Dagboek van verslaafde die afkickt van speed

Fenne

Belezen gebruiker
Hoi Syl,

Even een berichtje weer om je te laten weten dat ik nog mee lees. Het klinkt alsof het steeds beter gaat en ook gewoner wordt. Je mag oprecht trots op jezelf ben en ik ben dat ook op jou! :smiley:

Vervelend om te horen dat je nog steeds wacht op de hulp wat betreft het ouderschap/opvoeding. Wat misschien helpt is ondertussen een boekje bijhouden en daar in schrijven waar je zoal tegen aanloopt. Bepaalde situaties, gevoelens en gedachtes waarmee je kampt. Ik vermoed dat wat je zoekt, opvoedondersteuning is. Ik weet niet in welke regio je woont, maar er zijn vast genoeg organisaties die het aanbieden. Soms ook de wijkteam, als er ook mensen zijn die jeugdhulp aanbieden. Maar soms hebben ze apart een jeugdteam, verschilt per gemeente. Vraag het anders ook aan je huisarts. Hij kan je ook direct doorverwijzen naar een jeugdhulporganisatie voor jeugdhulp.

Ik begrijp wel dat je nee heb aangevinkt bij verslaving. Het is een geheim wat je bij je draagt en waar je heel erg voor schaamt. Dat je daar nee heb aangevinkt, terwijl het een ja is. Is een deel van de problematiek. Persoonlijk vind ik het heel kwalijk hoe hij reageerde. Nu was ik er niet bij, dus misschien is het ook een beetje hoe je het opvatte. Ik heb de indruk datje een gevoelig persoon bent en ook je minder voelt ten op zichte van anderen. Dat hoeft niet, want je bent even waardevol als ieder ander. Laat niemand anders, inclusief jezelf, hierover anders denken. Net zoals het voorbeeld van Veilig Thuis bellen. Iedereen mag bellen voor advies, wanneer je je zorgen maakt etc.
Ik gun het je zo dat je wat meer zelfvertrouwen krijgt.

Ik vind nogmaals, zoals jij het beschrijft, dat de intake-psycholoog niet zo sensitief was. Er zijn inderdaad 'voorschriften' voor hulp. Verslaving is vaak een contra-indicatie voor GGZ-behandeling. Die moet je eerst behandelen voordat je de onderliggende problematiek behandelt. Afkicken neemt zoveel mentale en lichamelijke energie in.

En inderdaad. Belangrijkste is dat je open en eerlijk bent. Anders kan je anderen niet laten helpen en daarmee help je met name jezelf niet.

Syl

Badass junkie
Even een berichtje weer om je te laten weten dat ik nog mee lees.

Dank je wel Fenne voor je bericht !.
Wat misschien helpt is ondertussen een boekje bijhouden en daar in schrijven waar je zoal tegen aanloopt.

Dat is een heel erg goed idee en dat ga ik ook zeker doen !.
Soms ook de wijkteam, als er ook mensen zijn die jeugdhulp aanbieden

Ik heb inderdaad gesprekken gehad bij het wijkteam en ik zou ook eventueel gesprekken kunnem hebben met die man van het wijkteam.
Deze man is vader van 3 pubers en weet wel van de dingen waar je tegen aan kunt lopen .
Maar ze zijn zo bij zo aan het kijken voor iets waar ik terecht zou kunnen .

Persoonlijk vind ik het heel kwalijk hoe hij reageerde.

Kan wel begrijpen opzich dat hij zo reageerde.
Hun stoppen tijd en energie in om een passend behandelplan op te stellen voor mij.
Als deze niet aanslaat omdat ik niet eerlijk ben geweest
worden hun daar op aan gekeken.
Maar ben het wel met je eens inderdaad dat het gewoon puur de schaamte is waardoor je dat vakje niet aan vinkt.

Ik heb de indruk datje een gevoelig persoon bent en ook je minder voelt ten op zichte van anderen.

Gevoelig dat weet ik niet zo zeer of ik veel gevoeliger ben dan andere omdat ik best hard geworden ben vind ik zelf.
Dat ik me minder voel ten opzichte van andere dat gevoel dat klopt wel ja.
Mijn ouders hebben mij altijd gevoel gegeven dat ik minder was en het ook niet waard was.
Later bij mijn ex werd dit er niet beter op natuurlijk.
Maar dat gevoel word al wel steeds minder omdat ik inzie wat ik allemaal bereikt hebt in me eentje en ik dat niet veel mensen zou zien doen .

Belangrijkste is dat je open en eerlijk bent. Anders kan je anderen niet laten helpen en daarmee help je met name jezelf niet.

Dat leer ik nu ook bij de POH-GGZ en nu ik aan afkicken ben besef ik dat ook steeds meer .

