hoeveel speed gebruik jij ???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Shobriqk

Belezen gebruiker
clockcable zei:
Hier hetzelfde.
Maar het is zo verdomd gemakkelijk te verkrijgen en het is goedkoop
dus dat zal het 'verminderen' wel een stuk bemoeilijken
en tevens heb ik ook niet het gevoel verslaafd te zijn.

maarja verminderen in gebruik is wel noodzakelijk, denk ik :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Shobriqk zei:
clockcable zei:
Hier hetzelfde.
Maar het is zo verdomd gemakkelijk te verkrijgen en het is goedkoop
dus dat zal het 'verminderen' wel een stuk bemoeilijken
en tevens heb ik ook niet het gevoel verslaafd te zijn.

maarja verminderen in gebruik is wel noodzakelijk, denk ik :grin:
pfff idd, en bijna al mn vrienden gebruiken ook...

Fishhead0707

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Shobriqk zei:
en dan ga ik liever dood met het gevoel geleefd te hebben,
dan dood te gaan na een leven vol van studeren, werken en sparen
:grin:
liever opgebrand als uitgedoofd noemen we dat :wink:

Amen!!! I did it my way.. :wink:

Alleen kan ik gelukkig van de PEP afblijven.. Maar zou je er van kunnen slapen dan zou ik het a hell of a lot vaker gebruiken.

:)

MrEko

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
liever opgebrand als uitgedoofd noemen we dat :wink:
Meat Loaf zei:
A wasted youth is better by far than a wise and productive old age
:grin:
Vorige keer wat te veel gebruikt, dus gebruik ik al een paar weken niet meer; waarschijnlijk zal het pas midden/eind september zijn dat ik nog eens pep ga gebruiken.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Doet me denken aan Jules Deelder.

"We leven bij de gratie van de spuit" Jules Deelder

Leven zonder speed is het leven niet, voor mij! Maar dat kan niet voor iedereen gelden. Al gebruikt iedereen wel wat. Alcohol is ook slopend. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen. Ik zal drugs echter niet propageren. Ik zal nooit een shotje nemen op het podium ofzo. Ik zou het zelf zonder drugs gewoon een stuk minder naar mijn zin hebben. Ik doe alles wat ik doe altijd zo hard mogelijk. Zo rijdt ik ook altijd zo hard mogelijk. Daar dien je ook het milieu mee. Als je een stukje in 10 minuten kan rijden in plaats van een uur, is dat ook schoner voor het milieu.
In mijn geval houd het drugsgebruik me ook jong. Het is nooit goed onderzocht, maar het kan bijna niet anders. Je kan er niet opeens mee ophouden na 40 jaar. Kijk maar naar Herman Brood. Ik mik nu op de 99 jaar. Ik wil of heel jong dood, of heel oud, maar niet ergens in het midden. Tenslotte ben je maar één dag oud als je in het heden leeft. De rest is tussentijd.
Ik was ook al dichter toen ik nog niet gebruikte. Het helpt wel bepaalde drempels overwinnen. De drugs moeten nooit een doel op zich worden. Het moet jou niet gaan gebruiken.

Duidelijke taal..!! :wink:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Doet me denken aan Jules Deelder.

"We leven bij de gratie van de spuit" Jules Deelder

Leven zonder speed is het leven niet, voor mij! Maar dat kan niet voor iedereen gelden. Al gebruikt iedereen wel wat. Alcohol is ook slopend. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen. Ik zal drugs echter niet propageren. Ik zal nooit een shotje nemen op het podium ofzo. Ik zou het zelf zonder drugs gewoon een stuk minder naar mijn zin hebben. Ik doe alles wat ik doe altijd zo hard mogelijk. Zo rijdt ik ook altijd zo hard mogelijk. Daar dien je ook het milieu mee. Als je een stukje in 10 minuten kan rijden in plaats van een uur, is dat ook schoner voor het milieu.
In mijn geval houd het drugsgebruik me ook jong. Het is nooit goed onderzocht, maar het kan bijna niet anders. Je kan er niet opeens mee ophouden na 40 jaar. Kijk maar naar Herman Brood. Ik mik nu op de 99 jaar. Ik wil of heel jong dood, of heel oud, maar niet ergens in het midden. Tenslotte ben je maar één dag oud als je in het heden leeft. De rest is tussentijd.
Ik was ook al dichter toen ik nog niet gebruikte. Het helpt wel bepaalde drempels overwinnen. De drugs moeten nooit een doel op zich worden. Het moet jou niet gaan gebruiken.

