TechNora zei:Ik heb mijn ouders alles verteld! Niet alleen drugs, maar nog een hoop andere dingen, en ze reageerden superlief![]()
Marla Singer zei:Ik heb mijn ouders maandag ook even goed ingelicht over mijn hele pepgebruik van de afgelopen jaren in combinatie met mijn eetstoornis. Het was heftig en emotioneel, maar ik ben zoooo blij dat ze nu echt ALLES weten. Ook mijn ouders zijn me dankbaar dat ik het heb verteld. Ik wil er gewoon mee stoppen en hoe meer mensen het weten, hoe beter...... Ze staan compleet achter mij en willen me heel graag helpen met stoppen!
Drientje zei:TechNora zei:Ik heb mijn ouders alles verteld! Niet alleen drugs, maar nog een hoop andere dingen, en ze reageerden superlief![]()
Wauw, ik ben echt blij voor je Technora!! Volgens mij is dit toch wel een enorm pak van je hart!!!
Marla Singer zei:Ik heb mijn ouders maandag ook even goed ingelicht over mijn hele pepgebruik van de afgelopen jaren in combinatie met mijn eetstoornis. Het was heftig en emotioneel, maar ik ben zoooo blij dat ze nu echt ALLES weten. Ook mijn ouders zijn me dankbaar dat ik het heb verteld. Ik wil er gewoon mee stoppen en hoe meer mensen het weten, hoe beter...... Ze staan compleet achter mij en willen me heel graag helpen met stoppen!
En jij mag ook heel trots zijn op jezelf!!! Volgens mij is zoiets vertellen als ze echt van niets weten een behoorlijke opgave, fijn dat ze je willen helpen, zulke steun kan je goed gebruiken. Vraag ook aan ze of je ze kan bellen als je weer een minder sterk moment hebt! Een soort buddy idee, heeft mij erg goed geholpen...
Toevallig had ik er vanmiddag over met mijn ma, wat als mijn oma erachter komt dat ik drugs gebruikt heb... Ze zou een rolberoerte krijgen, waaropmijn ma slim zei, zullen we het dan maar vertellen...
Mijn moeder kan niet zo goed opschieten met de moeder van mijn vader....hihi
X
Inderdaad bij mij is dit ook het geval.Flugeltje zei:Als ik eerlijk ben over mijn drugsgebruik mag ik direct mijn valies maken
Marla Singer zei:Drientje zei:TechNora zei:Ik heb mijn ouders alles verteld! Niet alleen drugs, maar nog een hoop andere dingen, en ze reageerden superlief![]()
Wauw, ik ben echt blij voor je Technora!! Volgens mij is dit toch wel een enorm pak van je hart!!!
En jij mag ook heel trots zijn op jezelf!!! Volgens mij is zoiets vertellen als ze echt van niets weten een behoorlijke opgave, fijn dat ze je willen helpen, zulke steun kan je goed gebruiken. Vraag ook aan ze of je ze kan bellen als je weer een minder sterk moment hebt! Een soort buddy idee, heeft mij erg goed geholpen...
Toevallig had ik er vanmiddag over met mijn ma, wat als mijn oma erachter komt dat ik drugs gebruikt heb... Ze zou een rolberoerte krijgen, waaropmijn ma slim zei, zullen we het dan maar vertellen...
Mijn moeder kan niet zo goed opschieten met de moeder van mijn vader....hihi
X
Mijn ouders wisten wel dat ik af en toe pep deed, maar ik had ze nooit ingelicht over mijn periode's van dagelijks gebruik en dat ik het deed om af te vallen. Enfin, ze weten nu alles en ik voel me bevrijd! Mijn ouders zijn ook altijd heel openminded geweest, mocht vroeger thuis jointjes roken, heb zelfs een keer paddo's gegeten met mijn mam (hahaha, niet voor herhaling vatbaar overigens!) en ze wisten ook wel dat ik pilletjes slikte op feesten. Dit was nooit een probleem en kon ik openlijk met ze bespreken, daarom ook blij dat ik niet meer schijnheilig hoef te doen over pep, eerlijkheid duurt het langst!
Je zou eigenlijk een lijstje moeten maken met concrete feiten over de gevolgen van alcohol gebruik en wiet gebruik. Het taboe gaat misschien vanzelf wel weg als je het er maar vaak genoeg over hebt. Stel ze gerust, en in het begin zullen ze het niet fijn opvatten maar hoevaker je het er met je ouders over hebt en als ze zien dat je er verstandig mee omgaat (bijvoorbeeld alleen 's avonds ofzo) dan zullen ze misschien wel bijdraaien.Snuifdoos zei:Ze weten het van wiet, maar dat was toen zo'n hel dat ik nooit nog van plan ben ze iets te vertellen. straffen, maatregelen, zelfs een afspraak bij een psych. Oer-conservatief zijn ze. Ze drinken wel iedere dag onder hun tweeën een fles wijn leeg, maar een joint, HO maar. Er valt niet met hen over te discussiëren. En dat zal altijd zo blijven.
(achter in de tuin stonden wat normale paddestoelen)
sanelco zei:(grappig trouwens dat dit forum in zijn spellingscontrole het woord "drugstesten" fout vindt.)
Drientje zei:Als je het berichtje typt krijg je een rode streep onder woorden die 'hij' niet herkent. Die 'hij' is overigens niet drugsforum maar gewoon jou instelling van de taalkeuze op jou pc...