Handboek Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek ....

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
Je kan dmt zuiveren door het in een koffiefilter te doen en er 1of2 dopjes ammoniak over te doen en dit natuurlijk weer goed te laten uitdrogen voor je opnieuw rookt.

Mijn vriend uit Antartica verteld mij:

Dit kan, maar ik zou hierwel een ammoniak gebruiken van minimaal 10%. De meeste berichten die hier over te vinden zijn, is echter wel dat veel mensen hierdoor een hoop product verliezen. Ook is het aan te raden om van te voren deze Ammoniak een paar uur in de koelkast te koelen. :wink:
Het beste is gewoon een herkritalisatie in Heptaan te doen, maar is wat technischer. :smoke:

Na één nacht buiten op z'n veranda bij -40 :wink:

J0rrit

Badass junkie
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.

Shivshamboo

DarkScope zei:
Zou je DMT kunnen snuiven zonder mao-remmer en dan effect hebben?Las hier laatst dat als je snuift het niet eerst langs je lever komt en het dus niet wordt afgebroken, vandaar dat snuiven ook heftiger aankomt. Lijkt me een stuk makkelijker dan om het te snuiven dan roken.

Ik heb even een mailtje met je vraag aan de Antarticaan gestuurd, en ik kreeg net dit mailtje terug. :wink:

DMT. is zeker te snuiven, en werkt zonder MAOI. Het nadeel is echter dat de kristallen in een free-base vorm zijn.hierdoor brand het nogal in je neus.het mooiste zou zijn om er eerst weer een zout van te maken, maar helaas kritaliseerd DMT. HCI. niet, maar komt deze terug als een olie. Het enige DMT. zout dat als poeder vorm terug komt is muratisch DMT.(ander zuur) Het is dus zeker te snuiven, het is alleen wel aan te raden om hiervoor de aller puurste (witte) DMT. te gebruiken, en de DMT. base minstens 2 keer te herkristaliseren zodat je er zeker van bent dat er geen NaOH. vervuiling meer in zit, want dit gaat zeker zeer doen.

Wat ik weet is dat als je DMT. snuift het ongeveer een half uur duurt voordat het inslaat, en dan een half uur aanhoud.
Echter schijnt het niet zo heftig te zijn als het roken van de free base.
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb na een bezoek aan pythregius een veel makkelijkere manier gevonden van DMT roken.
Eerst rookte ik het in een glazen vaporizer maar ik heb gemerkt dat de manier hoe ik het nu doe veel effectiever is. Het gaat sneller en je krijgt meer binnen.

Wat je nodig hebt is een gewone ijzeren puur pijp. Je koopt er 2 of 3 en schroeft ze aan elkaar, zodat je veel rook tegelijk binnen krijgt.

Dat ziet er zo uit:

Vervolgens doe je een ijzeren filter erin, die je ernaast ziet liggen.
Vervolgens een laagje as, dan een laag dmt dan weer een dun laagje as erover. Daarna steek je dit aan met een gewone aansteker.
Als het goed is kan je dan in ongeveer 1 flinke trek het hele pijpje leeghalen. Ikzelf nam nog een kleine trek erna maar daar zat niet veel dmt meer bij. Ik heb het idee dat deze manier behalve veel gemakkelijker ook veel doeltreffender is. De hit van 50 mg kwam veel harder aan als normaal. Ben er erg blij mee dus! :grin:
Ook het schoonmaken is super simpel. Bijna alles blijft in de filter zitten die je er gewoon uit hoeft te wippen. :)

Morgen weer een pijp! :hearteyes:

Shroomfan

Belezen gebruiker
Is dit ook een manier voor mensen die niet roken of nooit gerookt hebben zoals mezelf? Of ga ik me te pletter hoesten? Wil DMT proberen maar zie ayahuasca niet echt zitten momenteel. :flushed:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je goeie DMT hebt is het roken minimaal. Tenminste dat heb ik ervaren. Ik rook niet en blow af en toe (laatste tijd ietsje teveel maargoed) maar van de rook van DMT hoef ik niet te hoesten.
De rook van bijv. salvia moet je veel sneller van hoesten, de rook van dmt smaakt vooral heel vies.

wil het zo graag proberen zoek er al cker 2jaar naar :angry: vind trippen echt geweldig :rolleyes: ...en dmt moet >de trip< zijn.. hoop het echt nog eens tegen te komen !! moet dit gewoon geprobeert hebben

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Wow, ik heb DMT-kriebels :wink: Ga er de komende tijd nog wat meer over lezen en een geschikte pijp aanschaffen. Ook mijn stormaansteker is leeg.. En dan eens proberen DMT aan te schaffen :wink:

takala zei:
Je moet zoiezo vaporizen met welke pijp ook, verwarmen zonder te verbranden.

Is dat wat er steeds met vaporizen bedoeld wordt? Verwarmen maar niet verbranden...

Spor

Wijs gebruiker
Shivshamboo zei:
Dus ik zou zeggen:" ga er voor", en laat ons weten hoe het was. :wave:

Een absolutie afrader voor iedereen !!

Heb t laatst eens gesnoven, die N,N vorm dus, maar was geen succes, het branden viel wel mee (dat heet tegenover 2c-b want dat is echt een HEL) maar mn neus ging er dicht van zitten als nooit te voren. En ik ben wat gewend als die-hard neussprayjunkie. Ik zou het niet snuiven...

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Een pijp met een klapgat.. hoe werkt dat? Klinkt zeer doetreffend :wink: ook voor salvia lijkt mij. Iemand foto's?

Als je de DMT verwarmd, en zoveel mogelijk rook naar ín de pijp inhaleert om zoveel mogelijk in 1x binnen te krijgen, vormt de DMT zich dan intussen niet weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm?

takala

Bewuste gebruiker
Mary zei:
Een pijp met een klapgat.. hoe werkt dat? Klinkt zeer doetreffend :wink: ook voor salvia lijkt mij. Iemand foto's?

Als je de DMT verwarmd, en zoveel mogelijk rook naar ín de pijp inhaleert om zoveel mogelijk in 1x binnen te krijgen, vormt de DMT zich dan intussen niet weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm?

Nou da heppie goed gezien! zoiezo zal er een klein beetje residu in de pijp achterblijven in de vorm van hergekristalliseerde DMT. Daarom ben ik voorstander van een warme glazen pijp! smakelijk!

Shroomfan

Belezen gebruiker
Heb hier een glazen pijpje liggen zoals op die foto , met die bol met dat gaatje.
Kan ik met deze pijp nu ook een breakthrough krijgen of is het echt beter om die 3 kleine ijzeren pijpjes aan mekaar te zetten? Ik lees hier namelijk verschillende meningen. :wink:
Ook rekeing houden met het feit dat ik nog nooit gerookt heb .
Binnenkort is het mijn beurt. Wanneer ik een paar dagen vrij heb.

Tripper

Wijs gebruiker
Shroomfan zei:
Heb hier een glazen pijpje liggen zoals op die foto , met die bol met dat gaatje.
Kan ik met deze pijp nu ook een breakthrough krijgen of is het echt beter om die 3 kleine ijzeren pijpjes aan mekaar te zetten? Ik lees hier namelijk verschillende meningen. :wink:
Ook rekeing houden met het feit dat ik nog nooit gerookt heb .
Binnenkort is het mijn beurt. Wanneer ik een paar dagen vrij heb.

Ik heb het niet op de eagle bill of die andere kleine vaporizer. Ik heb ze allebei, maar gebruik ze nooit. Je moet een klaboem pijp hebben, het liefst een van glas, want dan zie je de rook.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Re:

pieter-b zei:
volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten.
de eagle bill
Mooi dat die ook werkt, kwam langs dit topic en vroeg me af what if DMT finds me, how am I gonna smoke it....

Ik heb zo'n pijpje nog, gebruikte het een keer voor wiet in de verdampen , het werkte alleen niet echt goed... Had er trouwens ook nog een scheurtje in gebrand met mijn 3 dubbele turbo aansteker..

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Stormaanstekers zijn gooeed :smoke:

Ik heb een glazen spiraalpijp gekocht. Zal kijken of ik foto's gefixed kan krijgen... kunnen jullie mij misschien vertellen of die doeltreffend is..

Tripper

Wijs gebruiker
Amsterdam zijn ze ook nog in verschillende zaken te halen waaronder een stelletje growshops en The OldMan. Utrecht state of mind, Oude gracht.

reijers

Newbie
Hallo,
Zou je met deze puurpijpje ook goed kunnen 'base' :grin:
en wat moet ik in de pijp doen tabak ofwat?
of het te laten branden...

