Ik ruik hier spanning xP Waarom zo opgefokt?
Na ik deze reacties gisterenavond las, lag ik volledig dicht door jullie o zo grappige, maar ook o zo foute reacties, en ben ik dus maar gaan slapen omdat ik van het lachen niet meer kon typen.
Nee, wij zitten niet in een sekte,
nee, niet welkom to scientology, het blijft welcome to science,
en nee, wij hebben opgelet op de les "waarheid", jullie duideljk niet, dus komen wij hier die les nog eens overdoen.
Maargoed, OT:
ExceptionalInsight zei:
SittaMan zei:
Kort termijn, na alle of het grootste deel uit uw lichaam is, zal het overgaan
Dus dan is het positief?
Dit hang af van de persoonlijke smaak, voor mij is dit zeker niet negatief. We zoeken hier ook de feiten, niet de meningen.
SittaMan zei:
Als ik even de oorzaak hiervan mag uitleggen: tijdens de cannabis-trip daalt je bloedsuikerspiegel. Als je dit nooit na een trip bijvult, zul je inderdaad na een tijdje een loom, suf gevoel krijgen.
Je wist zelf denk ik niet waar je aan begon, wat je kon verwachten, hoe te verhelpen etc. Het is bijna een basic dat je altijd wel wat zoets (cola, snoepjes, ...) moet meenemen, of erna opeten om het energierijk gevoel terug te krijgen.
Welke mongool gaat er nou blowen zonder eerst vreetkick boodschappen gedaan te hebben? Je argument stinkt, verzin eens iets beters.
Neen hoor, je geeft het zelf toe, zoals ik al zei at je wrs slecht. Door teveel zoets te eten breng je je bloedsuikerspiegel hélemaal in de war, waardoor je je na enkele uren moe gaat voelen.
En, verzinnen is dit niet. Of heb je dat nóg niet door?
SittaMan zei:
Als ik even mag zeggen hoe ik het wil: volgens mij ben jij mentaal niet zo sterk. Als je na een tijdje voelt dat je aanleg hebt voor een psychologische ziekte, dan zou je er normaal direct mee moeten stoppen, jij kon dit niet? Enja, cannabis zorgt voor 30% meer kans op paranoia en schzichofremie, 30 procent meer kans! Ow, van de 0.1% 30% meer, dat maakt 0.13% kans... Als je wat stevig in je schoenen zou staan...
Maak jij deel uit van een sekte ofzo? Assumpties doen en daarop verder breien, jouw zelfgemaakte onzin als waarheid verkopen. Natuurlijk was ik klaar met wiet nadat ik alle nadelen bij elkaar optelde.
Alleszinds niet van de Sekte van de Naivelingen, waar jullie in zitten.
Voordelen ken je precies ook niet? Suikers? Daar heb jij nog nooit van gehoord.
En oh, ik vind het persoonlijk heel erg voor jou dat je niet kan inzien dat dit de waarheid is. Je blijft precies maar denken dat dit onzin is, die ik zelf verzin. Zo is het gewoonweg niet! Alles wat ik zeg, is wetenschappelijk bewezen. Wat jij zegt daarentegen, heb je door je eige domme fout zelf ervaren.
SittaMan zei:
Niet mee akkoord. THC en CBD zorgen voor een extra stimulatie van de witte bloedcellen, wat normaal je weerstand beter moet maken. Het kan omdat je wss vaak triptje, niet genoeg en gezond at?
Wederom kom je met een argument gebaseerd op een aanname. Welke ik meteen kan ontkrachten, want ik was bijna obsessief bezig met voeding.
Tjah, dan was je gewoon ziek? Of wil je weer zeggen dat de wetenschap het fout heeft, en dat jij in je persoon gelijk heeft? Omdat jij dit al ervaren hebt Ö
SittaMan zei:
Hetzelfde antwoord weer dan.
Ik zal alvast een standaard zin formuleren, om je zever aan de kant te zetten:
"Wetenschappelijk bewezen, het is gewoon zo. Als je dit niet gelooft, dan geloof je gewoon de foute kant, ook al weet je dan dat je de foute kant gelooft..."
Snap je dat?
Inderdaad, en weer: "Wetenschappelijk bewezen, het is gewoon zo. Als je dit niet gelooft, dan geloof je gewoon de foute kant, ook al weet je dan dat je de foute kant gelooft..."
SittaMan zei:
Hieromtrent waren ook al veel onderzoeken: slechtere punten op school, etc, zogezegt door de wiet. Klopt niet, en dat is bewezen. Het komt wss door de invloed van uw 'slechte' vrienden?
Jij bent echt gestoord hè? Waarop baseer je die aannamen? Hebben jullie een handboek met antwoorden op negatieve reacties? Een beetje zoals telemarketiers. En je geeft uberhaupt geen argument, dus ik eis hier een nieuwe reactie.
Gestoord omdat ik de juiste kant ervan weet?
Ik baseer mijn aannamen op 1000'en studies, waarop jij die van jouw? Neen, dat handboek is niet in mijn bezit.
Ik zal het opnieuw, wat langer formuleren: Je bent lui, in niets zin meer, als je nog op school zat toen, had je wrs lagere punten, lui in de klas, beetje onbeleefder tegen de leerkrachten, klopt dat?
Wel dan, dat heeft NIETS met wiet te maken. Het kan dus oftewel gewoon een karaktereigenschap/-verandering met de loop van de jaren zijn, oftewel komt het door de "slechte(re)" invloed van je mede-druggebruik-vrienden. Geef toe, je zal je niet hetzelfde gedragen moest je een neurtje zijn dat elke dag 100'en boeken uitleest en niets drugs doet hé. NO tegen neurtjes, ik moest gewoon een voorbeeld hebben.
Kom nu maar op met ja dat is een aanname dat ik mij anders zou gedragen. Sorry, dat weet wel iedereen dat dat zo is.
SittaMan zei:
En zoals Chemical zegt: Zelfs speed is minder schadelijk als alcohol. Geloof je dit niet? Dan ben je ook niet klaar om dit te aanvaarden.
En dat heeft er dan weer niets mee te maken.
Neen inderdaad, dit is ook maar een voorbeeld van dingen die eerst niet makkelijk zijn te geloven, zoals al wat ik zeg.
Dit is trouwens ook waar dat van speed en alcohol.
SittaMan zei:
Of scientology?
Nope, science.