Handboek Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door lysergine25, 24 feb 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. J0rrit

J0rrit Badass junkie

IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt?

2. pythregius

pythregius Bewuste gebruiker

ja gewoon een flinke laag (5mm ongeveer) as erover, wat ik eerst deed voordat ik het met een staalspons deed was een klein beetje as op de filter daar de dmt op zodat het neit de pijp in smelt en dan nog een dikke laag as, dit aansteken met een normale aansteker en je bent weg gegarandeert, overigens werkt de methode met de staalspons toch een beetje beter maar opdeze weize is het ook zeer effectief.

gegroet

3. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Dus als ik het goed begrijp, gewoon het filter, daar de DMT op, daarover 5 mm as ongeveer en dan zou het moeten lukken?

4. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Hoezo heeft die pijp eigenlijk 2 gaten? Hoort er niet 1 kant dicht te zijn?

5. pythregius

nee eerst een laagje as zodat het er niet door heen smelt, maar die ene pijp waar die laag dmt onder in zit hoeft ie alleen maar een laag as overheen te gooien, met een schone pijp dus tussen twee lagen
    en niet al te hard sucken :wink:

6. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Dus een 'gewone' filter, dan laagje as, dan laagje DMT, en trippen maar. Maakt de pijp dan veel uit?

7. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Ik denk: filter, laagje as, DMT, dikke laag as en zo oproken.

Maar eigenlijk is het dus beter om die staalspons te gebruiken ipv as?

8. pythregius

juist, staalspons is beter, anders voor de 100ste x as dmt dikke laag as, dan verbrand er niks! :wink:

9. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

De ene is een klapboem gat, daar hou je je vinger op, om zo snel mogelijk de laatste rook binnen te krijgen.

Ja, dat maakt uit.. Als je een breakthrough wilt krijgen moet je een lange pijp hebben met een klapboem. Nooit vaporizen!!

10. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Wat is het verschil met een klapboem en een dichte zijde dan?

11. inferno33

inferno33 Bewuste gebruiker

Anders blijft er altijd rook in zitten dacht k.. Kun je de pijp niet leegzuigen, bij kleine pijpjes niet zo boeiend, maar bij grote pijpen scheelt t nogal..

12. boterkoek17

boterkoek17 Bewuste gebruiker

bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd.

het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant.
    het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert.

13. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle DMT verdampt. Maar als tips hebt?

14. Shivshamboo

Shivshamboo Experimenterende gebruiker

Ik heb er ook zo een, en bij mij had ik ook een beetje te veel mis fires.
    Dus gewoon een staalspons blijft de beste manier. :wink:

15. Fractal

Fractal Belezen gebruiker

Ik doe het gewoon met een gloeilampje. Een kleintje van 40 watt, uitlopend in een punt.
    De fitting en het binnenwerk eruit gesloopt, dmt poeder erin, rietje in bovenkant vastzetten. Boven kaarsvlammetje houden en na enkele seconden smelt de DMT, na half minuutje zit er wat damp in en kan je gaan inhaleren. Had niet verwacht dat het zo vlot zou werken eigenlijk, vreesde dat het wat te klein zou zijn. Echter, als je traag inhaleert en het boven het vlammetje houdt zodat het blijft opwarmen, lukt het perfect.

16. boterkoek17

boterkoek17 Bewuste gebruiker

als tip:

je aansteker 20-30 sec onder de bol houden. alle dmt verdampt en de rook wordt verzameld in het bolletje (de rookt die ontsnapt via het gaatje is minimaal), dan lekker lurken.

voor mij garantie voor succes!!

17. pythregius

oke wanneer je wel succesvolle hits hebt oke dat is prima maar of deze net zo intens is als pijp met staaldraad, weet wel zeker van niet als je makkelijk aan dmt kan komen en je hebt zat geld pleur je rustig maar meer dmt in je pijp anders probeer het eens in zo'n andere pijp, ik heb net zo'n pijpje als jij vond het helemaal niks na het daarmee geprobeerd te hebben was veel beter gewend.

groetjes

18. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Hoe kun je nu eig DMT in je eentje 'goed' roken, ben het dalyk wel even van plan daarom. Maar stel ik neem een flinke hit, maar heb geen tijd om het pijpje goed weg te leggen ofzo voormmijn volgende, dan zal die dus vallen en de inhoud dus eruit vallen.

19. Hans

Hans Wijs gebruiker

Als je het echt perse in je eentje wilt doen.. pijpje vastklemmen ofzo? Zodat alleen jij achterover valt en het pijpje mooi op zijn plek blijft.

20. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Ik heb net 50 mg geteugd, boh boh echt zeer heftig. IK had echt zeer heftige visuals ook met mijn ogen open of dicht, het maakte eig geen verschil leek het wel, ik wist ook niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Opeens was mijn hele kamer groen dan weer blauw, zeer vet.

Alleen ik ben denk ik niet door de 'poort' geweest, ik was wel namelijk nog gewoon in mijn kamer alleen was die helemaal vervormd. Ik denk dat dat komt omdat ik me edaartegen een beetje verzette onderbewust, klopt het dat wanneer je je compleet overgeeft, je dan wel in een totaal andere wereld komt? Of is het de bedeoling dat je je ogen dicht houdt en dan zo in die wereld komt, met mijn ogen dicht was het wel net alsof ik ergens anders was namelijk, maar ik denk niet dat dat de echte 'DMT-wereld' is, lijkt mij dat die ook met je ogen open er moet zijn dan

En ik had een laagje as onder en bovenop de DMT gelegd, maar ik had echt een zeer kriebelend gevoel in mijn keel en moest ook METEEN hoesten. Hoort dit bij DMT-roken of zal het door de as komen ( misschien wat as geinhaleerd ofzo )?

21. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Ik heb net 50 mg geteugd, boh boh echt zeer heftig. IK had echt zeer heftige visuals ook met mijn ogen open of dicht, het maakte eig geen verschil leek het wel, ik wist ook niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Opeens was mijn hele kamer groen dan weer blauw, zeer vet.

Alleen ik ben denk ik niet door de 'poort' geweest, ik was wel namelijk nog gewoon in mijn kamer alleen was die helemaal vervormd. Ik denk dat dat komt omdat ik me edaartegen een beetje verzette onderbewust, klopt het dat wanneer je je compleet overgeeft, je dan wel in een totaal andere wereld komt? Of is het de bedeoling dat je je ogen dicht houdt en dan zo in die wereld komt, met mijn ogen dicht was het wel net alsof ik ergens anders was namelijk, maar ik denk niet dat dat de echte 'DMT-wereld' is, lijkt mij dat die ook met je ogen open er moet zijn dan

En ik had een laagje as onder en bovenop de DMT gelegd, maar ik had echt een zeer kriebelend gevoel in mijn keel en moest ook METEEN hoesten. Hoort dit bij DMT-roken of zal het door de as komen ( misschien wat as geinhaleerd ofzo )?

22. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Hoe zuiverder de DMT, hoe minder hoest. Hoe meer DMT je in één keer binnen haalt bepaald de breakthrough. Als je echt een breakthrough krijgt ben je je bijna niet meer bewust je eigen lijf.

23. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Dus als je 2 teugen achter elkaar neemt heb je weinig kans op eenm 'echte' breakthrough? Beter alles in 1 keer?

24. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Soms is de hoeveel te groot en kan het allemaal niet in 1 keer, maar probeer zoveel mogelijk in de eerste hit alles binnen te krijgen en zo lang mogelijk alles in te houden. Dan de 2e hit, pijp neer leggen, achterover gaan liggen en de rest uitblazen.

25. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Waar koop je die? Vind hem nergens op azarius...

26. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Heb het daarjuist dus ff geprobeerd. Kreeg niet veel binnen want ik kreeg meteen een supergrote drang om te hoesten. Weet iemand hoe ik dat hoesten kan voorkomen? En ik heb precies ook een beetje pijn in mijn longen, is dat normaal?

27. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Waarschijnlijk geen goeie DMT. Heb je hem geprobeerd met de twister? Hoe zag je DMT eruit?

28. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Nee, ik had het met een metalen pijp gedaan omdat ik nu geen glazen pijp heb. Waar kan je die twister trouwens kopen?
    En de DMT heeft een oranje/bruine kleur. Niet zuiver genoeg mss? Moest een halfuur daarna nog steeds hoesten..

29. Fractal

Fractal Belezen gebruiker

Misschien kreeg de dmt te warm en verbrandde ipv te verdampen?

30. lysergine25

lysergine25 Badass junkie

DMT is het goorste wat ik ooit heb geinhaleerd op de bananen nerfjes na ...

Gewoon doorbijten zou mijn GURU hard lachend zeggen al zuigend aan een joint met DMT erin.

:hearteyes:

:wave:

31. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Same here.

32. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Vraag bij een smartshop, als ze hem niet hebben kunnen ze hem vast wel bestellen. Ik had hem van een growshop in Utrecht.

33. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

In oranje/bruine DMT zit afval. DMT crystallen horen wit tot een beetje geel te zijn.

34. Soma

Soma Bewuste gebruiker

En is er geen manier om die DMT wat zuiverder te maken dan? Of kan het ook zijn dat ik de DMT verbrandde ipv verdampte zoals Fractal het zegt?

35. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

Je kan hem idd verbranden.. smeltpunt 44.6-46.8°C Als je de DMT te snel laat smelten met een veel hogere temperatuur dan vliegt hij in brand net als buskruid en komt er veel roet vrij wat op je longen slaat. Daarom moet je er thee of tabak op leggen of in een stuk staalspons doen zodat de vlam er niet snel bij komt.

SWIM zegt dat het geen goed idee is als je een her-extract doet met een kleine hoeveelheid DMT.

36. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Is het ook oke om er shag op te leggen ipv as?

En zon pijp met een klapgat is dat het beste? Hoe werkt dat dan? Eertst het gat dicht houden totdat de pijp vol is? En daarna het gat open om alles tot je te nemen?

?

37. Soma

Soma Bewuste gebruiker

Ik heb er een goeie stuk staalspons op gelegd hoor, dus daar kan het al niet aan gelegen hebben..

38. J0rrit

J0rrit Badass junkie

?

39. Tripper

Tripper Wijs gebruiker

ja, en dan heel lang inhouden, uitblazen en de rest opsucken.. dan achterover liggen. See how deep the rabbit hole goes!

goeie tip is om eerst je ligplaats helemaal in orde te maken, je moet helemaal perfect liggen. succes

40. Joske

Joske Newbie

Je kan dmt zuiveren door het in een koffiefilter te doen en er 1of2 dopjes ammoniak over te doen en dit natuurlijk weer goed te laten uitdrogen voor je opnieuw rookt.
    grtz

Deel Deze Pagina