As first: let niet op mijn nickname
Ik heb veel, erg veel verschillende drugs gebruikt. Verslaafd geraakt aan GHB, maar vorig jaar gestopt. Ik was 8 maanden clean, met behulp van medicijnen (antipsychotica en antidepressiva cq. seroquel en seroxat tegen stemmingsstoornis). Twee weken geleden wat speed genomen van de buren, voornamelijk omdat mijn dagstructuur vervelend begon te worden (07.00 op, 21.30-22.00 slapen); ga dagelijks veel naar school, maar heb door mijn Seroquel XR (500mg) weinig energie om het laat te maken in de avond!
Nu heb ik afgelopen woensdag 3 gram gehaald, na veel wikken, wegen, reflecteren en
relativeren en heb er nu zo'n 1900mg van op denk ik (schatting). Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal blijf eten en vooral minimaal 6-8 uur per nacht slaap. Ik kan wel gewoon 'pauze' nemen; nachten doorhalen is ook niets voor mij, feestjes ook niet meer echt; just chilling!
Ik ben nu al weer zo'n 3 uur wakker, medicijnen ingenomen, maar snak dus naar energie die ik door caffeine ook niet krijg. Gisteren werd ik er trouwens op een duur gewoon rustig van. Misschien toch wel ADHD ipv MDS?! Anyway; ik vind het heerlijk, en velen die antipsychotica gebruiken met mij!
Nu dus nog 200mg in een capsule proppen en kijken wat het vandaag brengt. Als ik er juist geconcentreerd(er) van wordt, klop ik bij mijn psychiater aan dat ik misschien wel ADHD heb
Fijn weekend iedereen