Duidelijke taal..!! :wink:

Ge-ni-aal deze man.. :hearteyes:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Geniaal die man..

om de diploma's uit te reiken aan de geslaagde van de school voor internationaal verantwoord onbegrip, whaha :grin:

:rock: :tearsofjoy: :rock:

Ik ben nooit ziek, maar als ik stop weet ik zeker dat ik van alles ga krijgen. Zover wil ik het dus nooit laten komen.

whaha geniaal gewoon.

:rock:

riflexz

Bewuste gebruiker
Van wekelijks, tot nu afgelopen jaar, mss 1x om de 4 maand. En als ik het dan neem is het altijd 1gr, en meestal nog erbij..

Maar wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van speed ben

Fishhead0707

Wijs gebruiker
riflexz zei:
Van wekelijks, tot nu afgelopen jaar, mss 1x om de 4 maand. En als ik het dan neem is het altijd 1gr, en meestal nog erbij..

Maar wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van speed ben

Bijna nooit maar als ik het neem te veel meestal.. :)

[ERROR]

Experimenterende gebruiker
Bijna elk weekend wel, begin vrijdag avond en stop dan zo'n beetje rond zondag ochtend.
Maar gebruik dan meestal in combinatie met andere drug's zoals Ketamine en of ghb. Ben er zeker niet verslaafd aan en af een toe een weekend zonder drugs kan ook lekker zijn.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat heb ik zelf ook de laatste tijd, na 5uurtjes begint het al langzaam. Als ik op mezelf ben maakt het niet uit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Echt raar, ik ga me dan wat onzeker voelen.. Ik weet dat het ireëel is maar het lichaam werkt niet mee.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik flip em helemaal op die crash, en ik word er heel neurotisch van. Laatste keer dat ik het gebruikte was op vuuv, en dat was meer dan een gram (1,3) 73% in 3 dagen - heb het geweten ook. Nee, met pep doen we het beter rustig aan... :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als ik blijf gebruiken wordt ik ook gewoon zo, na 10 uur pep gaan gesprekken al awkward.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Gelukkig "nog" vrij weinig, dat is het voordeel van goede pep/dex.

Vroeger was het inderdaad lijnen leggen, en maar door & door snuiven.

Nu is het af en toe een klein lijntje en gaan als een banaan.

:wink:

knolselderij

Wijs gebruiker
vroeger op feesten ging er wel 1-2 gram naar binnen. tegenwoordig snuif ik me 1/2 lijntjes en voor de rest drink ik alleen. voel me veel beter en ik kan slapen

dendaz

Experimenterende gebruiker
25 gram per maand. Dus gemiddeld zo'n driekwart gram per dag,En dat is al jaren hetzelfde.Ik word er ook niet para van of zo en omdat ik dat al jaren gewend ben kan ik ook goed eten en drinken

Beanhead

Badass junkie
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Oef.

Lekker spul.

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:

marlena26

Newbie
Ik gebruik het de laatste tijd eigelijk ieder weekend, de dag erna ben ik zo fucking depressief dat ik het liefst van de brug zou springen, maar ik weet nu dat dat weer afzakt :)

Oom Klaas

Badass junkie
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:

:tearsofjoy:

it'sme

Belezen gebruiker
Godzijdank sinds juli niets meer! Daarvoor op een 5 gram in de 2 weken zoiets. Blij het licht gezien te hebben en geen behoefte meer te hebben. :grin:
Sluipt er snel in, je leert het een jaartje geleden kennen, af en toe eens in het weekend en voor je het weet gebruik je van april tot juli bijna dagelijks :flushed: :openmouth:

Beanhead

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
Beanhead zei:

Oef.

Lekker spul.

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

Zwijg me d'r over :tearsofjoy: . Veel te lekker spul. Maar katers vallen reuze mee vind ik, ik kan alleen wel enorm hongerig worden (meestal in combinatie met wiet)

De laatste paar maanden een paar keer een grammetje . Dat was meestal gewoon in een thuissituatie of bij vrienden. Leuke dingen beleefd :grin: . Ik heb er ondertussen wel het leukste mee gehad :hearteyes: . Terug naar downers.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan