Doktor in Cocaïne

DjTrips

Bewuste gebruiker
hoi hoi :) ben gisteren ff van speed naar Coke gegaan :tongueout:. maar heb natuurlijk wel wat vragen die mij de kop opsteken

1 - Waarom staat Cocaine in stimulerend forum ( is niet 100% sitmulerend toch ?)
2 - Is cocaine beter voor je neus ? doet het niet zon leuke acidburn op je neusbeentje enzo ? of toch ?
3 - zijn er leuke mixmiddelen met Coke ? heb al Speed ervoor gedaan, kweet niet of dit gwn zelfde effect van Coke is, of het zonder Speed ook zelfde zal zijn.
4 - PARRTTTTTEEEEY ? :tongueout:

EDIT : herinner met net iets, mijn kaken zaten lik vast, en ik kon men mond niet meer helemaal open doen tot ik echt men kaken lik opentrok en ik een ongelooflijke krak/breuk voelde :tongueout: alles zat dan trug mooi losjes :P --> info ?

El Retro

Wijs gebruiker
1 - Waarom staat Cocaine in stimulerend forum ?
Omdat coke echt wel een stimulerend effect heeft. Na een lijn zal je bijvoorbeeld niet in slaap vallen of moe worden, maar actiever en praatvaardiger.

2 - Is cocaine beter voor je neus ?
Echt goed voor je neus is het niet nee. Veel slechter of beter als speed zal het zeker niet zijn.

Doet het niet zon leuke acidburn op je neusbeentje enzo ? of toch ?
Bij mij komt coke altijd zacht binnen, soms ook wat brandender, maar over het algemeen best wel zacht.

3 - zijn er leuke mixmiddelen met Coke ? heb al Speed ervoor gedaan, kweet niet of dit gwn zelfde effect van Coke is, of het zonder Speed ook zelfde zal zijn.

Coke is met alles leuk te mixen. Mijn favo's zijn toch GHB of alcohol. Als je speed op had zal je effect ven coke waarschijnlijk wat langer geduurt hebben, of heb je het gevoel gehad dat het langer duurde, zo is het althans bij mij toch.

4 - PARRTTTTTEEEEY ?
In het begin is het allemaal partypartyparty, tot die sneaky loozer je te pakken heeft en het alleen nog maar partypartyparty is als je weer eens 50-100 euro gespendeerd hebt en de volgende dag opstaat met een berg schuldgevoelens.

Coke, bezint eer ge begint. :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
El Retro zei:
4 - PARRTTTTTEEEEY ?
In het begin is het allemaal partypartyparty, tot die sneaky loozer je te pakken heeft en het alleen nog maar partypartyparty is als je weer eens 50-100 euro gespendeerd hebt en de volgende dag opstaat met een berg schuldgevoelens.

helemaal waar :angry:

DjTrips

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
El Retro zei:
4 - PARRTTTTTEEEEY ?

helemaal waar :angry:

kheb al bezint ton ik een plots effe een lijntje wou proberen :grin: :wave:

TeQ

Bewuste gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Ik denk dat speed echt wel een stuk erger is voor je neus dan coke, speed kan bijten als de neten.

Wellicht, bedenk daarbij wel dat coke verdooft en speed niet.

El Retro

Wijs gebruiker
Speed is echt niet slechter dan coke voor je neus hoor, het is niet omdat het brand dat het schadelijker is he.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Een vriend van me vertelde een keer dat hij een beetje coke en een beetje speed op een stuk vis (dacht ik) had gelegt en het een avondje had laten liggen. De volgende dag zat er een heel gat in de vis door de speed en slechts een kuiltje door de coke. Niet dat hij zo'n betrouwbare bron is hoor :wink: Maar als dit echt zo zou zijn lijkt het me wel een stuk schadelijker voor je neus.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een vriend van mij gaf eens het advies om je neus uit te spoelen met water de dag erna om coke of speed resten eruit te krijgen, nooit gedaan, was ik altijd te brak voor :openmouth:

El Retro

Wijs gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Een vriend van me vertelde een keer dat hij een beetje coke en een beetje speed op een stuk vis (dacht ik) had gelegt en het een avondje had laten liggen. De volgende dag zat er een heel gat in de vis door de speed en slechts een kuiltje door de coke. Niet dat hij zo'n betrouwbare bron is hoor :wink: Maar als dit echt zo zou zijn lijkt het me wel een stuk schadelijker voor je neus.

Dit klopt, vriend van mij heeft dit eens met een stuk vlees gedaan. Het vlees werd bij speed gewoon rot.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik had 0.0 last toen ik dat lijntje coke snoof, had 1 uur ervoor vele grotere dikke lijn speed gedaan, man kan je een verschil verzekeren :tongueout:

st an

Bewuste gebruiker
ze hebben mij altijd gezegd dat speed veel destructiever is voor je neus. maar mss is 'ze' niet de allerbeste bron. ^^

El Retro

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
ik had 0.0 last toen ik dat lijntje coke snoof, had 1 uur ervoor vele grotere dikke lijn speed gedaan, man kan je een verschil verzekeren :tongueout:

Snuif dan maar eens wat meer kwaliteitscoke en je zult wel zien dat coke je neus gewoon naar de klote helpt. Niet dat je het moet testen ofzo.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ben dat ook aan het beseffen, maar euh, ga toch ff wat kwaliteitsmateriaal proeven, dat ik toch op de hoogte ben...

is het niet zo dat kwaliteitsmateriaal moet "shiney" zijn ?

El Retro

Wijs gebruiker
Ja maar in sealtje vind ik dat je de kristallen nooit echt goed ziet. Eraan ruiken geeft voor mij de beste garantie voor kwaliteitscontrole. Beetje natuurlijk, zachte geur moet het hebben. Of leg een beetje op je tong en kijk hoe het verdoofd. Maar als je het ziet glinsteren is al een goed teken, maar nog niet echt garantie voor kwaliteit.

Want de coke die jij gaat halen heb ik ook gehad, en hij glinstert echter weinig, maar ruikt bijzonder goed. En werkt ook naar behoren.

berbe

Bewuste gebruiker
gewoon doen joh! zei:

ik ken iemand die dit eens met ghb gedaan heeft op biefstuk vreet er ook in
en toch is ghb zowat de gezondste drugs

wil allemaal niks zegge
trouwes heb ik van coke al meer bloed neuze gehad dan van speed
en dat terwijl ik 1000 keer meer speed dan coke gehad heb:confused:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik krijg van zowel speed als coke een evengrote bloedneus eigenlijk :confused: Ik haat opgedroogd bloed in mijn neus!

TomTom

Experimenterende gebruiker
het verschil is dat speed je veel langer wakker houd, en dus meer van je reserves opmaakt, en das ongezond... van je speed krijg je eerder zo'n mooie snuifsmoel...

Bovenaan