houdbaarheid gedroogde paddo's

goedenavond, ik ben 2 jaar terug geleden met hallucinogene drugs te gebruiken maar wil met dit heerlijk weer binnekort eens een fijne paddotrip gaan hebben. vroeger heb ik met zowel verse als gedroogde paddos getript die ik van een vriend kreeg waar ik op het moment geen contact mee heb. wel heb ik nog 4/5 porties 0,8gr gedroogde kaalkopjes liggen die een jaar of 2 in gesloten plasticzakjes in een envelop in een lade van mijn bureau hebben gelegen. oftewel droog, koel, donker en niet ongebelangrijk luchtdicht.

nu is het makkelijkste om hier natuurlijk een portie van te pakken alleen heb ik geen flauw idee of de dosis nog voldoende is en wat deze toch wel signifikante bewaartijd van de paddestoelen. graag zou ik weten of iemand een vergelijkbare situatie kent of ander deskundig advies voor mij heeft.

Tufnut

Badass junkie
(Ervarings)deskundig ben ik niet, maar logischerwijs kan ik beredeneren dat de paddo's hooguit iets minder potent zijn dan ze eerst waren. Ik denk dat dat echter wel meevalt en dat het w.s. weinig uitmaakt; als ze tenminste droog bewaard zijn gebleven.

Ik zou eenzelfde portie als destijds nemen en kijken hoe het werkt. Vergeet daarbij niet dat set en setting van invloed zijn op het effect en dat je dus daardoor een andere ervaring kan/zal hebben. Toch is dat de enigste manier om te bepalen of de boel nog werkt. Werkt het niet dan zal je er iig niet dood van gaan.

Mocht het niet werken of mocht je het niet aandurven dan zijn truffels (te halen bij de smartshop en of op internet) een goede optie. Zelfde werkzame stof en dus vergelijkbaar effect.

Bovenaan