hoeveel speed gebruik jij ???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MrEko

Bewuste gebruiker
Om de paar weken durf ik wel eens nemen; hoewel ik na de vorige keer toch even ga wachten.
Ik heb me namelijk verschrikkelijk overslapen (een dagje verlof genomen, overkomt me normaal nooit, dus ze maakten er geen probleem van). Toen ik 's middags wakker werd, stond m'n alarm af en m'n klok op een compleet verkeerd uur. Een collega van me had me nog gebeld toen ze merkte dat ik te laat was, ik had blijkbaar opgepakt, maar herinner me niets meer van het gesprek. :(
Daarmee ook m'n grootste regel i.v.m. drugs die ik mezelf opleg overtreden (geen invloed laten hebben op m'n sociaal en professioneel leven)
Nu heb ik er dus even genoeg van.

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Ik ben net geen maagdelijk gebruiker meer en zit nu zo'n beetje op maximaal 2keer per maand. Per keer gebruik ik maximaal 1/3 gram natte. Dat blijft meestal een uurtje of 9 werken, waarna ik dan ook echt kan slapen.

Ik gebruik liever niet meer dan dat, omdat de eerste keer dat ik ooit heb gebruikt meteen 3dagen wakker was :flushed: . Zoiets heb ik gewoon liever niet, uit respect voor mijn lichaam. Binnenkort voor het eerst een dex pil proberen.

Elk weekend wel,1 of 2 gr pep. meestal 65%
Pep Kater,alleen na de 1e paar keer.
neem de ochtend erna gewoon 1 grote lijn.
en dan de rest van de dag niet meer.
Maar ik begrijp dat dat soms moeilijk is,heb ik zelf ook.
Maar probeer het jezelf aan te leren.
zo niet?geniet van de kater, of misschien is deze drug
toch niet wat voor jou.

Carlitos

Badass junkie
Nat gekocht denk en per 2 gram droogt wss uit naar +-1 echte gram,als je al je werkelijke hoeveelheid gekregen hebt.
Bovendien test je hem telkens opnieuw ?
Grote kans dat je nu gewoon 40% hebt,komt ook goed aan hoor daar niet van.

edit later nog wel wat info erbij voor klaars

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
1 of 2 gram pep van 65%, dan slaap je ieder weekend helemaal niet?

Lijkt me niet nee dat je dan slaapt.. Tenzij je zoveel tolerantie opbouwd. maar dan nog.

Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen..

Ik heb nu dex binnen, dus de komende tijd ga ik wel weer gebruiken.

Maar kleine hoeveelheden en zeker niet weer 3 dagen wakker blijven :)

Rustig aan.

it'sme

Belezen gebruiker
MrEko zei:
Om de paar weken durf ik wel eens nemen; hoewel ik na de vorige keer toch even ga wachten.
Ik heb me namelijk verschrikkelijk overslapen (een dagje verlof genomen, overkomt me normaal nooit, dus ze maakten er geen probleem van). Toen ik 's middags wakker werd, stond m'n alarm af en m'n klok op een compleet verkeerd uur. Een collega van me had me nog gebeld toen ze merkte dat ik te laat was, ik had blijkbaar opgepakt, maar herinner me niets meer van het gesprek. :(
Daarmee ook m'n grootste regel i.v.m. drugs die ik mezelf opleg overtreden (geen invloed laten hebben op m'n sociaal en professioneel leven)

Dit is voor mij ook precies de reden dat ik het ff op een laag pitje moet zetten. Dik half jaar/ 3 kwart jaar goed gegaan. Maar nu laatste keren ook moe op je werk komen, mensen om je heen die beginnen te vragen alles goed. En zelf een keer helemaal verslapen en 1 keer moeten ziekmelden. De regel: sociale leven en werk niet kapot laten gaan door drugs is voor mij ook een erg sterke!!!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
it'sme zei:
MrEko zei:

Dit is voor mij ook precies de reden dat ik het ff op een laag pitje moet zetten. Dik half jaar/ 3 kwart jaar goed gegaan. Maar nu laatste keren ook moe op je werk komen, mensen om je heen die beginnen te vragen alles goed. En zelf een keer helemaal verslapen en 1 keer moeten ziekmelden. De regel: sociale leven en werk niet kapot laten gaan door drugs is voor mij ook een erg sterke!!!

Het is inderdaad een Wake up Call als je sociale leven en carriere etc. er onder gaat lijden.

3 jaar terug toen ik flink bezig was.. werd dat ook het geval.

Maar zolang je gewoon af en toe een stapje vooruit, dan weer een stapje achteruit doet.