Hoe gaat het met jou ??.

Syl

Badass junkie
Daar was ik weer ,vandaag dag 66 zonder speed!.
Zoals jullie mischien merken ben ik steeds minder vaak op het forum .
Dit omdat ik er gewoon niet aan denk dus dat is een positief teken .
Het gaat erg goed met me !!.:blushing:
Ik ben gisteren wezen sporten en vandaag ook weer.
Op de crosstrainer hield ik het gister 6 min vol en was daarna echt kapot.
Vandaag heb ik mezelf gepusht het zo bij zo langer dan die 6 min van gister vol te houden.
En vandaag hield ik het al 9 min vol.
Daarna heb ik lekker een uur flink doorgewandeld op de loopband.
Vind het echt heerlijk het sporten omdat ik mijn verstand gewoon ff op nul kan zette .
Het geeft na het sporten ook een heel voldaan gevoel!.
Heb nu al weer zin om morge te gaan sporten.

Ben wel sinds ik gestopt ben met de speed al ruim 4 kilo aangekome.
Mijn eetlust is nu weer zo als het hoort te zijn.
Ben niet heel erg happy met die extra kilo's maar ik word fitter en dat vind ik nu veel belangrijker.
Ik neem nog wel voor het slapen een oxazepam in.
Hierdoor slaap ik goed door en ook slaap ik vast.
Ik word nu best uitgerust wakker en heb weer langzaam aan ook zin in de dag !.

Ook heb ik een vrouw leren kennen waar ik elke dag mee app.:relaxed:
We hebben echt een klik met elkaar en het voelt heel vertrouwd.
Dit zorgt er ook voor dat ik mezelf weer wat gelukkiger voel .
Ook voel ik me minder eenzaam en ze voegd echt iets toe aan mijn leven op dit moment.:redheart:

Er zijn ook gewoon al dagen nu dat ik gewoon de hele dag niet aan speed denk .
Ook de trek erin is steeds minder en alleen nog heel af en toe als ik echt moe wakker word s'ochtends.
Vind dat het dus erg goed met me gaat en mijn energie word langzaam aan ook weer wat meer .

Hoe is het bij jullie ??

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Goed om te lezen je laatste bericht!

Mooie en grote vorderingen!

En sporten/bewegen is een super hulpmiddel!
Het geeft je iets te doen, je voelt je beter omdat je je lijf en ook je geest verzorgt.
En het is ook nog eens gewoon leuk en je ontmoet mensen.

Keep it up zou ik zeggen!

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Zoals jullie mischien merken ben ik steeds minder vaak op het forum .
Dit omdat ik er gewoon niet aan denk dus dat is een positief teken .
Het gaat erg goed met me !!.:blushing:

Fantastisch Syl!
Ik herken dit. Je denkt minder aan drugs dus ook aan dit forum.
Ik kom af en toe terug voor de fijne contacten die ik hier heb opgedaan.
Voel je niet bezwaard om af en toe langs te komen.

Geniet van je drugsvrij leven.

Zo blij voor je

Syl

Badass junkie
Fantastisch Syl!
Ik herken dit. Je denkt minder aan drugs dus ook aan dit forum.
Ik kom af en toe terug voor de fijne contacten die ik hier heb opgedaan.
Voel je niet bezwaard om af en toe langs te komen.

Geniet van je drugsvrij leven.

Zo blij voor je

Aaaah dank je wel !!! :blushing::redheart:

Incubi666

Belezen gebruiker
Ik herken dit ook was ook afek8ckt de zucht naar speed coke of meth is toegenomen en wil weer
Heel veel sterkte en ja ben ook clean geworden via de ggz dubbel diagnose heet dat hier. Tja zicht blijf je houden idd geen films kijken die drugs relaterend zijn. Fora en documentaties en veel afleiding zoeken.

• Like
Waarderingen: Syl

Syl

Badass junkie
Vandaag dag 70 zonder speed !!.
Het gaat op dit moment erg goed met me.
Net weer wezen sporten en merk echt goed al dat mijn conditie al wat beterder word.
Ben hele week na sportschool geweest met uitzondering van gister.
Ik begon maandag op de crosstrainer en hield het 6 min vol en was kapot.
Donderdag zat ik al aan het dubbele en hield ik het 12 min vol !.
In sportschool kan ik mijn verstand ff lekker op nul zetten en heb ook heel voldaan gevoel als ik klaar ben.
Het werkt ook goed voor een goede nachtrust merk ik.
Daar waar ik me voorheen onzeker voelde en niet op me gemak in sportschool heb ik nu mijn denkwijze veranderd.
Schijt aan wat andere van me vinden ik kom er voor mezelf en om mijn doelen te behalen .
De zin in speed is eigenlijk zo goed als weg .
Er zijn al echt veel dagen dag ik hele dag niet eens aan de speed gedacht heb.
Ben best trots op mezelf en vind dat ik best lekker bezig ben zo.
Maandag voor controle van mijn gezicht naar huisarts.
Mijn gezicht is rustig en heb geen uitslag meer .(afkloppen).

