Het "Grote drugsvangst" Topic

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Maar dit is een beetje dubbel, voor zover ik weet, is het echte netwerk niet gekraakt, maar had de overheid zelf een online dienst voor een soortgelijk netwerk aangeboden, en hebben massaal veel criminelen er gebruik van gemaakt. Zonder te weten dat justitie erachter zat.

Het echte private, netwerk, is nog steeds gaande.

Dan weet je het niet goed. De overheid had dit niet aangeboden. Ze hebben dit netwerk en de encryptie gekraakt. Zo konden ze alles inlezen en op basis daarvan is de operatie gestart.

caninus

Bewuste gebruiker
Een aantal mensen zal flink balen dat hun handel weg is
Dat zal op zich wel mee vallen, want zoals op de foto te zien is, gaat het om keta met groene zegel. De prijs die in het artikel staat is al helemaal belachelijk, want die kost iets meer als 20 kikkertjes (je weet wel die groen/gele snoepjes van vroeger) per gram. Natuurlijk nog steeds vervelend voor die mensen, maar om nu te zeggen dat het 27500 per kilo kost, dat slaat helemaal nergens op.

Kordie

DF-koning
Niet zo gek op het feesteiland.
Maar hoe komt het daar? Of zou het juist makkelijker zijn omdat het een eiland is

Lemmy

Badass junkie

Volgens de politie in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen ontdekten medewerkers van twee filialen van een voedseldiscounter in Mönchengladbach op 10 september blokken cocaïne in dozen met bananen. Ze verwittigden de politie. Dezelfde dag nog werden ook in winkels in Duisburg, Krefeld, Viersen, Heinsberg en Neuss bananendozen ontdekt waarin cocaïne was verstopt. Volgens ‘Bild’ gaat het allemaal om supermarkten van Aldi.

Lemmy

Badass junkie
Dat deze hier nog niet geplaatst was?:

Enorme drugsvangst op nieuwe route met 'narco-onderzeeërs' naar Australië | Opmerkelijk | NU.nl

225 ton aan cocaïne in beslag genomen. Dat is écht insane. Als van een legaal product 8 procent capaciteit ingenomen wordt, ga je dat merken in prijzen. Ik ben benieuwd of 'we' (ik niet meer natuurlijk) daar hier op straat gevolgen van gaan merken.

Nou ja, ik ben een paar onderzeebootjes kwijt, maar ik heb er nog genoeg. :smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk:

Wauzeling

Belezen gebruiker

StraffeNeel

Badass junkie
Die criminelen worden toch steeds slimmer. Een bal coke ingepakt in een avocado

Schijnbaar hebben ze ook al cocaïne gesmokkeld achter de kantlijn van een goed boek over stelconplaten. Ze worden inderdaad steeds slimmer.

Bovenaan