Het "Grote drugsvangst" Topic

Lemmy

Badass junkie
Sowieso kan je nu wel nog makkelijk ren brokje of een grammetje fixen. Wees maar zeker dat deze operaties zich met tijd wel gaan uiten op de markt. Toen er tientallen xtc labos werden opgedoekt vloeiden de taltijke drukken ook nog over de straat. Enkele maanden later was het aanbod al heel wat minder. De kleine dealers blijven nu ook wel actief maar als de grote voorraad niet aangevuld word dan starten de "problemen".

Die heel zware pil die ik een jaar of vijf geleden eens mocht proberen was na een paar weken alweer van de markt.

Lemmy

Badass junkie
5j geleden had ik moeite om een pil te vinden minder dan 200mg. Overal beukers.

Het was een pil van meer dan 200.

Zalig hoor, buiten de hoofdpijn lol. Een week later stuurde m'n maat een artikel door op Facebook: 16-jarige jongen sterft na inname twee sterke XTC pilletjes.

Exact dezelfde als die wij hadden genomen... :grimacing:

Lemmy

Badass junkie
Chup-a-chups?

Achterlijk zware pillen waren dat, 320mg per stuk zonder breeklijn 🤣🤣🤣

Fuck man, het was geweldig, maar zo'n hoofdpijn wil ik toch niet meer meemaken haha. En twee dagen later voelde ik op m'n werk toen ik aan het typen was weer een tinteling opkomen... :anguished:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Het was een pil van meer dan 200.

Zalig hoor, buiten de hoofdpijn lol. Een week later stuurde m'n maat een artikel door op Facebook: 16-jarige jongen sterft na inname twee sterke XTC pilletjes.

Exact dezelfde als die wij hadden genomen... :grimacing:

Dat waren idd sterke bonen 😅. 1tje half hier en vond mijn voordeur niet meer.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Daar gaan we weer t houd niet op

CuriousExplorer

DF-koning

Kunnen niet blijven zeggen dat ze dit niet voelen :fearscream:

CuriousExplorer

DF-koning
Er zijn vast mensen die dit gaan voelen maar er komt zoveel binnen en de prijs staat nog steeds laag dus niks aan het handje
Jij hebt misschien een kwaliteits leverancier (is maar een aanname he) maar zou de gemiddelde kwaliteit van cocaïne nog even goed zijn als voor al deze vondsten?
Als de prijs altijd gelijk blijft (wat hij doet) dan moet er toch ergens bezuinigd worden?

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Jij hebt misschien een kwaliteits leverancier (is maar een aanname he) maar zou de gemiddelde kwaliteit van cocaïne nog even goed zijn als voor al deze vondsten?
Als de prijs altijd gelijk blijft (wat hij doet) dan moet er toch ergens bezuinigd worden?
Volgens cijfers van het test centrum is het enkel puurder geworden de laatste jaren er is gewoon zoveel op de markt dit zijn enkel de speldenknopjes wat gevonden word

ljuv

DF-koningin

Bijlagen

• Screenshot_20211031_145159.jpg
    Screenshot_20211031_145159.jpg
    469,4 KB · Weergaven: 15

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker

Ape

Badass junkie
62.000 kilo dit jaar. Holy shit. Hoe veel zou er wel niet doorheen zijn gekomen?

naakte molrat

Experimenterende gebruiker

caninus

Bewuste gebruiker
En dat gebeurde ongeveer 12 maanden geleden al. En de vraag was toen ook aanzienlijk lager als het aanbod. Want het leek wel of iedereen ineens die zooi in hun bezit had

Lemmy

Badass junkie
En dat gebeurde ongeveer 12 maanden geleden al. En de vraag was toen ook aanzienlijk lager als het aanbod. Want het leek wel of iedereen ineens die zooi in hun bezit had

Ja, ik heb onlangs een "menukaart" doorgestuurd gekregen en daar stond meth ook op. Wist totaal niet dat dat contact dat leverde.

Wil dat nu wel ook gewoon niet proberen.

caninus

Bewuste gebruiker
Grote partij coke bestemd voor Nederland gevonden in Bolivia

Dit wordt toch niet gekocht door 1 organisatie lijkt me?
nee, meestal gaat het om een gezamelijke inkoop, waarvoor iemand zich "in kan kopen". Dit inkopen kan op meerdere manieren. Met geld of dat bijvoorbeeld het transport wordt uitbesteed aan een andere organisatie die dan vervolgens meedeelt en betaald krijgt in blokken. Maar het initiatief komt vaker van de producent die bijvoorbeeld aanbied een partij extra mee te geven, welke dan achteraf pas betaald hoeft te worden. Aangezien zij ook altijd geïnteresseerd zijn in vergroting van hun afzetgebied. Zeker op bewezen "veilige" routes en bij het uitproberen van nieuwe transportmethodes is dat iets wat vaak gebeurd. En die zuid Amerikanen bezeik je ook niet zomaar,want die hebben in no time een mannetje hier die de boel op komt lossen mochten er geschillen ontstaan

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker

Van Antwerpen naar Brussel. Ze delen tikken uit in het milieu.
Maar dit is een beetje dubbel, voor zover ik weet, is het echte netwerk niet gekraakt, maar had de overheid zelf een online dienst voor een soortgelijk netwerk aangeboden, en hebben massaal veel criminelen er gebruik van gemaakt. Zonder te weten dat justitie erachter zat.

Het echte private, netwerk, is nog steeds gaande.

Bovenaan