Hoe is het met jullie ??

rickert

Newbie
Hee @Syl je bent echt lekker bezig met dat sporten hoor ik zou een voorbeeld aan jou moeten nemen.
En inderdaad, trots op jezelf zijn en je doelen najagen!

Met mij gaat het op het moment een beetje hectisch (nog wel gezond hoor) Afgelopen week erg veel moeite met op tijd opstaan en overdag veel moe. Heb op het moment erg veel verplichtingen. Ik ben bezig met HBO afstuderen en zit in de laatste paar weken met verschrikkelijk veel deadlines. Naast al deze deadlines moet ik ook alle huishoudelijke taken doen, die vreten ook veel energie als student haha. Als laatste moet ik ook tussen al die deadlines door nog in m'n eigen tijd bij beunen voor mijn toelatingstoetsen (Engels en Wiskunde) om toegelaten te worden aan de Universiteit.

Fijn weekend Syl en alvast veel succes maandag, ik klop het ook voor je af!

• Like

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
"Best" trots op jezelf?

Kom op, ik ben fucking trots op je! Ik ben jaloers op jouw doorzettingsvermogen!

Mag ik heel eerlijk zijn dat ik het in het begin niet verwacht had, dat het zo lang goed zou gaan?

Ik ben heel blij voor je. Blijf alsjeblieft zo doorgaan en overtref alle verwachtingen. :kissingheart::blushing:

rickert

Newbie
"Best" trots op jezelf?

Kom op, ik ben fucking trots op je! Ik ben jaloers op jouw doorzettingsvermogen!

Mag ik heel eerlijk zijn dat ik het in het begin niet verwacht had, dat het zo lang goed zou gaan?

Ik ben heel blij voor je. Blijf alsjeblieft zo doorgaan en overtref alle verwachtingen. :kissingheart::blushing:

Hahaha @verwondering mijn excuses. Ik heb het helemaal verkeerd verwoord. Ik bedoel natuurlijk precies wat jij zegt. Ik ben altijd wat subtieler met dingen verwoorden (oeps). Maar inderdaad @Syl mag (vind zelfs dat het moet) super super trots op haarzelf zijn. Hoe zij in haar leefsituatie, aan het begin van dit alles toch die omkeer heeft kunnen maken... en met haar doorzettingsvermogen gewoon volhoudt... dat is gewoon bijzonder! En dat is dan nog niet alles... want naast het afkicken ook nog eens zo actief bezig zijn met het eigen leven beter te maken/mooier te maken. Dat is gewoon iets waar wij alle enorme respect voor mogen hebben en zelfs voorbeeld aan kunnen nemen.

Zij heeft (mij) laten zien dat dat wij ieder het eigen leven in eigen hand hebben. En dat we ons leven ondanks onze huidige situatie zelf beter kunnen maken als we maar graag genoeg willen! :innocent::innocent::innocent:

Fijne avond en weekend allemaal!

Syl

Badass junkie
Ik herken dit ook was ook afek8ckt de zucht naar speed coke of meth is toegenomen en wil weer
Heel veel sterkte en ja ben ook clean geworden via de ggz dubbel diagnose heet dat hier. Tja zicht blijf je houden idd geen films kijken die drugs relaterend zijn. Fora en documentaties en veel afleiding zoeken.

Dank je wel voor je bericht !.:relaxed:
Dat is inderdaad het allerbeste ja afleiding zoeken .
Ik doe dat nu door elke dag te sporten .
Zo heb ik afleiding en werk in aan mijn gezondheid en herstel.
Wat goed dat jij ook clean nu bent !.:handok1:

Syl

Badass junkie
Hee @Syl je bent echt lekker bezig met dat sporten hoor ik zou een voorbeeld aan jou moeten nemen.
En inderdaad, trots op jezelf zijn en je doelen najagen!

Met mij gaat het op het moment een beetje hectisch (nog wel gezond hoor) Afgelopen week erg veel moeite met op tijd opstaan en overdag veel moe. Heb op het moment erg veel verplichtingen. Ik ben bezig met HBO afstuderen en zit in de laatste paar weken met verschrikkelijk veel deadlines. Naast al deze deadlines moet ik ook alle huishoudelijke taken doen, die vreten ook veel energie als student haha. Als laatste moet ik ook tussen al die deadlines door nog in m'n eigen tijd bij beunen voor mijn toelatingstoetsen (Engels en Wiskunde) om toegelaten te worden aan de Universiteit.

