Was op me 15de, we hadden een schoolfeest dus voor drinken.
Stonden we in utrecht in de buurt van de veemarkt hallen, hadden we met ze 3e een fles tequilla, en de rest was aan de uzo (die drop smaak zooi).
Dus hadden we allemaal een eigen citroen en plastic bekers, de eerste klein laagje drinken en happen.
2 de "shot" was al meer omdat ze uitschoot met de fles, dan wordt je beetje overmoedig omdat je niks voelt, en drink je in 10 minuten met ze 3e een liter tequilla weg.
Dus de fles was op de joint was op en wij rustig naar de ingang lopen in de kou.
Bij de ingang redelijk nuchter, ietsjes aangeschoten maar mocht toch doorlopen.
Ik me jas ingeleverd voelde al wat, iedereen even groetten sigaar opgestoken was tenslotte een gala.
Ik redelijk dronken toch maar naar de fotostand gelopen voor de nodige gala foto's.
Na een paar mooi gelukte foto's met vrienden en dames.
Kreeg ik me toch een klap van al die tequilla, kwam maar net de trap af.
Ben de wc ingesprongen en heb lopen kotsen voor het leven, en de rest van de avond half dood op de wc gehangen.
Dagen erna een kater gehad voor het leven, en als ik nu tequilla ruik wordt ik alweer misselijk dus geen tequilla voor mij

.
Trouwens een van de personen van de ozu heeft alcoholvergifteging opgelopen, 1 van de tequilla drinkers is weggestuurd en de ander heeft rustig op het feest rondgelopen