favoriete standje

Gemini

Badass junkie
scenemeisjeedana zei:
cropp zei:
nou scene vind je het fijn om het pispaaltje te zijn?

Nee. Maar dat jullie je fucking hard irriteren aan mij en mij ’t lief misschien wel dood willen, of gewoon weg van ’t forum daar kick ik op.

Ja, ik wil je dood.. wat een onzin. Je hebt wel een erg hoge pet van jezelf dat je denkt dat we zo over je denken. Je bent gewoon dom en lachwekkend, niet vervelend.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Zelfmoord lukt moeilijk. Ze hebben al mijn messen afgepakt op de nieuwe groep :confused:. kan wel weglopen heb geen raamsloten haha .. n__n

Of had je t daar niet over n__n

cronos

Wijs gebruiker
Deranged zei:
scenemeisjeedana zei:
Moet ik harder mijn best doen n__n ??
Ben je lekker? Anders wil ik je wel een keer hard neuken.

als je dat echt meent wat je zegt ben je inderdaad nog een snotjoch,zoals ik je al eens eerder gezegd heb.indien je geen snotjoch bent zou ik mij schamen in jou plaats"wie neukt er nu een meisje van 14 jaar"?je bent echt een arrogant ventje deranged!!!
hopelijk ben je niet in real life zo en hopelijk heb ik het mis!!!

djstayla

Belezen gebruiker
Heb niet echt een favoriete stand :grin:
Elke stand is wel mijn favoriet :grin:
Als het maar niet eentonig ouderwets is :beer:

buzzrider

Wijs gebruiker
Deze is ook een goeie. Nice 'n deep noem ik het :P (niet te verwarren met gewoon missionaris)

cronos

Wijs gebruiker
tja al die standjes,eerlijk gezegd vind ik velen onuitvoerbaar en velen vermoeiend :(
bij de 1ne vrouw lukt een bepaald standje wel,en bij een andere vrouw dan weer niet :openmouth: :tearsofjoy:

Mindgamer

Badass junkie
Nooit vergeet ik de momenten waarop ik samen ging douchen na een heftige nacht, met een vet lekker wijf. We waren beiden hartstikke verliefd op elkaar, en vonden het prachtig om uren te douchen 's nachts als de maan scheen. Dat zijn momenten waarvoor je het doet, waarvoor je blijft strijden, en geen wapen tegen je slaapt zet, maar door blijft gaan..

Judas

Wijs gebruiker
Rokje omhoog, slip kapotscheuren en haar penetreren terwijl je haar tegen het biljartlaken drukt :P

Bovenaan