Fijn weekend Syl en alvast veel succes maandag, ik klop het ook voor je af!

Wauw je bent onwijs druk dus !.
Dan heb ke ook niet eens tijd om ook nog eens te gaan sporten joh.
Dat is spannende periode dus voor je !.
Wat zegt je gevoel erover ....ga je het denk je redden?.

Syl

Badass junkie
"Best" trots op jezelf?

Dank je wel voor je mooie bericht !!.:relaxed::redheart:
Ik houd er van als mensen gewoon eerlijk zeggen wat ze denken .
Gewoon right to the point daar heb je tenminste wat aan !.
Ik had het zelf eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik nu zo ver gekomen ben.
En te horen dat je het niet had verwacht dat ik het zo lang vol zou houden vind ik alleen maar super om te horen .
Dit geeft mij des ter meer het inzicht dat ik het toch maar ff gedaan heb!.
Maar zonder de mensen op dit forum weet ik niet of ik het volgehouden had.
Op de momenten dat ik het erg zwaar had en momenten dat ik echt drang had om wat te gaan halen plaatste ik dit op het forum.
Ik kreeg hier zulke goede adviezen en tips!.
Ja ik heb nu een nieuwe verslaving ..sporten^_^
Ik heb nu alweer zin om morge te kunnen gaan :blushing:

Laatst bewerkt:

Incubi666

Belezen gebruiker
Dank je wel voor je bericht !.:relaxed:
Dat is inderdaad het allerbeste ja afleiding zoeken .
Ik doe dat nu door elke dag te sporten .
Zo heb ik afleiding en werk in aan mijn gezondheid en herstel.
Wat goed dat jij ook clean nu bent !.:handok1:

Yep maar de zucht blijft toenemen dat is gewoon balen maar goed dat ik nog geen mensen ken in mijn omgeving (tiburg) oude connecties gebroken. Geen rc besteld. Blijf wel meth nieuwsgierigheid houden. Gewoon 1x testen... puur voor het gevoel dan nooit meer... maarja blijven rot keuzes. Goed dat je herstellende bent en veel afleiding hebt.al dealers en andere connecties wel verwijderd uit je telefoon mocht in de verleiding komen?

Syl

Badass junkie
Hahaha @verwondering mijn excuses. Ik heb het helemaal verkeerd verwoord. Ik bedoel natuurlijk precies wat jij zegt. Ik ben altijd wat subtieler met dingen verwoorden (oeps). Maar inderdaad @Syl mag (vind zelfs dat het moet) super super trots op haarzelf zijn. Hoe zij in haar leefsituatie, aan het begin van dit alles toch die omkeer heeft kunnen maken... en met haar doorzettingsvermogen gewoon volhoudt... dat is gewoon bijzonder! En dat is dan nog niet alles... want naast het afkicken ook nog eens zo actief bezig zijn met het eigen leven beter te maken/mooier te maken. Dat is gewoon iets waar wij alle enorme respect voor mogen hebben en zelfs voorbeeld aan kunnen nemen.

Zij heeft (mij) laten zien dat dat wij ieder het eigen leven in eigen hand hebben. En dat we ons leven ondanks onze huidige situatie zelf beter kunnen maken als we maar graag genoeg willen! :innocent::innocent::innocent:

Fijne avond en weekend allemaal!

Dank je wel voor je mooie bericht !:relaxed:
:redheart:

Syl

Badass junkie
Yep maar de zucht blijft toenemen dat is gewoon balen maar goed dat ik nog geen mensen ken in mijn omgeving (tiburg) oude connecties gebroken. Geen rc besteld. Blijf wel meth nieuwsgierigheid houden. Gewoon 1x testen... puur voor het gevoel dan nooit meer... maarja blijven rot keuzes. Goed dat je herstellende bent en veel afleiding hebt.al dealers en andere connecties wel verwijderd uit je telefoon mocht in de verleiding komen?

Ik heb mijn dealer al tijd geleden bericht gestuurd dat ik gestopt ben .
Hem gevraagd geen berichten meer te sturen over drugs.(hij stuurde wel eens dat ie nieuw spul had).

Incubi666

Belezen gebruiker
Ik heb mijn dealer al tijd geleden bericht gestuurd dat ik gestopt ben .
Hem gevraagd geen berichten meer te sturen over drugs.(hij stuurde wel eens dat ie nieuw spul had).

Mooi zo volhouden zo. En als een kennis of iemand anders nou jouw een lijntje zou aanbieden zou je eigen kunnen inhouden. Of iemand een zakje laat slingeren als voorbeeld?
Heb je nu al zoveel zelfdiscipline?

Syl

Badass junkie
Mooi zo volhouden zo. En als een kennis of iemand anders nou jouw een lijntje zou aanbieden zou je eigen kunnen inhouden. Of iemand een zakje laat slingeren als voorbeeld?
Heb je nu al zoveel zelfdiscipline?

