Het "Grote drugsvangst" Topic

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Cliffs :

Bij wat de Spaanse autoriteiten ‘de grootste synthetische drugsvangst ooit’ in het land noemen en de één na grootste vangst in Europa, werden maar liefst 827.000 xtc-pillen, 76 kilo amfetaminesulfaat, 217 kilo vloeibare amfetamine, 310 kilo hasj, 89 kilo marihuana, 2000 doses lsd en 1,65 kilo roze cocaïne in beslag genomen

HOLY SHIT....😶😶😶🤗
Roze cocaine! :hearteyecat:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het is dan ook geen echte cocaïne - waarvoor je tegenwoordig veel minder betaalt - maar de vroegere 'smartdrug' 2CB, ooit ontwikkeld door de Californische biochemicus Alexander 'Sacha' Shulgin. Dat het spul nu in roze vorm verkocht wordt is niet meer dan een marketingtruc.

Hoe gevaarlijk is me dat? Snuif je daar 300mg op het toilet van de wc zit je wel in een levensbedreigende situatie...😶
Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.

CuriousExplorer

DF-koning
Zal je gebeuren ja. Echt gevaarlijk.
Om even compleet te zijn.
Laatste offtopic, maar het is nuttige info.

Wat is tucibi, tuci of pink cocaïne?

Tucibi, tuci, pink panther of pink cocaïne is een roze poeder. Tucibi spreek je uit als 2C-B, maar het gaat om een andere drug. In het roze poeder worden verschillende drugs aangetroffen. Het gaat vaak om verschillende combinatie met veranderende concentraties. Er wordt onder andere MDMA en ketamine aangetroffen en daarnaast soms nog cathinonen, 2C-B, levamisol en Tramadol (opiaat).

Omdat het om meerdere drugs in een sample gaat en omdat de samenstelling en concentratie van de drugs elke keer anders is, wordt gebruik afgeraden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Om even compleet te zijn.
Laatste offtopic, maar het is nuttige info.

Wat is tucibi, tuci of pink cocaïne?

Tucibi, tuci, pink panther of pink cocaïne is een roze poeder. Tucibi spreek je uit als 2C-B, maar het gaat om een andere drug. In het roze poeder worden verschillende drugs aangetroffen. Het gaat vaak om verschillende combinatie met veranderende concentraties. Er wordt onder andere MDMA en ketamine aangetroffen en daarnaast soms nog cathinonen, 2C-B, levamisol en Tramadol (opiaat).

Omdat het om meerdere drugs in een sample gaat en omdat de samenstelling en concentratie van de drugs elke keer anders is, wordt gebruik afgeraden.
Thanks, dat wist ik nog niet. Ik dacht gewoon zoals groene pep vroeger, een kleurstof.

Lemmy

Badass junkie
Het gaat 'm volgens mij ook niet over de drugs, maar wel over al dat geld dat de overheid had kunnen verdienen.

"CRISIS" "DRUK GEZET" :sleeping:

Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.

Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.

Lemmy

Badass junkie
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.
Ja dat is niet de reden dat hij door de mand is gevallen. Maar daar gaat het wel vaak mis. Als je zo'n georganiseerd bedrijf onder de radar wil houden, houdt jezelf dan ook onder de radar, denk ik altijd.

Zeker de kleine jongens die opklimmen, ze trappen toch in de valkuil van faam en zo vallen ze alleen maar op.
Zoals die veiligheidsbeambte in de haven hier een paar jaar terug... Met 1600 euro per maand had die een Bentley en Porsche alsook een uurwerk van 1000 euro. De buren vonden dat verdacht en tja...

Domme kloot.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout​

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Grootste heroïnevondst ooit in Nederland: megalading verstopt tussen Himalayazout​

Staat enkel posts hierboven ook al 😁 slaap je nog @De Dunne ?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Nee staat een link bij.
Dpg media

@De Dunne wakker worden?

Gaat om hetzelfde 😅

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Dure porsche
Duur Huis
Keuken halve ton
Flink opscheppen.

Waar staat dat over dure porsche, huis, keuken halve ton etc?
Ik zie dat niet in t artikel?

Laatst bewerkt:

Coke Spook

Bewuste gebruiker
Zoals die veiligheidsbeambte in de haven hier een paar jaar terug... Met 1600 euro per maand had die een Bentley en Porsche alsook een uurwerk van 1000 euro. De buren vonden dat verdacht en tja...

Zo'n verhaal wordt mooi opgeklopt voor de lezer en dat ze zo een onderzoek opstarten gebeurd zelden meer.
Als iemand buiten de lijntjes kleurt is het snel klaar.

Dit is het intressants stukje van t artikel :
Grotere partijen heroïne zijn uitzonderlijk. Vorig jaar werd in de Rotterdamse haven in totaal 54 kilo onderschept.

In heel jaar 54 kg, en nu een zending van 1000 kg onderschepte heroine in 1 vangst! :wink:

Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Waar staat dat over dure porsche, huis, keuken halve ton etc?
Ik zie dat niet in t artikel?
Ik zie het ook niet meer staan. Artikel was zeker 2 keer zo lang. Ging over de hoofdverdachte met een handel via darkweb. Ik weet wel dat als een onderzoek via justitie gaat lopen na het oppakken, informatie later aangepast kan worden.

Blijft gissen

Lemmy

Badass junkie
Zo'n verhaal wordt mooi opgeklopt voor de lezer en dat ze zo een onderzoek opstarten gebeurd zelden meer.
Als iemand buiten de lijntjes kleurt is het snel klaar.

Dit is het intressants stukje van t artikel :
Grotere partijen heroïne zijn uitzonderlijk. Vorig jaar werd in de Rotterdamse haven in totaal 54 kilo onderschept.

In heel jaar 54 kg, en nu een zending van 1000 kg onderschepte heroine in 1 vangst! :wink:

Knap zeg. :grin::grimacing::grinning:

Lemmy

Badass junkie

Grote politieactie het "milieu" in vooral Limburg en Antwerpen. 1500 agenten zijn op de been. Morgen kennen we de resultaten...

L

Lid 152247

Gast

Veel blahblah die "grote vangst" vrees ik.
Ik geloof niet dat ze hierover bluffen ook niet over die onderschepte heroïne.
Waarom zouden ze?

Lemmy

Badass junkie
Ik geloof niet dat ze hierover bluffen ook niet over die onderschepte heroïne.
Waarom zouden ze?

Had het meer over dat vermeende kraken van die software.

Sommigen maken er al van dat de "war on drugs" nu écht begonnen is. Ik vraag me ook af hoeveel van de "opgepakten" ook écht lang in de gevangenis zullen belanden. :smirk:

L

Lid 152247

Gast
Ja die war of drugs is ook wat vergezocht.
Maar zon mobiel kost 1000 en maandelijks 1500
Er hebben zich een hoop veilig gewaand daar. Dus ze zullen zeker een hoop vinden die ook veroordeeld worden.maar dan heb je het niet over de big fishes

Lemmy

Badass junkie
Ja die war of drugs is ook wat vergezocht.
Maar zon mobiel kost 1000 en maandelijks 1500
Er hebben zich een hoop veilig gewaand daar. Dus ze zullen zeker een hoop vinden die ook veroordeeld worden.maar dan heb je het niet over de big fishes

De firma die de app heeft ontwikkeld zei deze morgen dat er helemaal niks gehacked is.

:thinking:

L

Lid 152247

Gast
Of ze zijn de politie te slim afgeweest(want er moet een aanleiding zijn om een loods binnen te vallen) en ze lachen zich nu kapot.

Of ze lichten klanten op.

De Zeemeerman

Badass junkie
België onderschept bijna 30.000 kilo cocaïne door kraken cryptodienst Sky

Alle Vlamingen hier 😭

Lemmy

Badass junkie
Wereldwijd 800 mensen (oa in Nederland en Australië, België was niet betrokken bij dit onderzoek) opgepakt nadat men ze kon afluisteren op een zogezegd veilige app die door de politie zélf werd ontwikkeld. Er werd zo maar even 8 ton coke in beslag genomen:

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Wereldwijd 800 mensen (oa in Nederland en Australië, België was niet betrokken bij dit onderzoek) opgepakt na men ze kon afluisteren op een zogezegd veilige app die door de politie zélf werd ontwikkeld. Er werd zo maar even 8 ton coke in beslag genomen:

We kunnen niet blijven zeggen dat het kleine vangsten zijn.

Bovenaan