eerste keer ECHT dronken

Op welke leeftijd was je het eerst dronken

• 25>

Stemmen: 0 0,0%
  • 20-25

• 15-20

Stemmen: 5 50,0%
  • 10-15

Stemmen: 5 50,0%
  • <10

• ben nooit dronken

• Totaal aantal stemmers
    10

Qocaïne

Badass junkie
21 He-le-maal de weg kwijt >.<
Daarvoor altijd tót de grens gegaan.. maar toen perongeluk er ruim overheen.

azgaza

Badass junkie
Het zou 6 geweest kunnen zijn maar dat was meer aangeschoten (oud en nieuw; ik mocht een glaasje champagne en pakte er ongezien 4, ik was dus 6).

Maar op mijn 14e écht heel dronken. Dus tussen de 10-15

Ik drink nu trouwens niet meer.

Jeller

Badass junkie
4 glazen champagne op je 6 jaar.. dan heb je toch moetne overgeven of niet?

niet echt verantwoord :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Jeller zei:
4 glazen champagne op je 6 jaar.. dan heb je toch moetne overgeven of niet?

niet echt verantwoord :rolleyes:

Nee ik hielt het binnen. Had er ook geen last van. Terugkijkend waren het denk ik ook wel halve glaasjes geweest, dus dan een glas of 2 vol.

Bewild

Bewuste gebruiker
Achja ik was de eerste keer echt dronken 14 en ik dronk daarvoor bijna niet, maar toen ineens hele fles pissang met nog wa :P . Zie trip reports trouwens heb het nog ni zo lang geleje gepost.

MetaalKonijn

Badass junkie
Na laatst de whisky challenge genomen te hebben, weet ik nog niet zo zeker wanneer ik voor 't eerst dronken was. :P

shihuandgi

Belezen gebruiker
ben 17 en op oudjaar was ik voor het eerst serieus dronken,

die schaamte achteraf... :(

maarja, kan iedereen overkomen,

heb constant gelukkige niewjaar geroepen, bommen uit raam gesmeten(toen was ik nog niet zat), met 2 meiden door de straten gehuppeld, en een tafel, bloempot en beeldje van een kameraad kapotgedaan...

maar écht gelukkige niewjaar heeft niemand me gewenst :wink:

ballie15

Belezen gebruiker
Lopen? Kan niet.

Ik was 14.
Met zijn vieren in het bos, ik was de jongeling.
Binnen no time zittend op een bankje een fles pisang ambon met zijn 2-en geklaard. Toen ik opstond, stond ik niet op. Ik kon gewoon NIET lopen.
Ben achterop een fiets gesleurd bij mijn vriend, heb zeven keer gekotst, over het bed heen en heb om een appel gevraagd.

Kan nog steeds de lucht van pisang niet verdragen...

023User

Belezen gebruiker
Echt helemaal stont lazarus gezopen was denk ik op m'n 15e..
Maarja, bier 1 euro is natuurlijk ook niet goed voor de volksgezondheid.. :rolleyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Re: Lopen? Kan niet.

ballie15 zei:
. Toen ik opstond, stond ik niet op. Ik kon gewoon NIET lopen.
Ben achterop een fiets gesleurd bij mijn vriend, heb zeven keer gekotst, over het bed heen en heb om een appel gevraagd.
:mrgreen:

Taste

Experimenterende gebruiker
11 jaar , op reis met ouders en een beetje van bier en wijn geproefd
:beer:
wat heb ik moete kotse :openmouth: :P

nu kan ik er wel al tegen hoor :)