Gr Reijers :stoned:

]http://www.happyholland-online.nl/headshop/nl/producten.php?artikel=Puurpijpjes

Plaatje 2

takala

Bewuste gebruiker
In het kopje gewoon een goeie aslaag op het netje. Daarboven op de thee en daarboven weer een dikke laag as. Het beste is dan om met een stormaansteker de vlam te richten naar je dmt, terwijl je een afstand van 2cm bewaart. Met een gewone gaat het ook, maar het gaat met iets meer geklungel, en dat wil je net niet.
Het leukste is het natuurlijk in een glazen te doen, omdat je die heerlijke rook dan kan zien :)

reijers

Newbie
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr

reijers

Newbie
Ow okee..
Maar kan iemand mijn vertellen ofdat ik bij de gekookte coke iets anders moet mengen in de pijp?
tabak ofso?
Of hoef je alleen de gekookte in de pijp te doen en roken maar?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
reijers zei:
Dus gewoon as van tabak als as-laag...
wat bedoel je met thee? dat neem ik aan de gekookte cocaine:P
Lijk me ook dat je met lucifers kan aansteeken?

Gr

Bel Kim ff ? Elle est léxpert du crack

J0rrit

Badass junkie
Heb een vraag over de DMT:

Ik heb oranje/geel achtige DMT die ook een beetje olie/vet - achtig is. Weet iemand wat dat precies betekent? Zit er nog NAOH in??? Zit er nog wasbenzine in??? Het is iig niet helemaal zuivere dmt dat weet ik wel, weet iemand of deze dmt schadelijk is?

honingolie

Bewuste gebruiker
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Goeie, spatzuivere DMT is wit als sneeuw. :hearteyes:

Wacky

Badass junkie
honingolie zei:
slecht geextraheerde DMT.. bevat nog veel vetten van het bronmateriaal (plant/boom). Je zou het opnieuw kunnen laten oplossen in wasbenzine en dit in de vriezer zetten. Vervolgens de kristalletjes even wassen met een beetje ammonia.

Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.

Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.

De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard :)

Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.

Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel :)

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
honingolie zei:

Dat het uit de plant/boom zal wel kloppen, zeker het vettige wat je zegt, om dat te voorkomen is de defatting procedure in de extractie. De rest helpt niet, want dat heb ik geprobeerd. Ik heb zelf geextraheerd. De eerste extractie is lichtgeel, bijna wit, elke keer daarna als ik wasbenzine bij de mimosa/natronlloog doe en er een volgende extractie uit haal word het een beetje geler.

Her cristaliseren in de vriezer word het niet wit van, (ik dacht eerst van wel, maar dat was dus gewoon eerste extractie dmt die ik in de vriezer deed) het blijft net zo geel als met indampen. Het echte voordeel wat het cristaliseren in de vriezer heeft is dat je niet zoveel wasbenzine hoeft in te dampen, maar het kan hergebruiken en dat er geen stof in komt zoals met een indampschaal.
Wassen met ammonia 15% (bijna alle amonia is 5%, deze komt van verf speciaalzaak) doet helemaal niets 0,0.

De gele DMT is zover algemeen bekend niet schadelijk en word ook gewoon gebruikt, ook is het niet zo onzuiver dat je het echt merkt aan de effectiviteit ervan. Gaat nog steeds keihard :)

Ik heb nog een andere methode te horen gekregen om het te zuiveren, die ga ik de volgende keer proberen.

Binnenkort report ik misschien wel eens met fotos, maar ik heb geen fototoestel :)

Als die steeds geler werd bij toevoeging van wasbenzine, betekent dat dat niet dat wasbenzine zeer wss die gele kleur veroorzaakt en gele dmt dus gewoon heel smerig is eigenlijk ( wasbenzine heeft wel stuk hoger smeltpunt )

Wacky

Badass junkie
Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
1: wasbenzine is niet geel
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.
3: de wasbenzine verdampt

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
Nee, dat betekend het niet. Wat wel precies weet ik ook niet, maar dat is kleuter logica.
2: wasbenzine gaat geen chemische reactie aan en gaat dus ook niet ineens iets geels creeren.

Kleuter logica? Hoe moet ik raden dat het uiteindelijk toch geen chemische reactie aangaat in de dmt ( bijvoorbeeld met andere stoffen nog overgebleven in de dmt ). Als het goedje steeds geler wordt bijhet toevoegen van wasbenzine, dan is het dus GEWONE logica om te concluderen dat de wasbenzine daar voor zorgt.

