Bij deze het artikel. ;D
http://www.wired.com/wired/archive/2.05/tetris.html
http://www.wired.com/wired/archive/2.05/tetris.html
Hislordship zei:W.F.L. zei:Ik was verslaafd aan runescape![]()
Zodanig verslaafd zelfs, dat ik er zelfs minder door ging roken omdat ik te lui was om naar buiten te gaan een sigaret op te steken. Dus ja..
![]()
Ik was ook runescape verslaafde![]()
Alles gedaan wat er in het spel te doen was.
Als ik het spel nu zie begrijp ik niet dat ik het ooit heb gespeeld.![]()
KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Walldac zei:KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit![]()
KoxBox zei:Walldac zei:KoxBox zei:Bij velen zit het in de neus.
Ik moet zeggen dat bepaalde games (in combinatie met wat goeie muziek) wel foking lekker spelen als er iets in m'n neus zit![]()
Hopelijk niet je vinger, anders wordt het wel heel moeilijk.
Antow zei:TeKNoZem zei:Antow zei:Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay.
Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP.
ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d
Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen.
Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd.
Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest.
Andrew zei:Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Andrew zei:Tibia was echt zo'n schijtgame! Een paar spleetogen op school waren daar helemaal verslaafd aan, zelfs Pokémon heeft betere graphics!
Oom Klaas zei:En wat bedoel je er dan mee te zeggen dat het tussen je oren zit?