hoeveel speed gebruik jij ???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

kebabski

Experimenterende gebruiker
Max 0,4 gr per avond à 1 x p/week! Maar ik ben bang dat als ik meer voorraden zou hebben ik en de rest hier wel meer zou gebruiken..

richie87

Belezen gebruiker
psychopsychedelic zei:
coudi zei:
euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb :confused: (speed)
grtz

nou.. 10 gram per maand..

ff denken.. zou dat teveel zijn?? :confused:

NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..

stoppen is natuurlijk altijd het besten :rock:

ik weet het kanker moeilijk

het zit hem denk ik meer in het frequent snuiven.. Je lichaam heeft tijd nodig te herstellen zeker van zon alles verwoestende drugs als speed.. Begrijp me goed i (l) pep maar tis rommel,net als als alle andere drugs

Liesette

Bewuste gebruiker
gewoon een bommetje als ontbijt ....
lekkkuuhh breek de dag neem een bom !!

altijd 1 bom nooit meer ....

:hearteyes:

1percent

Belezen gebruiker
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:

jij geniet er wel van of niet? :grin:

Octogonapus

Belezen gebruiker
gemiddeld (hou het natuurlijk niet bij) denk ik eens in de 2 weken halve gram.

en dan tussendoor zo af en toe een puntje (soms in het weekend bij het zuipen) maar dat kan je bijna niet vergelijke met een feestje waar ik speed "kies"

overigens combineer ik bijna niet meer, na het feestje miss paar jointjes maar niet meer alcohol speed mdma en de hele mikmak door elkaar.

pascal828

Badass junkie
Meestal neem ik op een feest, variërend van 1 tot 4 keer per maand, een bommetje, of een klein lijntje speed. Gewoon om wat wakkerder te worden dus. :)

Soms neem ik wat meer, soms helemaal niet. Maar ik houd niet van 'strak staan' dus ik neem nooit veel.

Ik deel meer, dan dat ik zelf gebruik eigenlijk. Maar ach, drugs is om te delen. :grin:

blu

Bewuste gebruiker
Hooguit 200 miligram per keer en alleen op feestjes. Bij het gebruik van pep ben ik erachter gekomen dat ik het beste zo min mogelijk kan gebruiken en zo veel mogelijk proberen om normaal te eten en te slapen etc. Werkt prima.

EugeneDe24e

Dagelijks zo'n 150 tot 250 milligram, slaap elke nacht en sla geen maaltijden over.
Verder niet echt aan te raden zoiets, maar werkt voor mij nog altijd als een wondermiddeltje...

:sneeze:

Fijne dag allemaal! En vergeet niet te genieten van het mooie weer.

inner_search

Badass junkie
Ik heb ADD, bij mij gaat er na eerder genoemde dosis direct een knopje om in m'n hoofd.
Alsof je alle vogels in de voliere de nek omdraait.
En dat betekend iets goeds of niet ?
Die uitspraak ken ik niet :grin:

Werkt k hoor nu..
Heb ook adhd en normaal word ik van alles bove de 30mg (In 1 keer)
Wat georganiseerd hyper...
Is nu niet het geval.

Cruelti.

Bewuste gebruiker
Nee joh, lekker man! 😉
Nee joh, die kater is nog erger dan die van mdma en alcohol. laatste keer dat ik pep/mdma oid heb gebruikt dat op me serotonine/dopamine ging, is al bijna 2 jaar geleden nu.

Geen zin meer in.
Misschien dit jaar met oud en nieuw bij een maatje weer is aan de mdma, maar dat is vrij onzeker sinds ik het eigenlijk wel fijn vind zo. geen katers of dipjes meer, heerlijk

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee joh, die kater is nog erger dan die van mdma en alcohol. laatste keer dat ik pep/mdma oid heb gebruikt dat op me serotonine/dopamine ging, is al bijna 2 jaar geleden nu.

Geen zin meer in.
Misschien dit jaar met oud en nieuw bij een maatje weer is aan de mdma, maar dat is vrij onzeker sinds ik het eigenlijk wel fijn vind zo. geen katers of dipjes meer, heerlijk
Ik vind alcohol de grootste rot kater ever. Ik drink al lang geen alcohol meer. Van speed is de kater zo groot als de de hoeveelheid die je neemt.

EugeneDe24e

En dat betekend iets goeds of niet ?
Die uitspraak ken ik niet :grin:

Werkt k hoor nu..
Heb ook adhd en normaal word ik van alles bove de 30mg (In 1 keer)
Wat georganiseerd hyper...
Is nu niet het geval.
Ja betekent zeker iets goeds.. rust in mn hoofd. 😁 prettig weekend

EugeneDe24e

Ik vind alcohol de grootste rot kater ever. Ik drink al lang geen alcohol meer. Van speed is de kater zo groot als de de hoeveelheid die je neemt.
Ben ik helemaal met je eens, verschrikkelijk zo'n alcohol kater. Las laatst ergens de engelse term voor een mentale alcohol kater "hangxiety" woord beschrijft toch wel precies hoe ik een alcohol kater ervaar.. angstig ongerust en niet kunnen relativeren van gebeurtenissen.

OT: pep en een beetje wiet.

whitesugar

Badass junkie
Precies hetzelfde. Ik drink nog wel alcohol maar echt dronken ben ik niet zo vaak meer. Ik vind de katers van pep een stuk minder erg..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Precies hetzelfde. Ik drink nog wel alcohol maar echt dronken ben ik niet zo vaak meer. Ik vind de katers van pep een stuk minder erg..
Ik ben ook geen geheel onthouder hoor. Heb nu denk al 1,5 a 2 jaar geen alcohol op maar ik zeg niet dat ik nooit meer drink. 1 biertje als t warm is op een terras of een x een cocktail zal ik nog best eens doen. Maar dronken of teut nee, dat is me de kater niet waard.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Helaas sinds een aantal maanden ongeveer 4 tot 6 kleine lijntjes per dag, denk ongeveer 100mg per dag?

Randle M

3 gram per week ongeveer. Eet veel en heb honger. Slapen vaak 1 nacht slecht andere dag normaal

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan