thema.
Ik vind het superleuk voor mijn dochter dat ze dit gekregen heeft!!.
Van mij wil ze graag ipv kado naar disneyland (ze betaald zelf mee).
Ondanks het feit dat nog niet bekend is of dit financieel gaat lukken wil ik wel een paar kleine kadootjes geven.
Ook wil ik haar wat geld meegeven zodat ze daar kan eten en drinken.
Ik wou dus straks van mijn laatste geld ff de stad in.
Ik hoop dus dat ik morge alsnog mijn geld binnen heb van uitkering zodat ik wel geld op der rekening Kan zetten zodat ze wat bij zich heeft.
Wat een ellende dit !!!
Dit geeft mij zo onwijs veel stress!!
Er gaan de hele dag allerlei vragen door mijn hoofd.
WAT ALS ik kleine kadootjes straks koop en ik morge ook mijn geld niet krijg dan ben ik dus blut.
WAT ALS ik te horen krijg dat ik ooknog eens gekort ga worden op mijn uitkering.
Ik ben al ruim een 1,5 jaar bezig om me voor te bereiden op het moment dat mijn dochter 18 word.
Wat er dus financieel gaat veranderen en wat er optijd geregeld moet worden.
Ik dacht dat ik goed was voorbereid en alles wist en word nu totaal verrast door het feit dat ik mijn uitkering nog steeds niet heb ontvangen.
Bij sommige gemeentes word je gekort op uitkering omdat er word gezegd dat als kind 18 is deze mee kan betalen aan vaste lasten.
Ik heb ook dit onderzocht en bij mijn gemeente is dat als het kind 21 word.
Maar als kind 18 word krijgt ie zijn 1x studiefinanciering pas na 3 mnd.
Nou we wachten het gewoon maar af.
Belangrijkst vind ik dat mijn dochter zich morge echt jarig voelt en een super fijne dag heeft en geld heeft om daar te eten en drinken.
Mocht ik zelf niks meer hebben om te eten bel ik wel bij de burgermeester aan s'avonds met de vraag hoelaat gaan we eten??.