1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halloween boodschap Shunyamurti

Discussie in 'Spiritualiteit' gestart door Mindless, 31 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Belangrijke, actuele en relevante boodschap:

Boodschap van een man waar ik al jaren met ontzag naar luister.

Waarschijnlijk cryptisch voor sommige (vele...) mensen, maar zo de moeite waard om naar te gaan luisteren en aandacht aan te geven. Luisteren op een andere manier dan je normaal doet misschien. Op een trager tempo. Het hoofd leeg van de dagelijkse ratrace. Luisteren zoals we vroeger deden toen onze vader of moeder ons voorlas: met een aanhoudende suspension of disbelief, hoe raar het verhaal ook lijkt te zijn. Hoe erg het ook tegen je persoonlijke geloof/mening in gaat. Hoe rationeel je jezelf ook vindt.

Ben benieuwd naar jullie mening hierover. Persoonlijk heb ik geen idee van het wel of niet werkelijk geschieden van de mystieke gebeurtenissen in het verleden waar hij het over heeft, dus daar geloof ik dan ook niet in. Maat wat daarna (op metaforische wijze) gezegd wordt...

Voelen jullie ook dat we op iets af stevenen? Dat we op een punt zijn aangekomen dat er wel iets groots móet gebeuren binnen afzienbare tijd, omdat het simpelweg niet veel langer door kan gaan zoals het nu gaat? Whatever dat dan ook moge zijn?

Laden...
Vergelijkbare Topics - Halloween boodschap Shunyamurti
  1. Drogenschnupfer
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    6.131
  2. Sticker
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    792