royallicious

Belezen gebruiker
Was op me 15de, we hadden een schoolfeest dus voor drinken.
Stonden we in utrecht in de buurt van de veemarkt hallen, hadden we met ze 3e een fles tequilla, en de rest was aan de uzo (die drop smaak zooi).
Dus hadden we allemaal een eigen citroen en plastic bekers, de eerste klein laagje drinken en happen.
2 de "shot" was al meer omdat ze uitschoot met de fles, dan wordt je beetje overmoedig omdat je niks voelt, en drink je in 10 minuten met ze 3e een liter tequilla weg.
Dus de fles was op de joint was op en wij rustig naar de ingang lopen in de kou.
Bij de ingang redelijk nuchter, ietsjes aangeschoten maar mocht toch doorlopen.
Ik me jas ingeleverd voelde al wat, iedereen even groetten sigaar opgestoken was tenslotte een gala.
Ik redelijk dronken toch maar naar de fotostand gelopen voor de nodige gala foto's.
Na een paar mooi gelukte foto's met vrienden en dames.
Kreeg ik me toch een klap van al die tequilla, kwam maar net de trap af.
Ben de wc ingesprongen en heb lopen kotsen voor het leven, en de rest van de avond half dood op de wc gehangen.
Dagen erna een kater gehad voor het leven, en als ik nu tequilla ruik wordt ik alweer misselijk dus geen tequilla voor mij :wink:.
Trouwens een van de personen van de ozu heeft alcoholvergifteging opgelopen, 1 van de tequilla drinkers is weggestuurd en de ander heeft rustig op het feest rondgelopen :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Jaja, gisteren nog eens, echt heel dronken geweest, op een trouwfeest van m'n nicht dan nog wel :rolleyes:

Het begon met de glazen wijn (free!) nadien kwamen de jupiler pintjes (free!) en dan de zware duvel (free!) Kwas al vrij zat enzo, echt veel moeite gehad om te wandelen naar toilet enzovoort. Maar het praten met gasten was wel leuk, was op geen enkel moment aggresief enzo. Maar dan plots, ik praat met m'n neef enzo na een tijdje werd ik wakker in m'n bed, kan me dus, alles na dat ene gesprek amper iets herinneren, kheb wel talloze keren kunnen voelen dak 5x of zoveel keer gevallen ben op de grond. Damn ..

Nu is m'n moeder wel heel kwaad op mij, dak stomdronken was geweest, maja, die heeft zo'n soort mensen niet graag. Ik ook niet, maar kvond het zo raar, kon nog vrij goed helder denken (ook al was ik zat) en plots, bam in ene keer stom dronken :confused:

enige verklaringen?

mattskovic

Wijs gebruiker
op me 4 jaar :flushed: de druppeltjes wijn uit de glazen te drinken op bbq bij familie thuis ik heriner me er vrij weinig van vanwege de jonge leeftijd maar ik drink nu niet meer op familie feesten omdat ze me er altijd aan laten herineren... ( ben toen tegen een droogrek gelopen ) :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
Osi` zei:
Nu is m'n moeder wel heel kwaad op mij, dak stomdronken was geweest, maja, die heeft zo'n soort mensen niet graag. Ik ook niet, maar kvond het zo raar, kon nog vrij goed helder denken (ook al was ik zat) en plots, bam in ene keer stom dronken :confused:

enige verklaringen?

Gister precies hetzelfde gehad, een halve fles whisky, alles prima, en opeens, na het laatste slokje weet ik niets meer. Toen wakker geworden bij a friend 'a mine op zolder, wandering what the fuck happened.

Ik was nog wel onder invloed van een concerta pil. Denk wel dat dat er iets mee te maken heeft. Op speed heb ik soortgelijke dingen meegemaakt. Je voelt tijdens het drinkprocess niet dat je veel alcohol op hebt, maar plots een tijdje later ben je helemaal weg.

^_^

Bewuste gebruiker
14e ofzo, zwaar kansloos en lomp gevoel. 2-3 glazen is leuk en sociaal vanaf het zuipen worden mensen vervelend en opdringerig en ik vind dat ze geen gevoel hebben van enige zelfwaarde óf geen realistisch beeld hebben van de situatie om hun heen en zichzelf vaak overschatten.

Vind uitgaan en zuipen een beetje voor kinderen.
Maar goed niet mijn feestje, over algemeen kan ik tollerant met ze omgaan maar vaak zijn ze helaas een soort van ergenis.