Ik was laatst bij een kennis thuis op bezoek en die toverde zakje coke te voorschijnd.
Dat deed me helemaal niks en ja als het speed was geweest had het vast nog wel iets gedaan.
Alleen ik gebruikte altijd alleen speed wat ik zelf bij mij vaste dealer had gekocht.
Ik nam nooit wat andere bij zich hadden.
Ik ga verder ook niet om meer met mensen die speed gebruiken en probeer daar ook uit de buurt te blijven .

Albedo

Wijs gebruiker
Je bent goed bezig Syl! Er zullen vast nog moeilijke momenten komen. Sporten is een goede afleiding en kan inderdaad verslavend zijn. Endorfine toch? De sportschool is echter ook wel eens dicht. Is er een leuke of mooie plek in de buurt waar je naartoe kan rennen en mogelijk ook een beetje stille plek waar je je frustraties kunt uitschreeuwen? Thuis tegen een bokszak je frustraties eruit stoten kan (tussendoor) ook goed werken. De Wim Hofmethode is hier op DF ook diverse keren genoemd; de koude douchetraining en ademhalingstechnieken.

• Like

Syl

Badass junkie
Je bent goed bezig Syl! Er zullen vast nog moeilijke momenten komen. Sporten is een goede afleiding en kan inderdaad verslavend zijn. Endorfine toch? De sportschool is echter ook wel eens dicht. Is er een leuke of mooie plek in de buurt waar je naartoe kan rennen en mogelijk ook een beetje stille plek waar je je frustraties kunt uitschreeuwen? Thuis tegen een bokszak je frustraties eruit stoten kan (tussendoor) ook goed werken. De Wim Hofmethode is hier op DF ook diverse keren genoemd; de koude douchetraining en ademhalingstechnieken.

Dank je wel!.
Waar ik sport is sportschool 24/7 geopend.
Is wel is waar geen personeel 24/7 maar je kunt met je pasje wel gewoon na binnen altijd.
En gewoon stuk lopen is ook lekker met oortjes in en verstand op nul.
Op een boksbal slaan lijkt me inderdaad ook wel lekker ja ff frustraties eruit slaan.

Albedo

Wijs gebruiker
met oortjes in

Altijd? Kun je ook zonder? Ik gebruik het nooit. Op fitness vroeger wel, maar was meer omdat de muziek daar me niet aan stond en om me te kunnen concentreren op mijn schema. Nu train ik thuis en buiten. Zo lekker vrij buiten.

Laatst bewerkt:

Fenne

Belezen gebruiker
Vandaag dag 70 zonder speed !!.
Het gaat op dit moment erg goed met me.
Net weer wezen sporten en merk echt goed al dat mijn conditie al wat beterder word.
Ben hele week na sportschool geweest met uitzondering van gister.
Ik begon maandag op de crosstrainer en hield het 6 min vol en was kapot.
Donderdag zat ik al aan het dubbele en hield ik het 12 min vol !.
In sportschool kan ik mijn verstand ff lekker op nul zetten en heb ook heel voldaan gevoel als ik klaar ben.
Het werkt ook goed voor een goede nachtrust merk ik.
Daar waar ik me voorheen onzeker voelde en niet op me gemak in sportschool heb ik nu mijn denkwijze veranderd.
Schijt aan wat andere van me vinden ik kom er voor mezelf en om mijn doelen te behalen .
De zin in speed is eigenlijk zo goed als weg .
Er zijn al echt veel dagen dag ik hele dag niet eens aan de speed gedacht heb.
Maandag voor controle van mijn gezicht naar huisarts.
Mijn gezicht is rustig en heb geen uitslag meer .(afkloppen).

Hoe is het met jullie ??

De zin in speed is zo goed als weg en er zijn steeds meer dagen dat je niet aan speed denkt.....WAT SUPER GOED!!! Wat ontzettend fijn voor je dat je dit punt bereikt hebt! :smiley:

Sporten is echt een goede uitlaatklep. Lichamelijk en geestelijk. Vooral blijven doen. En het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Buiten zijn en gewoon bewegen is ook goed.

Ik was inderdaad benieuwd hoe het met je gezicht was. Maar morgen controle, spannend! Gelukkig is het nare, heftige niet meer. Even los van de dokter, denk je zelf dat het nu goed is?

Syl

Badass junkie
De zin in speed is zo goed als weg en er zijn steeds meer dagen dat je niet aan speed denkt.....WAT SUPER GOED!!! Wat ontzettend fijn voor je dat je dit punt bereikt hebt! :smiley:

Sporten is echt een goede uitlaatklep. Lichamelijk en geestelijk. Vooral blijven doen. En het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Buiten zijn en gewoon bewegen is ook goed.

