Goed versnijdingsmiddel Coke

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben nogal benieuwd, waar is coke het beste mee te versnijden zonder dat het je neus verpest / gezondheidsrisico's meebrengt? Ik zat te denken aan paracetamol of mischien gewoon poedersuiker of zo... Wat doen die dealertjes er nou in? Want de meeste coke is van echt bedroevende kwaliteit. Ik gebruik het niet eens, maar ik heb wel vrienden die wel een lijntje warderen, en ze klagen er de laatste tijd enorm over.

Dus, waar versnijden jullie (dealers) hun coke mee? Wat voor troep zit er meestal in?

celfor

Experimenterende gebruiker
Caffeine, dextrose en lidocaine zijn goede versnijdingsmiddelen voor coke
Daarnaast kan je ook een veilig alternatief zoals poedersuiker gebruiken.

voorbeeld van een 'goede' versnijding:
-1deel op 10 lidocaine,
-1deel op 10 cafeine,
-1tot 3 delen dextrose of poedersuiker
Je hebt dan van 50-70% zuiverheid wat vrij goed(70%) tot redelijk(50%) is, op voorwaarde dat men dus wel deze versnijdingsmiddelen gebruikt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Waarom eigenlijk die chemische dingen en zo? Cafeinne en zo kunnen een beetje neveneffecten hebben, toch? Caffeine word je ook wakker en opgewekt van? En, poedersuiker lijkt me dus echt een stuk goedkoper.

L

Lid 6909

Gast
Dat lidocaine (vast verkeerd gespeld) is een verdovingsmiddel!

Zodat het 'lijkt' alsof de coke goed is en je een beetje verdooft. HAHA

celfor

Angramar Temenos zei:
Waarom eigenlijk die chemische dingen en zo? Cafeinne en zo kunnen een beetje neveneffecten hebben, toch? Caffeine word je ook wakker en opgewekt van? En, poedersuiker lijkt me dus echt een stuk goedkoper.

Vind ik ook, ikzelk heb liever coke die enkel met poedersuiker, dextrose of manitol is versneden.
Deze zoetstoffen laten echter een ietswat zoete smaak na.
De koper heeft graag de indruk dat hij erg zuivere coke koopt.
Lidocaine versterkt het plaatselijk verdovend effect, caffeine werk onmiddellijk stimulerend, bovendien hebben deze beide stoffen een bitter smaakje, wat dan vaak als een kenmerk van goede kwaliteit wordt beschuowd.
Bij het 'proeven' zal de coke plaatselijk een sterk verdovend gevoel geven (op tong of in neus).
Het uitzicht, de bittere smaak, de sterke verdoving,..dus is het goede coke...

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zit niks te versnijden hoor, ik ben geen dealer, en zelfs geen gebruiker :grin: . Ik was gewoon nogal benieuwd :). En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.. Zit er ook geen troep in.

DAVID0FF

Angramar Temenos zei:
En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.

Haha gewoon eisen

dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen

en gaan

Frisko

Badass junkie
DAVID0FF zei:
Angramar Temenos zei:
En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.

Haha gewoon eisen

dat ik daar niet opgekomen ben

en gaan
have fun :rock:

je zal wrs toch snuiven wat je krijgt :wink: :rockband:

LoCo

Newbie
Het ligt ook aan het spul zelf criss of Surinaamse vingers,en of het voor lokale verkoop is of internationaal.
Voor lokaal en losse verkoop veel een mix van Inisitol manitol
en cafeïne (zo dat je klanten WAKKER blijven dus ook meer kopen).

Voor buitenlandse klanten cafeïne en supermix zo dat er ook nog wat overblijft als ze het uit koken,dit soort klanten heb ook vaak zelf een voorkeur.Hier zijn verhoudingen voor.voor een goed resultaat maar die hou ik voor me zelf :wink:

En een reactie op hier boven werd gezegd dat coke weer opnieuw word geperst,
criss en zulke vingers de meest pure variant die je vaak treft zijn van zich zelf niet hard geperst,dat is krijt als het eenmaal gemixt is dat harde blok waar jij het over hebt.

