Hoeveel voor je dronken ben?

djstayla

Belezen gebruiker
Ik moet toch aardig wat zuipen...van bier wordt ik ook niet dronken :grin:
Meestal tussen de 8-12 baco's merk ik wel dat ik goed aangeschoten ben..idem met witte wodka-seven up..Heerlijk :grin:

Keer een fles whiskey op met ze tweeen in de trein..van Dordrecht naar Rotterdam..Was toen wel goed de weg kwijt..flitsen..wakker worden in de bosjes sochtends :grin: Nooit meer! haha

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Hmm alcohol .. ik kan ook veel hebben maar licht er bij mij aan of ik heb gegeten of niet … want een keer toen ik niet gegeten had ging het helemaal fout. En dan lag ik daar op de grond ..

djstayla

Belezen gebruiker
scenemeisjeedana zei:
Hmm alcohol .. ik kan ook veel hebben maar licht er bij mij aan of ik heb gegeten of niet … want een keer toen ik niet gegeten had ging het helemaal fout. En dan lag ik daar op de grond ..

Zonder (licht, geen vet) te eten komt er bij mij geen druppel alcohol in...die combo is gewoon zwaar verkeerd :)

Wartaal

Belezen gebruiker
Ligt er aan of het met of zonder coke is.
Met coke kan je namelijk echt blijven zuipen zonder bezopen te worden.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Wromtraxe zei:
Nog erger als je van je vrienden moet doorblijven lopen als je bad gaat, op alc of andere zooi
Fijne vrienden heb jij.

Dat doen ze mij niet aan. Ze dragen me. En dan word ik agressief en ga aan haren trekken, chanteren ( als je van me houd breng je mij niet naar huis *schreeuw, schreeuw* , krabben , bijten. n__n

darklord667

Experimenterende gebruiker
Ik ben vrij snel aangeschoten. Het ligt er bij mij een beetje aan, maar denk toch wel na 4 flesjes bier dat ik lichtelijk aangeschoten wordt. Dan moet ik stoppen, anders gaat het sowieso mis. Dan drink ik door en ben dan vaak na 8 of 9 flesjes wel zo ver heen, dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb.

Daarom drink ik ook niet zo vaak meer :grin:. Ik rook liever een jointje.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
darklord667 zei:
Ik ben vrij snel aangeschoten. Het ligt er bij mij een beetje aan, maar denk toch wel na 4 flesjes bier dat ik lichtelijk aangeschoten wordt. Dan moet ik stoppen, anders gaat het sowieso mis. Dan drink ik door en ben dan vaak na 8 of 9 flesjes wel zo ver heen, dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb.

Daarom drink ik ook niet zo vaak meer :grin:. Ik rook liever een jointje.
Wouw dat is best snel! Hoe kan dat dan?

caatje

Badass junkie
Dat is best snel.... :rolleyes: Ik wil de rest wel eens zien nadat ze een flesje of 8/9 ophebben. Niemand blijft nuchter (al voelt het misschien wel zo) Verder zal het ook wel te maken hebben met je lichaamsvolume en regelmaat dat je drinkt.

darklord667

Experimenterende gebruiker
Nou ja, in mijn omgeving zijn er veel mensen die er wel pap van lusten met alcohol. Die zijn misschien ook wel niet meer nuchter na 8/9 flesjes bier, maar die kunnen nog wel even doorgaan, en dat lukt mij niet :). Dat was wat ik bedoelde.

Gemini

Badass junkie
Grappig hoe die dingen gaan.. mijn tolerantie was altijd vrij hoog, omdat ik vaak dronk. Nu ik heel veel minder drink sinds een maandje of 3, is mijn tolerantie ook meteen een stuk lager. Grappig hoe snel je lichaam went aan dingen.

cronos

Wijs gebruiker
ja dat is inderdaad wel zo hoor.
opvallend is ook wel de 1ne keer ben ik dronken van 20 stuks,de andere keer dronken van 10 stuks.

cronos

Wijs gebruiker
ja dat zal kloppen caatje,mijn moeder drinkt ook bijna nooit,na 1 of 2 glaasjes wijn is het al duidelijk zichtbaar aan haar;

caatje

Badass junkie
cronos zei:
ja dat zal kloppen caatje,mijn moeder drinkt ook bijna nooit,na 1 of 2 glaasjes wijn is het al duidelijk zichtbaar aan haar;

Ja hahaha van die schitter ogen en blosjes op de wangen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik drink niet meer, maar het komt heel af en toe dat ik dan een drankje drink (irish pub in de stad of zo, of echt speciale gelegenheden), ik schat 2-3 keer per jaar hoogstens, en meestal krijg ik er de volgende dag spijt van. Dus als ik dan wat drink, hakt het er snel in.. Na een goed biertje (halve liter pul, ik doe niet aan minibier) ben ik al redelijk aangeschoten, na drie van die dingen katsbezopen. Verder kan ik na een flinke fles baileys of een paar whiskeys ook nog slecht lopen. Nee, geef mij maar een tripje of zo, daar kan ik tenminste tegen en kots ik de tafel niet onder :tearsofjoy: .

Flameon

Badass junkie
Verschillend .... drink ik een periode meer (op stap bv) dan kan ik er beter tegen dan wanneer ik een periode weinig drink. Ik moet zeggen dat ik liever sneller dronken ben dan niet dronken, als je niet meer gauw dronken wordt zit er nl iets gigantisch mis!

blazedogg

Newbie
Gisteravond, Halve liter rum + wat guiness, en 2 lekkere hazejoints...
Weet niets meer van heel de avond af maar volgens een vriend
viel ik voorover met mijn hoofd op de stenen een x aantal keer...
is dit normaal om dan gewoon te blyven liggen, zonder enige reactie te geven?

seth

Gast
zo goed als niks, kan echt totaal niet tegen drank. en als ik dan zat ben begin ik aanhankelijk en luidruchtig te worden. nix voor mij!

Manonnie

Wijs gebruiker
Pfft, na 6 of iets dergelijks dan houd ik het al niet meer bij..
Voordat ik echt ver ver ben, duurt wel wat langer

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik heb geen idee hoeveel ik precies nodig heb om zat te worden...
maar ongeveer een halve fles sterke drank moet genoeg zijn.

Bovenaan