hoeveel speed gebruik jij ???

flugellover

Belezen gebruiker
ik heb vroeger toen ik 17 jaar was 8 dagen onder meth doorgegaan maar echt doorgaan
denk 10 kg kwijt niets eten buite fruit en vitaminen en maar gaan... afkick was afzien ! als je dat maar weet :)

LabRat

Newbie
als ik eerlijk ben eigenlijk best wel TE VEEL
want ik gebruik het bijna elke dag ....
maar zodra ik merk dat er iets aan mn gedrag veranderd stop ik er ook een week mee dusja
ik kom zo uit op ongeveer 1 gram per week

cropp

Badass junkie
voorlopig niet meer, tussen masters of hardcore en koninginnendag/nacht een keertje dex 78% gedaan, en coke, een week geleden 2 nachtjes speed, en nou niet meer tot het begin van de zomervakantie.

het is echt tè lekker...

Ik gebruik eigelijk dagelijks speed meestal 2 keer per dag een bommetje van 100mg.
Soms ook een lijntje maar vind het branden in mijn neus niet echt prettig en ook een vervelend gevoel aan mijn tanden.
Ik voel mij er goed bij ik heb regelmaat eet gewoon mijn maaltijden en krijg voldoende slaap,als ik merk aan mij zelf dat ik minder prettig voel dan stop ik twee dagen of zo tot ik mij weer beter voel!!. :)

aXXis

Experimenterende gebruiker
Nog nooit speed gedaan eigenlijk, ben wel benieuwd. Hoe voelt het? PM me gerust.

atbboy

Bewuste gebruiker
Morgen voor de 2e keer snelle halen, 1e keer had ik 2 gram gehaald. Van die 2 gram 1x 1 gram met z`n 2e gedaan, gewoon rustig aan helft van een gram met z`n 2e (kon gewoon slapen) en de volgende dag weer allebei de helft van de helft. Toen wou ik de volgende avond 1 gram in lijnen opsnuiven komt de popo (alles snel van t bankje gegooid) :cry:

Nu een in me eentje 1 gram voor ik naar school ga!, kijken of t beter is dan sos.
Heb namelijk geen geld meer voor sos (moest 280 euro aan me ouders betalen) :cry:

SperSIZEboon

Badass junkie
atbboy zei:
Morgen voor de 2e keer snelle halen, 1e keer had ik 2 gram gehaald. Van die 2 gram 1x 1 gram met z`n 2e gedaan, gewoon rustig aan helft van een gram met z`n 2e (kon gewoon slapen) en de volgende dag weer allebei de helft van de helft. Toen wou ik de volgende avond 1 gram in lijnen opsnuiven komt de popo (alles snel van t bankje gegooid) :cry:

Nu een in me eentje 1 gram voor ik naar school ga!, kijken of t beter is dan sos.
Heb namelijk geen geld meer voor sos (moest 280 euro aan me ouders betalen) :cry:
dan heb je best wel kut speed als je na een kwart gram gewoon kan slapen

atbboy

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
atbboy zei:

dan heb je best wel kut speed als je na een kwart gram gewoon kan slapen

Was vroeg op de avond/middag toen ik dat deed.

chrzz

Belezen gebruiker
Ik neem 1x in de 1-2 maanden, soms wat meer, soms verschillende maanden niks. In 2006 zat ik nog aan 2-3 gram per dag. Het is echt wonderbaarlijk hoeveel ik tegenwoordig voel van enkele lijntjes op een avond, dit is nog een extra motivator om mijn speedgebruik in de hand te houden. :sunglasses:

atbboy

Bewuste gebruiker
leppeh zei:
atbboy zei:
leppeh zei:
Best duur voor een pakje bakmeel...

Bakmeel krijg jij onder je neus...

:') Kom maar met percentages, 7,50 euro zegt noppes over de kwaliteit en het is ook niet echt goedkoop.

En ook niet te duur toch...
Ik kreeg 1 gram en nog een beetje (Hij vindt snelle niet zo lekker dus gooide die van hem er nog bij mij in, sos vindt die beter.)

cropp

Badass junkie
ik nou niet meer tot aan de zomervakantie, zo heb ik het afgesproken, maar normaal 3 nachtjes per maand of zo

Zeepbel

cropp zei:
ik nou niet meer tot aan de zomervakantie, zo heb ik het afgesproken, maar normaal 3 nachtjes per maand of zo
Houden zo... neem het van mij, en vele anderen op dit forum aan :)

:wave:

Zeepbel

cropp zei:
... was het 2 of 3 nachten in de week...

en (mijn mening) het is net als je het in de week doet, gevaarlijk aant worden...
je zou jezelf de verplichting moeten opleggen enkel te gebruiken in het weekend.

Nuja, zo begon het bij mij ook, is lang goed gegaan, maar nu al een tijdje nietmeer..

Zoals vandaag.. hier in belgie is het vandaag een feestdag, en morgen maken de mensen de brug, dus verlengd weekend :grin:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
zat een jaar op 10 gram de week en sinds 3 maanden op nog maar 1 gram de week. Ben goed op weg :rock:

Kwek

Newbie
het was eerst wel iets van een gram per dag en in het weekend 10gram ofzo.. maaar laatste tijd niet echt bizar veel meer ivm vette klote troep laatste tijd word verkocht in regio Hoorn/Medemblik/Denhelder ( zal wel de verkeerde adressies hebben ) of andere plaatsen zien pep als een gewoon snuif middel maar wel gewoon willen slapen ofzo :confused: :confused: maja laatste tijd is het wat ik kan vinden alleen maar troep.

