Extreme gebruikers: lees deze post!

Paddo100

Bewuste gebruiker
Melksje zei:
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.

natuurlijk vind iedereen dit zonde bla bla bla , maar dat weet je zelf ook wel. Je had beter 5kilo kunne kopen voor 90.000 ofso en helft verkopen helft gebruiken, speel je nog kiet of maak je zelfs winst.

geekos

Bewuste gebruiker
Paddo100 zei:
Melksje zei:
zijn er hier mensen die halfjaar of langer grote hoeveelheiden drank en cocaine( op een dagelijkse basis hebben genomen.

ik heb door een erfenis in een jaar 100.000 euro aan cocaine en drank verbruikt. gemiddeld 30 gram in een week en 1 a 2 flessen bacard op een dag en nogal bier book.

ik heb vorig jaar veel geld geërft en dat heeft mij geveld.

zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt, ik wil graag mijn verhaal vertellen en luisteren naar jullie verhaal. misschien kunnen we van elkaar leren.
stuur me dan een privé bericht.

natuurlijk vind iedereen dit zonde bla bla bla , maar dat weet je zelf ook wel. Je had beter 5kilo kunne kopen voor 90.000 ofso en helft verkopen helft gebruiken, speel je nog kiet of maak je zelfs winst.
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeft

@TS
waarom moet je nog van anderen leren over wat je verkeerd gedaan hebt? Je geeft zelf aan dat je beseft dat het helemaal verkeerd was om die 100.000 zomaar weg te smijten aan coke en alcohol, dan blijft er imo enkel nog de mogelijkheid over om van je eigen fouten te leren

raging_bull

Bewuste gebruiker
Misschien is het wel fake en wil een infiltrant van de overheid zien wat wij er van vinden als drugs gebruiker...

Paddo100

Bewuste gebruiker
Of ben je gewoon al je geld kwijt omdat die kerel die je voor 90.000 knotsen coke verkoopt waarschijnlijk wel een uzi of 2 in z'n zak heeft

@TS
waarom moet je nog van anderen leren over wat je verkeerd gedaan hebt? Je geeft zelf aan dat je beseft dat het helemaal verkeerd was om die 100.000 zomaar weg te smijten aan coke en alcohol, dan blijft er imo enkel nog de mogelijkheid over om van je eigen fouten te leren

al koop je t gewoon in delen...

telkens 500 gram, geef je hem 9.000

natuurlijk ga je als onervaren niet met 90k op zondag naar een afgelegen industrie terein in je entje :mrgreen:

geekos

Bewuste gebruiker
Nee ik zou niet alleen gaan, ik breng deze man mee. TREMBLE AND FEAAAARRRR!!!!

Memmûm

Belezen gebruiker
Nu is het meiske weggejaagd :openmouth: stout jonges!

maar ja, je bent wel een beetje een luxejunk. Tis gelukkig geen heroine. Als je een ton uitgeeft aan coke kun je ook wel een paar duizend uitgeven aan een kliniek

succes

Ewie

Belezen gebruiker
Re: extreme gebrikers, lees deze post

Antigone zei:
Maar wat moet je doen als je wél genoeg geld hebt om alles te betalen waar je trek in hebt.
Lijkt mij bijzonder moeilijk hoor :(

Enige juiste antwoord, 80% op dit forum zou zich ook doodsnuiven en/of drinken, ik heb geen idee wat ik zou doen maar ik denk dat het ook ieder weekend wel feest zou zijn ja.. Al zou ik nu zo hard zeggen "Nee" maar als je het geld hebt :grin: :(

Maartoch zou ik altijd wel een flink deel van het geld opzij zetten, investeren in een of ander..

Tony Montana

Belezen gebruiker
Melksje zei:

Sorry dat ik het zeg. Maar je bent erg dom geweest. Ken mensen die er ook 30.000euro doorheen hebben gejaagd voor alleen maar coke. Het is gewoon dom. Je kon het beter nuttig en anders besteden. Bijv. op een spaarrekening zetten en rente plukken.

bren87

Newbie
ik vind de reacties erg lullig en matig. Sommige dan. Ik ken wel mensen die dat vaker hebben gedaan, je hoort dat namelijk vaak in de verslavingszorg en je bent heus niet de enige.

Wat wel waar is: je kan geen jaar meer teruggaan maar nu wel zorgen dat de toekomst er beter voor je uitziet.

gr.

Frog83

Bewuste gebruiker
Wat een lompe reacties, tuurlijk iwe zijn billen brand.

maar ik merk wel degelijk jaloesie om dat het om zo groot bedrag gaat.
Krijg zwaar het idee dat de meeste van jullie noot zoveel gehad of gezien hebben, en daarom deze persoon een luxe junk noemen.
Coke is nu eenmaalduur, ik ken ook mensen die een heel huis versnoven hebben.
Das net zo erg als lulleb zuigen voor 20 euro, (wie laat zig nu pijpen voor 20 € eigenlijk) maar goed.
Ik snap het is niet de juiste weg hier zo hulp te vragen, maar het feit dat de persoon in kwestie wat meer geld heet gehad, is geen reden haar zo aan te vallen, verslaving is verslaving.

Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.Dus niet allemaal lopen zeiken van luxe junk(zitten jullie met een folie achter het station ofso) tis al erg zat dat iemadn verslaafd is, doe dan normaal zeg dis niet de manier zoek andere hulp. maar nie zo met de calvanistische seis erover als iemand toevalig is wat meer geld te besteden had.

Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.

beetje lief zijn naar mekaar kan nooit kwaad mensen :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Frog83 zei:
Ik durf te wedden als jullie het geld ineens hadden dat de helft het nu ook opgebruikt had.

Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.

QUETZALCOATL

Experimenterende gebruiker
Cool down & dump je agressieve expressie ergens anders. Tegen een boxbal ofzo.
Laat iedereen in zijn waarde. Als iemand een astronomisch bedrag aan coke er door heen gejaagd heeft, dan heeft behalve de persoon in kwestie daar niemand last van.
Of het geld nu georven, geroofd of in loonslavernij verworven is maakt voor het snuifplezier geen zak uit.

Oom Klaas

Badass junkie
Ik laat iedereen in zijn waarde, totdat er een belediging die ik met mijzelf kan associëren word geuit.

Frog83

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:

Als je dat had gezegd terwijl je voor me stond had je nu een vuist gehad, wat een fucking bullshit om dat te zeggen. Nu beledig jij een grote groep mensen.
Jaloezie om een groot bedrag, nee dat zeker niet.
En als ik alles optel wat ik heb uitgegeven heb aan m'n dope kom ik never nooit aan zo'n bedrag en dan is er nog 1 verschil ik heb ervoor gewerkt.

Mischien geld dat niet voor iedereen, maar dat is geen rede gelijk zo agresief te worden met vuist.
Ik weet niet of je bekent bent met Krav Maga, doe ik nu zo'n 3 kwart jaar, vroeger 2 jaar teakwondo gedaan. En heb 4 jaartjes Wing Chun gedaan.
Dus eer jij je vuist opgegeven hebt... :wave: maar ik raad je ook aan een boksbal te zoeken.
Ik heb nooit ruzie, zoek dit ook nooit, heb me 1 keer moeten verdedgigen omdat een 5 tal mensen mijn geaardheid niet zo leuk vonden.

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.
Snel geld is snel op.
En de opmerking ik werk ervoor wat boeit dat nouw, de meeste mensen werken wel voor hun dope, toevalig trof zei het met een erfenis, maakt dat jouw een beter mens dat jij werkt voor je drugs, en een ander het gekregen geld eraan opmaakt? Ik snap je probleem niet...tenzij het stiekum tog jaloesie is

QUETZALCOATL

Experimenterende gebruiker
Hij zal in ieder geval jaloers op je vechtsportgeschiedenis zijn Frog.
Enne Klaasie: knokken als je onder de coke zit heeft het voordeel dat je het niet voelt als je klappe krijgt.

Oom Klaas

Badass junkie
@ hierboven: True.

Krav Maga is echt geniaal :grin: Oude buurman van me gaf er les in, hij kon echt heel lelijk iemand uitschakelen. Met lelijk bedoel ik pijnlijk :P

Ik word zo agressief met vuist omdat er zo verdomd veel aannames iedere dag worden gemaakt over gebruikers, en dan nog met woorden als "jullie" waardoor je mensen direct aanspreekt.
Een boksbal heb ik niet nodig, over het algemeen ben ik de meest vreedzame persoon die je kan tegenkomen :)

het is ook alleminst mijn intesnie een grote groep mensen te beledigen, maar het is wel drugsgebruikers eigen als je een shit load of money hebt het er ook door heen te jagen.

Toch doe je het nu weer, het is "drugsgebruikers eigen..." nu generaliseer je weer en niet zo'n beetje ook. Als je dat wat minder zou doen doe je al een hele goede daad.

Wees is eerlijk tel is op wat jullie bijmekaar weg gesnoept hebben, kom je ook al vlug aan een heel bedrag hoor.

Daarop reageerde ik met het feit dat ik voor mijn drugs werkte. Dat geld heeft me dus tijd en moeite gekost, daarom geven "de drugsgebruikers" niet zomaar al hun geld uit.
't Ging me er niet om of iemand een luxe junk is of niet.

Mijn probleem is dus generalisatie/stereotypen creëren.

Frog83

Bewuste gebruiker
@ Oom Klaas je heb zeker een ount met het generaliseren, ik bedoelde dat zo kwaad niet.
Wil ook niet alles en iedereen over een kam scheren, las het nog is terug enzo, en idd kan me wel wat meer invoelen dat je reactie daarop was zoals die was :) *oftopic*
Ik krijg Die Krav maga 3 keer per maand via een lid van een vereniging.
Hij is zelf al op hoog Nivo,(ook iligaal eigenlijk dus, oficieel mag die kerel mij dat niet leren) ik had geen zin me aan te sluiten hier bij de veniging in de buurt, ben wezen kijken, maar vondt het te politiek beladen,bepaalde uitspraken en manier van doen van de trainer lagen me helemaal niet, maar het syteem wel.

atbboy

Bewuste gebruiker
Work 4 your shit!
Snuiven, dan gaan werken om weer nieuwe te kunnen kopen en dan weer snuiven en werken.

Bovenaan