Het in controle houd dan kan het prima :)

Beanhead

Badass junkie
it'sme zei:
MrEko zei:

Hoe gaat dat dat in zijn werk, ben je dan zo ongeloofelijk brak? Doe je volgens mij iets fout. Ben al wel eens na een nacht doorhalen gewoon acht uur gaan werken. Anders als normaal ja maar zo erg is het nu ook weer niet...

Ben het nu ook wel beugekeken :tearsofjoy: .

Lawrence Bender

Het ligt er maar net aan hoeveel trek ik heb en of het uitkomt. Ik hou me niet aan regeltjes, doen wanneer je zin hebt geeft een veel vrijer gevoel.

overalennergens

Deze maand voor het eerst van mijn leven speed gebruikt. De eerste keer was op GZ, dat was iets tussen de 0,25 en 0,50 gram. Best veel en ik heb dan ook niet geslapen en de kater was relatief kort maar ERG krachtig.

Afgelopen zaterdag weer gedaan, maar toen slechts 3 nakken en dat genoeg om mij door het feest te 'loodsen'.

Ben ook zeker niet van plan een half pak leeg te harken op een avond, ik heb gemerkt dat ik prima gedij op een paar puntjes..

Grunny

Newbie
Ik gebruik nu een maand en heb vier keer gebruikt. Ik moet een beetje oppassen geloof ik want voor een beginner wellicht al heel veel. Ik denk iets van 2,5/3 gram totaal. Ik ben best wel verslavingsgevoelig door psychische problemen dus moet echt oppassen. Daarnaast heb ik kanker gehad (teelbalkanker) dus moet de pep wel in de hand houden. Geen idee trouwens of pep een risicofactor is voor kanker maar goed zal het niet zijn.

Fidge

Bewuste gebruiker
Ongeveer een halve gram, per weekend,verder geen andere drugs, maar ik zat net half te trippen, heel visueel. Alleen het beeldscherm zag ik superscherp en de hele omgeving was anders. Mensen, links naast me een hond....

Ik snap die drugs niet meer, maar lekker is het wel :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Fidge zei:
Ongeveer een halve gram, per weekend,verder geen andere drugs, maar ik zat net half te trippen, heel visueel. Alleen het beeldscherm zag ik superscherp en de hele omgeving was anders. Mensen, links naast me een hond....

Ik snap die drugs niet meer, maar lekker is het wel :grin:

Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)

Fidge

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken om elk weekend te peppen.. Slaap je wel? :)

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:

Ik sla één nacht per week over. Ik heb ADD dus speed an sich doet niet zoveel bij me. Ik word er wel heerlijk rustig van en kan idd niet slapen. Maar omdat ik me zo goed en rustig voel, vind ik genoeg zaken om die nacht mee in te vullen. En het is maar een halve gram op een heel weekend. Dat ik het volgende week weer die, dat weet ik nog niet hoor..

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

:wave:

Fidge

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
Fidge zei:
Fishhead0707 zei:

Hmm oke. Zo als je het beschrijft klinkt het wel relaxed ja. Even tot rust komen. Maarja ik heb geen ADD dus bij werkt dat niet. Een een halve gram van me DEX gaat betekenen 2 dagen niet slapen denk ik. Dus nee ik pas even met de pep/dex.

Maar op ze tijd kan het heerlijk zijn/is het heerlijk :sunglasses:

Ik heb 8 uur extra per week :)

HarryNak

1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..

engebelg

HarryNak zei:
1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen..

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
engebelg zei:
HarryNak zei:

dus twee nachten wakker van een bommetje?
congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was :flushed:

Nja hoe groot is het bommetje? Als je goede pep heb kan je lekker lang gaan op 1 goede bom.

Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:

:)

engebelg

nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Chris Pontius zei:
Fishhead0707 zei:
Maar dan zou je toch zeker de avond na je feest moeten kunnen slapen. 2 nachten wakker van 1 bom lijkt me niet heel aannemelijk.. :rolleyes:

Kan best hoor, is mij ook een paar keer gebeurd.

Oké. Ik ben ook altijd super gevoelig voor speed, en ben ook lang wakker. Maar als ik op tijd stop, bepaal ik ook wanneer ik kan slapen gelukkig.

De laatste keer DEX beviel goed. Zondagochtend voor het laatst gebruikt en zondagavond slapen als een baby. Dit was een aangename verrassing, dat is mij nog nooit gebeurd namelijk.

Alleen de kater was weer heftiger dan normaal.. :(

Lekker vaag weer.

OT: No pep for me.

Shobriqk

Belezen gebruiker
De laatste maand: teveel, zogoed als dagelijks dus
maar ik denk eraan wat te minderen wanneer de vakantie over is ^^''

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan