Help aub

fc

Experimenterende gebruiker
Ik heb coke gekocht en een lijntje of 6 gesnoven op een dag ervan , ik had een heel(erg) prikkelend gevoel in de neus, mijn ogen traanden, en de dag erna was mijn neus echt pijnlijk en verstopt as hell ook veel slijmen in de keel , veel snuiten hoofdpijn etc... nu zegt de dealer dat de coke te puur was (veel cristallen waren er wel in ) en dat het daarom was dat ik die problemen had , ik had hem moeten versnijden , is hij aan het liegen (dus heeft ie me brol verkocht eof zegt ie de waarheid en hoe moet ik hem dan minder puur maken indien het waar is wat ie zegt.

Hoe kan ik dan weten of het goeie coke was ik deed een beetje aan de binne kant in mijn mond en het was direct verdoofd en wanneer ik snoof ging het toch direct naar mijn hoofd , maar had wel direct een draaierig gevoelin het hoofd dat na 1min overging , en dan voelde geen euforie ofblijheid was gewoon wat meer wakker wat hartkloppingen , maar niet om rond te springen of euforisch etc....dus hoe kan eigenlijk weten als ik coke haal het goeie is of niet???????aub duidelijk antwoord
dank bij voorbaat

ps heb er nu nog wat van liggen zo kan ik direct zien of er wat mis is als iemand me de goeie tips geeft

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
fc zei:
Ik heb coke gekocht en een lijntje of 6 gesnoven op een dag ervan , ik had een heel(erg) prikkelend gevoel in de neus, mijn ogen traanden, en de dag erna was mijn neus echt pijnlijk en verstopt as hell ook veel slijmen in de keel , veel snuiten hoofdpijn etc... nu zegt de dealer dat de coke te puur was (veel cristallen waren er wel in ) en dat het daarom was dat ik die problemen had , ik had hem moeten versnijden , is hij aan het liegen (dus heeft ie me brol verkocht eof zegt ie de waarheid en hoe moet ik hem dan minder puur maken indien het waar is wat ie zegt.

Hoe kan ik dan weten of het goeie coke was ik deed een beetje aan de binne kant in mijn mond en het was direct verdoofd en wanneer ik snoof ging het toch direct naar mijn hoofd , maar had wel direct een draaierig gevoelin het hoofd dat na 1min overging , en dan voelde geen euforie ofblijheid was gewoon wat meer wakker wat hartkloppingen , maar niet om rond te springen of euforisch etc....dus hoe kan eigenlijk weten als ik coke haal het goeie is of niet???????aub duidelijk antwoord
dank bij voorbaat

ps heb er nu nog wat van liggen zo kan ik direct zien of er wat mis is als iemand me de goeie tips geeft
veel weet ik niet van coke maar wel dat het een lokaal verdovend effect heeft
het feit je mond direct verdoofd werd KAN erop wijzen dat je goeie coke hebt, KAN want mss is hij versneden met verovende middelen zoals bv codeïne
om te versnijden wordt wel eens bakpoeder gebruikt heb ik gehoord, mss eens proberen?

A

Anonymous

Gast
Fabeltje: Goeie coke verdoofd meteen.
Feit: Coke versneden met lidocaine verdoofd vrijwel meteen.
Feit: Ik moet naar bed. Goeienacht.

boy

Bewuste gebruiker
Coke verdoofd natuurlijk ook gewoon (lokaal). Maar je kunt inderdaad niet per definitie zeggen dat het goede coke is als hij verdoofd, maar het is wel mogelijk.

Je kunt het restant naar een testcentrum brengen, daar kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen. Na een week of soms twee weken hoor je dan wat er allemaal in je poedertje zit.

melissa

Wijs gebruiker
ok........
glinsterd je sos een beetje,alsof er mini stukjes glas inzitten :confused:
verdoven zegt idd geen ene drol,en als hij gelijk zwaar verdoofd kun je er kak op zeggen dat hij versneden is....
goeie sos verdoofd ook maar niet zo overdreven dat je je hele mond keel of neus niet meer voelt.......
als jij een snuif neemt en hij loopt door naar je keel en die voelt gelijk verdooft aan dan is t foute boel.......
op afstand valt er ook geen zinnig woord over te zeggen......