Tony Montana

Belezen gebruiker
DAVID0FF zei:
Angramar Temenos zei:

Succes met de vliegreis. Wanneer ga je en waar ga je heen? Of verbouw je het zelf in je achtertuin (cocaplant). En maak je het ook zelf klaar?

Pure Coke bestaat niet in NL. Het is al versneden op het moment dat het hier het land in komt.
Dus... dan zou je naar de bron moeten of het zelf moeten verbouwen en klaarmaken.

Laat je niets wijsmaken dat het niet versneden is. Zelfs mensen die zeggen dat ze 70% pure coke hebben gekocht weten het niet. Wie zegt dat iemand het niet versnijdt zodat er nog meer kan worden verkocht? "Everything for the Benjamins" is het toch (US Pres. op Biljet)?
70% is dus zeker dat het versneden is voor 30% van de totale 100%.

On topic:

De meest gebruikte versnijdingsmiddelen zijn Lidocaine, cafeine en Manitol. En dan heb je nog vele andere versnijdingsmiddelen.

Judas

Wijs gebruiker
wise words Tony.

De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn :angry:

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
coke heef geen geur toch ?
maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos.
wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn?
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is

dutch-lycan zei:
coke heef geen geur toch ?
maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos.
wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn?

Ben ook benieuwd.

Judas

Wijs gebruiker
dutch-lycan zei:

Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden.

Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid :grin:

Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika.
Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over.

Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder.

Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet.

In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid.
Maar dat is cocaine zelf ook niet.
Helaas. :(

2C-G-5

beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer :)

Oom Klaas

Badass junkie
2C-G-5 zei:
beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer :)

Ja, als iemand wilt gaan versnijden gaat hij geen dure spullen kopen zodat het minder slecht is voor de koper he :rolleyes:

Irie

Belezen gebruiker
Ja, laten we allemaal pure onversneden coke gaan snuiven, dat zou veel beter zijn!

grtz,
Irie-onie

yugoslaaf

|Vraag aan je dealer of die het in een brokje bezorgt :grin: betaal je miss 10 extra of niks maar dan weet je dat hij het niet heeft versneden:grin:

Georgie J.

Coke in 1 brok kan ook al versneden zijn, wat meestal het geval is. Ze vernijden het gewoon en persen het opnieuw in een blok

Irie

Belezen gebruiker
True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen ....

Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Een goede versnijding van coke is eigenlijk belangrijk (nou ja voor de dealers),ze gebruiken:cafeïne,glucose,mannitol,paracetamol,lidocaïne,benzocaïne,en zelf amfetamines maar zelf talk en calcium.Een kilo kost bij de leverancier een goeie 1000€ maar hier kost hij al gauw 30000€ Als men 1kg kilo coke de eerste keer kan versnijden heeft men algauw 5kg versneden coke die de straat als "goed spul" gaat beschouwen.

Judas

Wijs gebruiker
Dus je versnijdt je sos met gedroogde roomkaas?

Aquilta

Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.

monkah

Aquilta zei:
Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard

Hrrm 'veels te sterk', stuur maar op anders (onversneden dan wel), wil het wel proberen.
En zelf versnijden, daar kan ik echt niks zinnigs over zeggen...

Wacky

Badass junkie
Toch ligt het aan de consument vind ik. De dealer wil zijn winst maken, dat zou ook kunnen zonder versnijden, maar als er een dealer zuivere coke aanbied voor 100euro de gram, dan word ie uitgelachen. Zelfde geld voor een dealer die zuivere speed aanbied voor 15 of 20 euro de gram. De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine...

Resultaat, ik moet me de tyfus zoeken om 70% pep te vinden. (En ik betaal dan idd wel het dubbele van wat normaal gevonden word)

R.ubik

Newbie
De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine...

Idd, 70/30 is weer wat anders. :smoke:

Bovenaan