Ik heb coke gekocht en een lijntje of 6 gesnoven op een dag ervan , ik had een heel(erg) prikkelend gevoel in de neus, mijn ogen traanden, en de dag erna was mijn neus echt pijnlijk en verstopt as hell ook veel slijmen in de keel , veel snuiten hoofdpijn etc... nu zegt de dealer dat de coke te puur was (veel cristallen waren er wel in ) en dat het daarom was dat ik die problemen had , ik had hem moeten versnijden , is hij aan het liegen (dus heeft ie me brol verkocht eof zegt ie de waarheid en hoe moet ik hem dan minder puur maken indien het waar is wat ie zegt.
Hoe kan ik dan weten of het goeie coke was ik deed een beetje aan de binne kant in mijn mond en het was direct verdoofd en wanneer ik snoof ging het toch direct naar mijn hoofd , maar had wel direct een draaierig gevoelin het hoofd dat na 1min overging , en dan voelde geen euforie ofblijheid was gewoon wat meer wakker wat hartkloppingen , maar niet om rond te springen of euforisch etc....dus hoe kan eigenlijk weten als ik coke haal het goeie is of niet???????aub duidelijk antwoord
dank bij voorbaat
ps heb er nu nog wat van liggen zo kan ik direct zien of er wat mis is als iemand me de goeie tips geeft
Hoe kan ik dan weten of het goeie coke was ik deed een beetje aan de binne kant in mijn mond en het was direct verdoofd en wanneer ik snoof ging het toch direct naar mijn hoofd , maar had wel direct een draaierig gevoelin het hoofd dat na 1min overging , en dan voelde geen euforie ofblijheid was gewoon wat meer wakker wat hartkloppingen , maar niet om rond te springen of euforisch etc....dus hoe kan eigenlijk weten als ik coke haal het goeie is of niet???????aub duidelijk antwoord
dank bij voorbaat
ps heb er nu nog wat van liggen zo kan ik direct zien of er wat mis is als iemand me de goeie tips geeft