Colaiuta

Bewuste gebruiker
volgensmij (ben geen cokefan) wordt in coke ook wel eens glas uit tl-buizen verwerkt, dit kan behoorlijk pijn doen in de neus de volgende dag, correct me if im wrong..

Wortel

Bewuste gebruiker
Colaiuta zei:
volgensmij (ben geen cokefan) wordt in coke ook wel eens glas uit tl-buizen verwerkt, dit kan behoorlijk pijn doen in de neus de volgende dag, correct me if im wrong..
In pep hebk ut wel eens gezien (geloof het of niet).

GabberFreak17

Belezen gebruiker
nja die pijn is volkomen normaal van snuiven van speed of coke beschadigt je neusslijmvlies.. wat weer der voor zorgt dat je pijn in j neus krijgt en j n loopt neus krijgt en verkouden word:)

fc

jullie antwoorden eigenlijk niet op de vraag jullie zijn ook een stelletje amateurs denk ik persoonlijk zoals ik

caatje

Badass junkie
fc zei:
jullie antwoorden eigenlijk niet op de vraag jullie zijn ook een stelletje amateurs denk ik persoonlijk zoals ik

ja wat had je dan verwacht? een stelletje topcocainedirecteuren? Iedereen vertelt hier zijn of haar bevindingen, gedachtes. Ik denk niet dat je hier mensen vind die proffesioneel gebruiken en hun resultaten hier verantwoorden :wink: :wave:

A

Anonymous

Gast
Wanneer is gebruiken proffesioneel? Bij honkbal? Self-Research?

Wortel

Bewuste gebruiker
fc zei:
Er is geen antwoord op... verschilt per persoon + kan versnijden zijn met rommel of met iets goeds... er zijn mensen die de eerste keer het stik goed voelen en andere niets er is NIETS met ZEKERHEID over te zeggen, of je moet het laten testen.

melissa

Wijs gebruiker
fc zei:

niemand kan van een afstand zeggen of jij goeie sos in je bezit hebt....
dus eigenlijk lijkt t mij wat betreft die amateurs wel meevallen....
mensen proberen een antwoord op jou beetje onzinnigge vraag te geven op een vriendelijke manier.......
wil je t echt weten kook t dan ff uit......
weeg t voor en na en dan weet je meer.........
of laat t testen.......
hoop dat je met deze antwoorden wel tevreden bent want veel anders is er niet aan te doen om te kijken of je niet genaaid bent kerel......

whahaha amateurs.......spreek voor jezelf ok

melissa

Wijs gebruiker
fc zei:
ik deed een beetje aan de binne kant in mijn mond en het was direct verdoofd en wanneer ik snoof ging het toch direct naar mijn hoofd , maar had wel direct een draaierig gevoelin het hoofd dat na 1min overging , en dan voelde geen euforie ofblijheid was gewoon wat meer wakker wat hartkloppingen , maar niet om rond te springen of euforisch etc....

mja dit zegt eigenlijk al meer dan genoeg he......
sos gaat niet gelijk naar je hoofd......
je krijgt er geen draaierig gevoel van.......
je word er wel wakker van maar hebt dat eigenlijk niet in de gaten....
t verdooft niet direct........
hartkoppingen heb je over t algemeen bij sos naar overmatig gebruik.....
en er komt wel degelijk een gevoel van euforie bij kijken,een beetje stoned gevoel

maxtc

al die rare dingen waar iedereen het over heeft waar coke mee word gemixt zoals glas uit tl buizen en bakpoeder enzo is meestal gewoon bullshit hoor 9 van de 10 keer word het gemixt met manitol(soort vitamine B) of iets dergelijks waar je niks van merkt en wat niet verdooft

Bovenaan