Ken ook mensen die chill kunnen drinken en wel leuk worden met mate maar helaas het zijn er weinig.

Niet mijn drugs.

Anne

Belezen gebruiker
13 ergens op een stomme fuif waar ik tot 11 uur mocht blijven...
ik ben eigenlijk heel verlegen, maar dronklen was ik dit dus niet. opeens praatte ik met mensen en voelde ik me gwn erg goed. jammergenoeg, achteraf bezien was ek liever ziek geweest die eerste keer maarja

The Chosen

Belezen gebruiker
Op mn 13

Was op een verjaardag van een maat van mij en dat was ook de eerste avond dat ik rookte.
We zaten met zn allen gezellig in de keuken te drinken en op een gegeven moment voelde ik me niet zo goed, dus was ik maar op de bank in de huiskamer gaan liggen.
De rest van de mensen had niet door dat ik daar lag. Ik was in slaap gevallen en had blijkbaar in mn slaap de hele (stoffen) bank ondergekotst. Toen ik werd wakker gemaakt door een maat van mij werd ik zo beroerd dat ik snel naar buiten wilde lopen om te kotsen. Dit ging helaas niet omdat de voordeur op slot zat. Ik zag op dat moment geen andere keuze dan in de gang alles eruit te gooien. Zo gezegt zo gedaan. Toen dat eruit was heeft een maat mij thuisgebracht. Ik ben de volgende dag naar de ouders geweest van de jarige jongen en mn excuses aangeboden. Wat uiteindelijk nog het meest beschamende was, was dat ik over de nieuwe jas en in de nieuwe laarzen van zijn zus had gekotst.
Later wel vaker dronken geweest, maar dit vond ik toch wel een memorabele ervaring

Ook een mooi verhaal was met Eier en Metaalkonijn op een avond in de afgelopen kerstvakantie. Ik kan me niet veel meer herinneren, maar het kwam erop neer dat Eier is afgevoerd door de politie, ik wakker werd bij de Rabobank en Metaalkonijn onze dronken capriolen heeft geobserveerd en tot te conclusie was gekomen dat het allemaal compleet kansloos was :P

Eier

Bewuste gebruiker
Eigenlijk heb ik alles gefaked, aangezien ik voor de AIVD moest infiltreren bij debiele buitenposters. :beer:

The Chosen zat ook in dat complot, eveneensals Def P.

The Used

Bewuste gebruiker
Op mijn 13e 1 keer in de maand een heel heftig huisfeest ongeveer en dan kk dronken en stoned.

Toen begon het leven....

KataStrofe

Belezen gebruiker
^_^ zei:
14e ofzo, zwaar kansloos en lomp gevoel. 2-3 glazen is leuk en sociaal vanaf het zuipen worden mensen vervelend en opdringerig en ik vind dat ze geen gevoel hebben van enige zelfwaarde óf geen realistisch beeld hebben van de situatie om hun heen en zichzelf vaak overschatten.

Vind uitgaan en zuipen een beetje voor kinderen.
Maar goed niet mijn feestje, over algemeen kan ik tollerant met ze omgaan maar vaak zijn ze helaas een soort van ergenis.

Ken ook mensen die chill kunnen drinken en wel leuk worden met mate maar helaas het zijn er weinig.

Niet mijn drugs.

Ik ken genoeg andere mensen die dat met genoeg andere drugs hebben. Ik snap het als het niet je ding is, hoeft ook niet, maar beetje jammer oordeel. "Je moet niet alle schapen met die kam scheren", zei mijn benedenbuurman altijd :smoke:

Enniewee, ik was 13..
Met zn drieen met rood heefdje in de slijterij hoor (ja hoor meneer, wij zijn heus echt wel 18 :rolleyes: ). En LAM jonge van die Apfelkorn :beer:
T was wel die echte van 20%..

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Ik was een jaar of 13 denk ik, na de examens. En men moeder vroeg me of ik zat was maar ik bleef ontkennen terwijl ik me moest vasthouden :mrgreen: . Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer.

Bovenaan