Gameverslaving

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hislordship zei:
W.F.L. zei:
Ik was verslaafd aan runescape :flushed: :tearsofjoy: Zodanig verslaafd zelfs, dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik te lui was om naar buiten te gaan een sigaret op te steken. Dus ja.. :rolleyes:

Ik was ook runescape verslaafde :tearsofjoy:
Alles gedaan wat er in het spel te doen was.
Als ik het spel nu zie begrijp ik niet dat ik het ooit heb gespeeld. :grin:

Haha ik ook :grin:

hchooligun1994

Experimenterende gebruiker
Heej,

Ik denk dat een drugsverslaving en een game verslaving ongeveer even slecht zijn...

Alleen met een game verslaving zit je denk ik meer alleen boven op je kamertje te game..

Ik denk dat ik zelf ook een soort game verslaving heb gehad , en misschien deels nog wel heb, maar ik weet dan weer niet of ik dan ook verslaafd ben.. ik denk dat dit afhangt van wat mensen zelf vinden..

als ik zelf een nieuwe game heb wil ik die gewoon lekker spelen, zo een paar uur achter elkaar per dag. Maar als ik dan naar school moet of wat dan ook dan kan ik rustig op pauze drukken en weg gaan / de game uit doen.

Sommige mensen noemen dit verslaafd, ik niet omdat dit mijn hobby is zoals een ander persoon kickboks als hobby heeft.
Ook denk iedereen dat als je gamed dat je geen sociaal leven hebt, dit valt ook mee.
je maakt natuurlijk geen RL contact enzo maar je kan met verschillende games gewoon online met elkaar praten, en op de ps3 heb je gewoon een berichten systeem.

kortom, een verslaving ligt deels bij je zelf en deels wat een ander vindt.

* normaal type ik niet zo veel maar bommetje is net pas gevallen dus ja.... xD

Prettige zomerdag allemaal:wink:

Mvg,

En een verslaving zit altijd tussen je oren,

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Bij velen zit het in de neus.

Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit

Antow

Antow zei:
TeKNoZem zei:
Antow zei:
Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.

Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.

ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d

Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen.

Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd.

Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.

console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM[/quote]

ps3 indeed, ook de xbox 360 elite is in mijn bezit ...
PS3 account: anto_4_president

Akimbo is ruw gezegd het beste aan MW2 !
AK47 lvl 70 ? wtf ?!

TrippyShit

Badass junkie
Veel mensen denken idd dat de verslaving van een middel veel heftiger is dan de verslaving van bijv. gamen of gokken. Toen de 360 net uit was, we met zn 4en onze eigen clan hadden & we nog geen drugs gebruikte waren we zelf redelijk verslaafd aan gamen :P Doordeweekse dag speelde we al minimaal zo'n 8uur & in het weekend langer. Kwamen wel buiten, eigenlijk elke dag, maar na maximaal een uurtje over de laatste matches te praten al snel weer naar binnen om te gamen. Elk tussen uurtje werd ook aan gamen besteed. We waren wel ook redelijk goed, hoog in online toernooien met COD2 & GRAW enzo. Maarja dat mag ook wel als je zoveel speelt :P Ook tibia, ja tibia ja, wel paar keer periode redelijk verslaafd aan geweest :tearsofjoy: game nou eigenlijk nooit meer..

Waar het idee vandaan komt dat een verslaving aan een middel heftiger is weet ik niet. Maar dat is iig echt flinke bullshit. Game-verslaving neemt steeds grotere vormen aan en er komen steeds meer gameverslaafde de klinieken binnen. Veel mensen onderschatten deze vormen van verslaving, net als gokken vaak. Er gaan gezinnen aan kapot. Aan een gok maar ook zeker een gameverslaving. Je zou het niet snel denken misschien, maar het is toch echt zo. Onderschat geen enkele vorm van verslaving!

Andrew

Badass junkie
Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!

TrippyShit

Badass junkie
Andrew zei:
Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
:tearsofjoy: Ja iknow. Dat is het erge. En toch ken ik er zat die addicted to the game waren :P

clockcable

Bewuste gebruiker
Tja, het ligt eraan. Een game verslaving neemt zeker 8 uur per dag in beslag, maar als je 8 uur per dag aan het blowen bent, is dat ook niet zo goed.

hchooligun1994

Oom Klaas zei:
En wat bedoel je er dan mee te zeggen dat het tussen je oren zit?

ten eerste, sorry voor de late reactie:wink:

Nou, ehmm hoe ga ik het uitleggen, niet men sterkste punt lol.

Met tussen de oren bedoelen wij hier dat je niet verslaafd bent maar denkt van wel.
Heel apart om uit te leggen, al is het niet veel hoe ik het uitleg, hoop dat je er toch wat aan hebt want heel veel meer kan ik er nu jammer genoeg niet van maken:(

Mvg,

Bovenaan