Ik was inderdaad benieuwd hoe het met je gezicht was. Maar morgen controle, spannend! Gelukkig is het nare, heftige niet meer. Even los van de dokter, denk je zelf dat het nu goed is?

Hoi Fenne,

Ik denk niet dat het ineens helemaal over is in mijn gezicht.
Ik gebruik nog wel steeds 2 x daags creme met antibiotica erin voor mijn gezicht.
Ik denk wel dat zodra ik weer iets heb waar ik stress door ervaar de kans weer groot is dat het terug komt.
Het is vaak ff weg en dan ineens is het er weer.
Maar heb er nu al even geen last meer van .

Syl

Badass junkie
Vandaag dag 72 zonder speed !!.
Ben net voor controle van mijn gezicht bij de huisarts geweest.
Hij vind dat mijn gezicht er goed uit ziet en ik mag gaan afbouwen met de antibiotica-creme.
Hij vroeg hoe het evaluatie gesprek ging bij de psycholoog.
Mijn huisarts vond het niet nodig de manier waarop de psycholoog had gereageerd.
Hij zei er is een onderliggende reden van je verslaving.
Je hebt een zwaar leven achter de rug al van kleins af aan .
Hij zei dat als ik nog drugs zou gebruiken nu de ggz mij niet zouden behandelen voordat ik zou zijn afgekickt.
Maar ik aan het afkicken ben en ook niet meer snak naar speed.
Het eigenlijk hartstikke goed gaat momenteel met me.
Hij zei ,zeker van een psycholoog mag je wel verwachten dat hij op een andere manier hier op reageerd.

Verder vroeg ik of het kwaad kan als ik" fat burners capsules" zou gaan gebruiken voor het sporten.
Hij zei gelijk dat ik dat niet moet doen omdat dat niet nodig is.
Hij zei je hebt door je verleden totaal geen zelfvertrouwen en bent daarom geneigd om weer naar iets te grijpen .
Je bent super goed bezig en hebt zo onwijs veel bereikt in je eentje .
Je begint pas net weer met sporten geef het gewoon de tijd .
Hij zei die troep heb jij niet nodig !!.

Ben blij dat ik het toch gevraagd hebt aan de dokter zodat ik nu in zie dat hij gelijk heeft.
Ik wil weer te veel en te snel resultaat bereiken en leg dan de lat weer te hoog voor mezelf.
Het gaat goed met me en ja ik ben sinds ik gestopt ben met de speed zeker 4 kilo aangekomen .
Maar mijn conditie komt weer langzaam op gang en ik heb de smaak van het sporten weer gevonden .
Raar eigenlijk dat ik al zoveel heb bereikt maar nog steeds zo streng ben voor mezelf en te veel eis van mezelf.
Hoop straks bij psycholoog ook aan mijn zelfvertrouwen te kunnen werken .

Hoe was jullie weekend ??

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vandaag dag 72 zonder speed !!.
Ben net voor controle van mijn gezicht bij de huisarts geweest.
Hij vind dat mijn gezicht er goed uit ziet en ik mag gaan afbouwen met de antibiotica-creme.
Hij vroeg hoe het evaluatie gesprek ging bij de psycholoog.
Mijn huisarts vond het niet nodig de manier waarop de psycholoog had gereageerd.
Hij zei er is een onderliggende reden van je verslaving.
Je hebt een zwaar leven achter de rug al van kleins af aan .
Hij zei dat als ik nog drugs zou gebruiken nu de ggz mij niet zouden behandelen voordat ik zou zijn afgekickt.
Maar ik aan het afkicken ben en ook niet meer snak naar speed.
Het eigenlijk hartstikke goed gaat momenteel met me.
Hij zei ,zeker van een psycholoog mag je wel verwachten dat hij op een andere manier hier op reageerd.

Verder vroeg ik of het kwaad kan als ik" fat burners capsules" zou gaan gebruiken voor het sporten.
Hij zei gelijk dat ik dat niet moet doen omdat dat niet nodig is.
Hij zei je hebt door je verleden totaal geen zelfvertrouwen en bent daarom geneigd om weer naar iets te grijpen .
Je bent super goed bezig en hebt zo onwijs veel bereikt in je eentje .
Je begint pas net weer met sporten geef het gewoon de tijd .
Hij zei die troep heb jij niet nodig !!.

