I love LSD ..... it is not my problem child !

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn voorkeurs drugs blijft de LSD in deze topic wil ik mijn dank betuigen aan de man die alles mogelijk maakte.

Moge hij lang en gelukkig bij ons blijven, zijn bevinding van die dag heeft miljoenen mensen anders doen denken.
De LSD is zo complex en zo misterieus dat je er bijna nooit over uit gepraat raakt.
Mijn grootste droom is dan ook een keertje proberen zelf LSD te maken uit passie en interesse niet voor het geld.
Geld maakt niet gelukkig maar gekukkig maken ze wel geld.
Het is net zoals groente kweken als je er van houdt hou je groente over die je kunt ruilen.. Kweek je groente voor de commercie dan zul je minder oogsten minder passie betekent minder smaak.

Albert Hoffman ik hou van je ziel en je geest, de volgende trip hou ik een minuut stlilte voor je.

Groet

Der Tripper ...

MAhonie Peppie Stonie

zommes

Badass junkie
Goed idee Stonie,

Bij een eerbetoon hoort natuurlijk beeldmateriaal om te vereren en offers voor te brengen.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
I LOVE LSD :hearteyes:

Kon ik het ook maar zelf maken, zucht.. :hearteyes:

Is hier niet iemand op het forum die dat kan?

Kan die gene dan misschien een "hoe maak ik LSD" workshop organiseren?

:stoned:

azgaza

Badass junkie
LSD is ook een van mijn favoriete uitvindingen ooit door iemand ergens gedaan, geweldig spul.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Misschien wel bij online boeken/cd winkels ofzo die ook posters hebben? Ik had ook zegels met die afbeelding erop, waren relaxte zegeltjes.

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb die zegels ook gehad (peter stuyvensant fzow) vond ze neit goed, mijn beste zegel dit jaar was sowieso die maja-trip van op dour, zalig, die kan je echt tegenover die hartjes van lsd-25 zetten.

en aja lysergine, waarom denk je dat die man al 100+ is, dit is gewoon een teken van god zelve, en een bewijs dat lsd echt niet veel kwaad kan, hij tript nog steeds :wink: :wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ey heb die hartjes ook gefixed, zal ze vanavond op 10 days of of morge wel is teste :mrgreen:
Hangt er vnaf of men vriendin komt :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Juistem Alex Grey is the artist thanks, nu kan ik hopelijk ergens posters gaan bestellen !!

freaky dudes .....

:hearteyes:

Flinter

Belezen gebruiker
Egt dit moet ophouden dat LSD (yeah right xD) :P. Kheb het zelf nog nooit gehad maar wat ik er van weet en wat maten mij verteld hebben lijkt het me 1 van de mooiste dingen op aarde. Kan niet wachten tot ik er aan kan komen om het zelf te proberen.

Dr. Hoffman we all owe you.

-Flinter

flashkop

Bewuste gebruiker
Het is inderdaad de drugs die je het leven langs zen beste kant laat zien, maar soms ook de slechte.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zen- Yin & Yang

Albert is gewoon de eerste die uit zijn dak ging, als ik zijn ervaring doorneem dan moet het heel erg eng geweest zijn.
De dosis die hij nam, hij wist niet dat hij hem nam en niemand kon hem vertelllen waarom hij zo zwaar tripte.
Waanideen en angsten overheersten zijn gehele trip omdat hij niet wist wat hem overkwam.

LSD stuurt je angsten en jij stuurt de LSD.

Ik ga weer heel snel trippen, bijna volle maan.

Hhhiyyaaaaaa

Stonie

Flinter

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Zen- Yin & Yang

Albert is gewoon de eerste die uit zijn dak ging, als ik zijn ervaring doorneem dan moet het heel erg eng geweest zijn.
De dosis die hij nam, hij wist niet dat hij hem nam en niemand kon hem vertelllen waarom hij zo zwaar tripte.
Waanideen en angsten overheersten zijn gehele trip omdat hij niet wist wat hem overkwam.

LSD stuurt je angsten en jij stuurt de LSD.

Ik ga weer heel snel trippen, bijna volle maan.

Hhhiyyaaaaaa

Stonie

Oh wat gemeen dat wil ik ook :grin:.

lichtendonker

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Mijn voorkeurs drugs blijft de LSD in deze topic wil
Mijn grootste droom is dan ook een keertje proberen zelf LSD te maken uit passie en interesse niet voor het geld.
Geld maakt niet gelukkig maar gekukkig maken ze wel geld.
Het is net zoals groente kweken als je er van houdt hou je groente over die je kunt ruilen.. Kweek je groente voor de commercie dan zul je minder oogsten minder passie betekent minder smaak.

Voor het syntheseren van LSD is een enorm duur en goed uitgerust labaratorium nodig wat vele tienduizenden euro's kost.
De grondstoffen ervoor zijn allemaal zeer moeilijk te bemachtigen, en kosten ook behoorlijk veel geld, nog eens naast de kosten van een lab.
Er zijn verschillende methodes om LSD te synthetiseren, bijna altijd wordt LSD van lysergzuur of ergotamine gesyntheseerd.
LSD is zeer onstabiel en ontleed al snel bij hitte en door uv straling, de synthese kan alleen uitgevoerd worden onder een inerte atmosfeer bijvoorbeeld stikstof of een edelgas. Omdat LSD zo extreem potent is(de doseringen worden in ug, 1/1.000.000 gram aangegeven) heb je ook zeer preciese weegschalen nodig om de grondstoffen precies af te wegen, anders kan het de reactie verpesten of het eindproduct vervuilen, en ergotamine, een veel gebruikte grondstof voor LSD is extreem giftig, als de reactie niet goed word uitgevoerd blijft dit achter in het eindproduct.
Oh ja, je zal trouwens ook scheikunde gestudeerd moeten hebben wil je de kennis hebben om LSD te syntheseren, erg moeilijk dus.
:wave:

Bovenaan