Doerak

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Wacky zei:

Kleuter logica? Hoe moet ik raden dat het uiteindelijk toch geen chemische reactie aangaat in de dmt ( bijvoorbeeld met andere stoffen nog overgebleven in de dmt ). Als het goedje steeds geler wordt bijhet toevoegen van wasbenzine, dan is het dus GEWONE logica om te concluderen dat de wasbenzine daar voor zorgt.
N.N-DMT is zeer instabiel. Verschillende oplosmiddelen zorgen voor een verschillende gradatie stabiliteit van het base DMT. Hoe minder puur het DMT, hoe minder wit het is. Ook pure DMT verkleurt (zelfs in de vriezer!) van wit naar geel en later oranje.

Pikachu

Wijs gebruiker
Wij probeerden een keertje onze pijp schoon te maken door hem op te warmen. We hoopten dat het restje aangekoekte dmt daardoor zou smelten zodat we m weer goed konden gebruiken. Helaas knapte de pijp door de hitte :P

Doerak

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Wij probeerden een keertje onze pijp schoon te maken door hem op te warmen. We hoopten dat het restje aangekoekte dmt daardoor zou smelten zodat we m weer goed konden gebruiken. Helaas knapte de pijp door de hitte :P
Pijpje schoonmaken met wasbenzine en de wasbenzine laten verdampen.

brujo

Newbie
echt wat doen mensen tog moeilijk!!!!! maar goed ik heb er zelf ook mee lopen kloten, al spelende worden we wijzer zeggen ze :rock:
maar goed, ik rook ook DMT, op DE ideale manier, om te beginnen is het echt aan te raden om WITTE DMT te roken, dit vanwege minder tot geen hoest, schone pijp en veel mooierre TRIP en VISIOENEN, het is heel simpel en voor mij de beste en zuiverste manier om DMT te roken, met het hoogste rendement, ik gebruik een HASJ OLIE PIJP, dat is een glasgeblazen pijpje, met een taps lopend buisje met aan het einde een glazen bolletje met aan de bovenkant een gaatje, door dit gaatje doe je de DMT naar binnen zodat het in het bollettje valt :P , vervolgens hou je je aansteker ONDER het glazen bolletje, de DMT gaat dan eerst mooi smelten en vervolgens verdampt het, zodra het redelijk dampt, zuig je in 1 keer alle damp uit het bollettje :rock: ,
dan gauw pijpje neerleggen want de show gaat snelllll beginnen, je kan eventueel nog ff je aansteker eronder houden voor wat extra damp en een extra teug, maar voor mij is 1 teug echt genoeg om zware visioenen te krijgen en helemaal weg te zijn, de rook zo lang mogenlijk en zo diep mogenlijk inhaleren, en zo lang mogenlijk in je longen houden, je zal finaal uit je gevel knallen, het mooie van dit pijpje is dat de vlam NOOIT in direct contact komt met de kostbare DMT, wat wel gebeurt met de normale pijpjes met ass en weet ik veel wat nog meer, dit vernietigd een hoop DMT, minder rendement dus, 2e GROTE voordeel is dat de DMT die je niet inhaleert gewoon netjes terug kristaliseert in het glazen bollettje, ik heb wel eens dat er na het roken nog genoeg druppeltjes dmt in het bollettje zitten om nog een reis te maken, erg economisch dus, ik zal proberen een foto te plaatsen van dit pijpje, het is echt de PERFECTE base pijp, het zijn de pijpjes waar half amerika crystal in rookt, laten wij het meer bij DMT houden :stoned:

• Like
Waarderingen: Rhu

Birdo

Wacky zei:
honingolie zei:

Ik ken geen mensen die een defatting-extractie gebruiken, alleen maar STB,
het gelige is zeker bekend, en neem aan dat als je de langere extractiemethodes gebruikt
dat je die, waarschijnlijk plantvetten, er wel uit hebt.
Lees altijd wel dat de opbrengsten ietsje minder zijn ( wat logisch is, aangezien het zuiverder is )..
Maar de verschillen zijn minimaal en zoals er eerder vermeld is, als je het de tijd hebt gegeven
om alle wasbenzine / wat je ook gebruikt, te laten verdampen, dat het waarschijnlijk geen
dingen zijn om je over zorgen te maken.

Even een vraagje, is eigenlijk een beetje offtopic in deze thread over het roken ervan,
maar ik heb topics gevonden ( vlgns mij DMT Nexus ), van mensen die gigantische kristallen
'kweken' door langzamere afkoeling, eerst kamertemp., dan koelkast, dan pas vriezer..
Die kristallen waren zagen er allemaal erg schoon uit, of kunnen er in die grote kristallen ook
onpuurheden zitten? Het lijkt namelijk altijd dat het geliger er wat 'tussenzit',
en de langere 'zwaarden' dan weer wat schoner lijken..

Bovenaan