Ben blij dat ik het toch gevraagd hebt aan de dokter zodat ik nu in zie dat hij gelijk heeft.
Ik wil weer te veel en te snel resultaat bereiken en leg dan de lat weer te hoog voor mezelf.
Het gaat goed met me en ja ik ben sinds ik gestopt ben met de speed zeker 4 kilo aangekomen .
Maar mijn conditie komt weer langzaam op gang en ik heb de smaak van het sporten weer gevonden .
Raar eigenlijk dat ik al zoveel heb bereikt maar nog steeds zo streng ben voor mezelf en te veel eis van mezelf.
Hoop straks bij psycholoog ook aan mijn zelfvertrouwen te kunnen werken .

Hoe was jullie weekend ??
Tijd niet gereageerd maar wat ontzettend knap @Syl. Al meer dan 70 dagen. Ik ben je ook dankbaar voor het delen van je verhaal want ik leer er ook veel van. Verder erg goed dat je die fat burners eerst met de dokter hebt besproken want ook ik zou je dat zeker afgeraden hebben. Nergens voor nodig. Die 4 kilo zijn gezonde kilo's dat je al die tijd hebt gemist :wink:. Spieren hebben ook gewicht he trouwens :). Gewicht zegt dus niks... en een vet rolletje ook niet trouwens. Het gaat erom hoe je je voelt en zo te zien wordt dat steeds beter. Respect Syl mega veel respect.

Verder heb ik ook een zeer goed weekend gehad met wandelingen en fietstochten door de bossen. Was heerlijk!

• Like

Syl

Badass junkie
Tijd niet gereageerd maar wat ontzettend knap @Syl. Al meer dan 70 dagen. Ik ben je ook dankbaar voor het delen van je verhaal want ik leer er ook veel van. Verder erg goed dat je die fat burners eerst met de dokter hebt besproken want ook ik zou je dat zeker afgeraden hebben. Nergens voor nodig. Die 4 kilo zijn gezonde kilo's dat je al die tijd hebt gemist :wink:. Spieren hebben ook gewicht he trouwens :). Gewicht zegt dus niks... en een vet rolletje ook niet trouwens. Het gaat erom hoe je je voelt en zo te zien wordt dat steeds beter. Respect Syl mega veel respect.

Verder heb ik ook een zeer goed weekend gehad met wandelingen en fietstochten door de bossen. Was heerlijk!

Dank je wel voor je mooie woorden !!:blushing::redheart:

Je hebt ook helemaal gelijk !!.
Dat zit gewoon in mij zelf dat ik te veel altijd eis van mezelf terwijl goed is zo als het nu gaat.

Wat lekker dat je gefietst en gewandeld hebt in de bossen !.
Het was ook super mooi weer afgelope weekend !.
Ga je dan mountainbiken ??

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dank je wel voor je mooie woorden !!:blushing::redheart:

Je hebt ook helemaal gelijk !!.
Dat zit gewoon in mij zelf dat ik te veel altijd eis van mezelf terwijl goed is zo als het nu gaat.

Wat lekker dat je gefietst en gewandeld hebt in de bossen !.
Het was ook super mooi weer afgelope weekend !.
Ga je dan mountainbiken ??
Nou gewoon fietsen was al een hele opgave haha.. We wilde twee dagen gaan fietsen maar ik kon de tweede dag niet meer. Pijn aan mijn kont en spierpijn :flushed:..

Syl

Badass junkie
Nou gewoon fietsen was al een hele opgave haha.. We wilde twee dagen gaan fietsen maar ik kon de tweede dag niet meer. Pijn aan mijn kont en spierpijn :flushed:..

Omg het welbekende " zadelpijn" ^_^
Volgende x mischien een e-bike ? :grin:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Omg het welbekende " zadelpijn" ^_^
Volgende x mischien een e-bike ? :grin:
Ja die verleiding is wel groot ja. Vooral als je van die oudjes voorbij ziet fietsen terwijl ik al puffend een heuvel op probeer te fietsen. Maar ik denk dat ik eerst maar eens wat meer aan mijn conditie moet gaan doen. Beter en goedkoper dan een e-bike :wink:

Syl

Badass junkie
Ja die verleiding is wel groot ja. Vooral als je van die oudjes voorbij ziet fietsen terwijl ik al puffend een heuvel op probeer te fietsen. Maar ik denk dat ik eerst maar eens wat meer aan mijn conditie moet gaan doen. Beter en goedkoper dan een e-bike :wink:

Oooh net als dat filmpje van die postbode die die wielrenners inhaalt :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Syl

Badass junkie
Vandaag dag 75 zonder speed !.
Het gaat erg goed met me .
Ik merk ook dat ik me minder depresief aan het voelen ben .
Dat ik al weer begin te kunnen genieten van de dag.
De speed zorgde ervoor dat ik in een soort bubbel leefde en dus in me eigen wereldje was.
Ook had ik altijd moeite de dag door te komen door mijn depressie.
Het voelde alsof ik mezelf er door heen moest slepen gewoon.
Ik kan nu opstaan en gewoon zin hebben in de dag ongeacht wat ik ga doen .
Ook dingen waar ik nu intens van kan genieten bv het horen fluiten van de vogeltjes buiten .
Alsof het er voorheen met speed op nooit was .
Ik merk dat ik langzaam aan weer met soort van andere ogen naar dingen kijk.
Alsof ik langzaam weer begin te zien dat dingen om me heen ook mooi zijn en me rust geven .