Maja heb nu wel een toppertje... niet echt moe op dit moment :rock:

likmekut

Newbie
As first: let niet op mijn nickname :)

Ik heb veel, erg veel verschillende drugs gebruikt. Verslaafd geraakt aan GHB, maar vorig jaar gestopt. Ik was 8 maanden clean, met behulp van medicijnen (antipsychotica en antidepressiva cq. seroquel en seroxat tegen stemmingsstoornis). Twee weken geleden wat speed genomen van de buren, voornamelijk omdat mijn dagstructuur vervelend begon te worden (07.00 op, 21.30-22.00 slapen); ga dagelijks veel naar school, maar heb door mijn Seroquel XR (500mg) weinig energie om het laat te maken in de avond!

Nu heb ik afgelopen woensdag 3 gram gehaald, na veel wikken, wegen, reflecteren en relativeren en heb er nu zo'n 1900mg van op denk ik (schatting). Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal blijf eten en vooral minimaal 6-8 uur per nacht slaap. Ik kan wel gewoon 'pauze' nemen; nachten doorhalen is ook niets voor mij, feestjes ook niet meer echt; just chilling!

Ik ben nu al weer zo'n 3 uur wakker, medicijnen ingenomen, maar snak dus naar energie die ik door caffeine ook niet krijg. Gisteren werd ik er trouwens op een duur gewoon rustig van. Misschien toch wel ADHD ipv MDS?! Anyway; ik vind het heerlijk, en velen die antipsychotica gebruiken met mij!

Nu dus nog 200mg in een capsule proppen en kijken wat het vandaag brengt. Als ik er juist geconcentreerd(er) van wordt, klop ik bij mijn psychiater aan dat ik misschien wel ADHD heb :tearsofjoy:

Fijn weekend iedereen :)

Zeepbel

likmekut zei:

Ik neem ook Seroquel en Seroxat.. swel leuk nog iemand te ontmoeten die hetzelfde als mij neemt!
Maareuh, zou ik je mailadres ofzo mogen hebben? Wil er wel eens over praten, vergelijken..

Eneuh, ivm die GHB.. hoe merkte je dat je verslaafd was?

Peace !

likmekut

Newbie
@Zeepbel; ik heb je een privé bericht gestuurd :)

Off-topic (GHB): Wat betreft je vraag over GHB: ik merkte het dat ik moest nemen om me goed te voelen, 24 uur achter elkaar; 's nachts niet proberen te nemen, maar niet kunnen slapen en paniekaanvallen krijgen, en dus maar bijnemen en mezelf 'out' drinken en dan weer twee uur slapen. Ooit heb ik 112 gebeld omdat ik dacht dat ik dood zou gaan, maar gelukkig was het 'maar' een paniekaanval...

Op een avond ben ik toch in één keer gestopt en heb daarna een korte drugspsychose gehad. Gelukkig had ik nog wat diazepam liggen om de eerste 2 dagen erna mijn angst in te houden; ben gewoon iedere dag naar school gegaan (9 tot 5 onderwijs), maar wel twee weken heftige afkickverschijnselen gehad. De laatste verschijnselen waren pas na een maand echt weg.

Een half jaar later begonnen met seroquel en langzaam opgehoogd. Ik baal alleen wel een beetje dat ik nu niet meer '8 maanden clean' ben. Tenminste; wel van GHB, niet van drugs in het algemeen..

On-topic: Heb vandaag toch iets meer gebruikt dan 200mg, lol. Ik heb in ieder geval géén ADHD :)

Zeepbel

@likmekut: ow.. ok dan ben ik er niet verslaafd aan :d
en jah, je toegevoegd aan men msn

peace !

richie87

Belezen gebruiker
soms... zeg maar 1x per 3 maand ofzo maar dan wel goed... heb nog nooit niet een nachtje doorgehaald.. kan meestal met een dikke gram wel 1 nacht door :sunglasses:

Zeepbel

Besef dat ik ECHT wel moet stoppen met door de week speed (en ghb) te nemen.. En heb dan ook die beslissing genomen.. En het moet en zal lukken, heeft alleen maar voordelen, denk ik toch..

peace !

leppeh

Bewuste gebruiker
Zeepbel zei:
Besef dat ik ECHT wel moet stoppen met door de week speed (en ghb) te nemen.. En heb dan ook die beslissing genomen.. En het moet en zal lukken, heeft alleen maar voordelen, denk ik toch..

peace !

Antipsychotica en speed door elkaar... Is dat niet een beetje onhandig? :) Ik vraag me dit oprecht af trouwens, geen verkapte afkeuring of iets dergelijks.

Zeepbel

leppeh zei:
Antipsychotica en speed door elkaar... Is dat niet een beetje onhandig? :) Ik vraag me dit oprecht af trouwens, geen verkapte afkeuring of iets dergelijks.

Wel, mengen van drugs met medicatie is idd meestal niet zo goed, maar ik heb er alleszinds niet echt last van.. Toch niet van deze combinatie.

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik bedoelde het niet in het algemeen mengen van medicijnen en ander leuk spul, maar meer de specifieke werking van antipsychotica en amfetamines op de dopaminerge systemen. Iemand meer info? :)

likmekut

Newbie
Ja, ik.

Ik had dus laatst voor het eerst speed gebruikt (3 dagen, wel de nachten geslapen), maar had een week nodig om bij te komen: het leek alsof ik opnieuw was begonnen met mijn antipsychotica (seroquel). Heel de week moe, wel heel goed slapen, maar op school was ik niet echt productief.. Dus voor mij is dit geen goede combi; weten we dat ook weer. En dat ligt inderdaad aan de dopamine niveau's, denk ik, of weet ik bijna zeker. Meer info kan ik je niet geven over de specifieke werking...

:)

Bovenaan