1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Handboek Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door lysergine25, 24 feb 2008.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Bee

Bee Belezen gebruiker

Even een update, weekje geleden geprobeerd maar helaas werkte mijn hoofd niet helemaal mee. Ik kreeg van te voren dusdanige "zenuwen" voor wat er zou komen, dat mijn longen weigerden mee te werken en ik mijn ademhaling niet voldoende onder controle heb kunnen krijgen om fatsoenlijk te kunnen inhaleren. Telkens wanneer het onder controle was en ik het pijpje weer aan mijn mond zette schoot het weer naar boven, daarnaast heb ik de rookreflex van mond-longen ipv direct naar de longen. De deur is dus nog even dicht gebleven :wink: Maar, hetgeen wat ik binnen kreeg viel inderdaad reuze mee qua heftigheid. Wel wat lichte effecten gehad maar die waren minimaal (lichte close eyed visuals en enige bodyload). Binnenkort een nieuwe poging :)

2. De_Apotheker

De_Apotheker Newbie

Beste mede Trippers,

Ik ben van plan om in de aankomende periode een keer DMT met mijn vrienden te gaan proberen.
    Ik heb helaas nog geen ervaring opgedaan met dit middel of de methode van inname.
    Wel wil ik mijzelf goed voorbereiden voor de trip en ervoor zorgen dat deze trip succesvol wordt.
    Daarom heb ik een stappen plan opgesteld met daarbij alle informatie die ik heb opgedaan, de redenatie waarom ik ergens voor kies en een aantal vragen daarbij.

- Ik begin bij het aanschaffen van een bruikbare pijp, ik heb gekozen voor de pijp op de afbeelding. Deze pijp is niet duur en heeft een goede lengte waardoor de hits zacht zijn. Ik ben van plan om een gas aansteker te gebruiken waardoor ik goede controle hou over de vlam en dus niet mijn DMT verbrand.

[​IMG] (https://www.google.nl/search?q=glazen+pijp&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=qiGuBZROi9cavM%3A%2CuyMTtqDFtXe8JM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQWemQwSOz8XoMaYYUDC5hlSOHIvA&sa=X&ved=2ahUKEwiCifCZjIDhAhXRYlAKHWowA40Q9QEwA3oECAUQCA&biw=1536&bih=722#imgrc=1jnDPvJSRjKgZM:&vet=1)

(vraag; ik ben niet bekend met roken van stoffen maar ik heb begrepen dat er geen tabaks vervangers gebruikt hoeven worden bij het roken van DMT?)

- Stap 2 is prepareren van het filter, ik ben van plan om een dik dradige staalborstel te halen bij de bouwmarkt en deze samen te drukken tot 5 mm dikke filters. Deze zal ik ook schroeien, de reden hiervoor is omdat de borstel vervuild kan zijn met verspaan olie, lichtmetalen en dergelijke stoffen. Door het materiaal eerst een keer te schroeien verbrand je deze vuile stoffen en zal je ze niet in gaan ademen.

- Stap drie zal zijn om de DMT op het filter te strooien, ik ben van plan om 35 gram DMT over het midden van het filter te verdelen. Niet tegen de glazen rand in verband met de mogelijkheid tot verbranding van mijn DMT.

- Stap 4 zal zijn het comfortabel maken van mijzelf en rustig de DMT in lange hits op te roken. (Vraag; hoe vaak moet je hijsen voordat alle DMT gesmolten/verdampt is? Online lees ik veel verschillende aantallen)

- Stap 5 zal ik hopelijk niet meer in staat zijn om dit stappenplan te volgen.

Nog wat vragen;

Ik heb een contact persoon maar ik heb geen idee hoeveel er per een X aantal gram gevraagd wordt? Ik zal proberen goede DMT te verkrijgen dus ben geïnteresseerd in jullie ervaring hiermee zodat ik kan vergelijken of mijn dealer een eerlijke deal maakt, hiermee kan ik ook uitsluiten dat mij niet goedkope troep wordt aangesmeerd.

Heeft er hier iemand ervaring met het laten testen van zijn of haar DMT?

Ik zie dat mijn post erg lang is, maar ik hoop hiermee mijzelf en eventueel andere voor te lichten voor deze drug en de gebruiks methode.

Ik zie jullie reacties graag tegemoed.

Met vriendelijke groet,

Een medegebruiker

Laatst bewerkt: 13 mrt 2019
  3. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Het vragen naar en noemen van prijzen is niet toegestaan, lees aub de forumregels voordat je posts plaatst.
    35 gram is wel héél veel :tongueout:

Ik heb verder te weinig verstand van DMT om je te kunnen helpen, maar voor zover ik het kan inschatten is dit eengoed plan van aanpak. Goed ook dat je je inleest en voorbereidt, verstandig!

Ik wens je alvast veel plezier en succes.

4. De_Apotheker

De_Apotheker Newbie

Thanks voor het reageren, ik zal even de forum regels doornemen. Is er toevallig een mogelijkheid om zelf de post te verwijderen? dan kan ik mijn fouten eruit werken.

En ik zie dat ik mijzelf heb vergist met de dosis, ik bedoelde hierbij 35 milligram.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2019
  5. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Ik denk dat je je redelijk goed hebt voorbereid als ik het zo lees. Je hoeft geen tabaks vervangers erbij te doen hoor gewoon lekker puur. Al is lekker misschien een verkeerde woordkeuze :wink:Het pijpje zal ook wel werken denk ik.
    Na hoeveel hijsen je DMT op is valt niet te zeggen want dat ligt er net aan hoe goed je het verdampt. Het beste is natuurlijk het in zo weinig mogelijk hijsen alles binnen te krijgen.

Hou er rekening mee dat hoe goed je je ook voorbereid, je nooit voorbereid kan zijn op hoe heftig DMT is. Dus hou dat wel in je achterhoofd.

Laden...