Iets wat me nu laat inzien wat speed met je lichaam doet is mijn menstruatie.
Voordat ik aan speed begon was ik altijd min. wel 4 dagen ongesteld.
De afgelopen jaren dat ik speed gebruikte was ik nog maar hooguit 1 dag ongesteld.
Dit was dan ook echt zo weinig bloedverlies dat het bijna niks was.
Nu ik aan het afkicken ben en nu 75 dagen clean ben ,ben ik weer min. 4 dagen ongesteld.
Heb weer normaal bloedverlies en de welbekende krampen .
Dit wil toch wel heel duidelijk aangeven wat langdurig speedgebruik met je lichaam doet !!!.

Gister bij de POH-GGZ geweest weer
Destijds heb ik mijn dealer gesmst dat hij me geen berichten meer moet sturen over drugs omdat ik gestopt ben .
Dinsdag kreeg ik een sms van mijn dealer met de vraag of alles goed ging met me.
Ik dacht ok dit is een mooi moment om te ondervinden wat dit bij me doet.
Het deed me niks in de zin van dat het voelde als een trigger.
Wel heb ik besloten met de POH-GGZ om zijn nr uit mijn tel te wissen .
Als ik hem zou blokkeren blijft zijn nr in de blokkeerlijst in mijn tel staan .
De POH-GGZ zei dat het beter was dat ik geen contact met hemkan opnemen dan andersom.
Omdat ik straks ga starten bij psycholoog en dit veel met me kan gaan doen ik dan sneller in verleiding kan komen contact met hemop te nemen.
Daarbij voegt deze dealer niks toe aan mijn leven .

Hoe is het bij jullie ??

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Lekker bezig hoor Syl, heel knap! Mooi dat je nu merkt dat je je minder neerslachtig voelt en dat je als het ware meer 'in het moment' bent, als ik het zo mag noemen, waardoor je weer kunt genieten van alle dingen om je heen.
Ook een goede beslissing omtrent het telefoonnummer van je dealer!

Syl

Badass junkie
Lekker bezig hoor Syl, heel knap! Mooi dat je nu merkt dat je je minder neerslachtig voelt en dat je als het ware meer 'in het moment' bent, als ik het zo mag noemen, waardoor je weer kunt genieten van alle dingen om je heen.
Ook een goede beslissing omtrent het telefoonnummer van je dealer!

Dank je wel voor je reactie !:blushing:

Syl

Badass junkie
Vandaag dag 81 zonder speed!.
Het gaat erg goed met me !.
De uitslag in mijn gezicht is nog steeds weg (afkloppen).
Het sporten gaat ook lekker ,ben deze week ook elke dag weer geweest.
De gedachten aan speed is nog maar heel zelden.
Ik denk er zo weinig nog maar aan dat ik zelfs vergeet mijn online behandeling te doen.
Heb helaas nog wel veel nachtmerries en hoop dat dat straks afneemt als ik bij de psycholoog kan starten .
Ik kan nu toch al wel zeggen dat hoe ik me nu voel vergeleken toen ik speed gebruikte een verschil van dag en nacht is.
Heb weer zin in de dag en geniet weer van kleine dingen .
Voel me heel stuk minder depressief en toch ook wel iets minder angstig(ptss).
Ben erg blij met de resultaten welke ik tot nu toe behaal.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Vandaag dag 81 zonder speed!.
Het gaat erg goed met me !.
De uitslag in mijn gezicht is nog steeds weg (afkloppen).
Het sporten gaat ook lekker ,ben deze week ook elke dag weer geweest.
De gedachten aan speed is nog maar heel zelden.
Ik denk er zo weinig nog maar aan dat ik zelfs vergeet mijn online behandeling te doen.
Heb helaas nog wel veel nachtmerries en hoop dat dat straks afneemt als ik bij de psycholoog kan starten .
Ik kan nu toch al wel zeggen dat hoe ik me nu voel vergeleken toen ik speed gebruikte een verschil van dag en nacht is.
Heb weer zin in de dag en geniet weer van kleine dingen .
Voel me heel stuk minder depressief en toch ook wel iets minder angstig(ptss).
Ben erg blij met de resultaten welke ik tot nu toe behaal.

81 dagen klinkt als een nachtmerrie om eerlijk te zijn, bij mij komen cravings pas na enkele weken, hoe was het voor jou met speed?

Bovenaan