hersenspinsel
Bewuste gebruiker
De naam van t topic zegt het al..
Wat is nou jouw favoriete standje?
Wat is nou jouw favoriete standje?
Drientje zei:Doggystyle!!
Omdat ik dan overal zelf bij kan!!! Lekker makkelijk...
Psychedelicwarrior zei:Zo kan ik mijn lippen nog zachtjes strelen met mijn tong, terwijl ik penetrerend mijn vriend zijn penis vast pak en langzaam aftrek. Zo ziet dat eruit:
![]()
Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X
wedden dat ik het kan ?Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X
buzzrider zei:wedden dat ik het kan ?Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X![]()
neenee, juist ik heb daar ook al van gehoord. ik denk dat er zelfs een groot deel is van de vrouwen die dit niet kunnen met de penetratie alleen.
(toch is het bij mij tot nu toe al veel gelukt)
"Drientje"]Doggystyle!!
juut zei:"Drientje"]Doggystyle!!
HELEMAAL MEE EENS!!
En dan tussendoor een lekkere tik op je billen krijgen!![]()
die ^^Varry zei:![]()
Kan je met je eikel de g-plek stimuleren. Wel een flexibele vriendin en penis voor nodig.![]()
upsidedown zei:die ^^Varry zei:![]()
Kan je met je eikel de g-plek stimuleren. Wel een flexibele vriendin en penis voor nodig.![]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:ik liggend op men rug en zij omgedraaid gebukt voorover met haar kont naar me toe heerlijk rijdend op men pik zodat ik naar haar geile kontje kan kijken, zoiets ! :P
3970 zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:ik liggend op men rug en zij omgedraaid gebukt voorover met haar kont naar me toe heerlijk rijdend op men pik zodat ik naar haar geile kontje kan kijken, zoiets ! :P
+1!!! Maar ze mag ook omgedraaid zitten, ik zie heeeel graag borsten!!
Favoriet van mijn vrouw is denk ik zij op haar rug op tafel, ik staand ervoorEn DP
![]()
Of zijn vrouw met hemnicolai zei:DP...zo toemaar. dan heb je het getroffen met je vrouw![]()

Bartyo zei:Of zijn vrouw met hemnicolai zei:DP...zo toemaar. dan heb je het getroffen met je vrouw![]()
![]()
3970 zei:Bartyo zei:Of zijn vrouw met hemnicolai zei:DP...zo toemaar. dan heb je het getroffen met je vrouw![]()
![]()
Ik denk dat wij het bij elkaar gewoon verschrikkelijk hebben getroffen hebben, we houden allebei van "niet standaard" sex![]()
gekkehenkie zei:Doggy, 69, Schildpadje, Missionaris![]()
en deze:(honingpotje schijnt ie te heten![]()
)
DreamWeaver zei:upsidedown zei:die ^^Varry zei:![]()
Drientje zei:buzzrider zei:wedden dat ik het kan ?Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X![]()
neenee, juist ik heb daar ook al van gehoord. ik denk dat er zelfs een groot deel is van de vrouwen die dit niet kunnen met de penetratie alleen.
(toch is het bij mij tot nu toe al veel gelukt)
30% van de vrouwen is in staat om een orgasme te krijgen via penetratie alleen... de overige 70% moet echt een handje helpen!
You lucky bastard! Jij hebt tot nu toe seks gehad met vrouwen die behoren tot de gelukkige 30%...!
caatje zei:Drientje zei:Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X
30% van de vrouwen is in staat om een orgasme te krijgen via penetratie alleen... de overige 70% moet echt een handje helpen!
You lucky bastard! Jij hebt tot nu toe seks gehad met vrouwen die behoren tot de gelukkige 30%...!
Wij vrouwen zijn geweldige actrices![]()
caatje zei:Drientje zei:Drientje zei:@ buzzrider, het werkt heus niet bij elke vrouw! Bij mij bijvoorbeeld niet omdat ik simpel weg niet klaar kan komen van neuken alleen. En denk nou niet dat ik dat niet geprobeerd heb, bij geen enkele man lukt het tot nu toe... Niet dat ik daar mee zit, ik ben schijnbaar zo uniek dat ik de enige ben die het voorelkaar krijgt...
X
Wij vrouwen zijn geweldige actrices![]()
Deranged zei:Dan toch wel mijn eigen stand van zaken.