Harmless
Belezen gebruiker
Bonjour allen. Vanavond gaan we weer eens met vrienden een avondje gek doen thuis. Plan is lekker happie doen en daarna op de bank MDMA kristallen met lekker muziekje erbij enzo. Dit hebben we wel eerder gedaan maar dat was toen altijd lukraak met de natte vinger wat graaien en maar kijken wat er gebeurde.
Sinds kort beschik ik over een 0,001 weegschaaltje en weet derhalve dat ik 1,873 gram kristallen heb liggen. Leuk weetje, doen we verder niets mee.
Nu vraag ik mij af hoe ik de beste high kan bereiken.
Ik = man
Ik = 92 kilo schoon aan de haak
Ik = sportief gebouwd met redelijk wat spiermassa en relatief weinig vet (zag in een ander topic dat dat mogelijk van invloed kan zijn ivm vochtgehalte in lichaam?)
Ik lees redelijk vaak dat ideale maximale dosering lichaamsgewicht x 1,5 mg betreft maar neem je dat in 1x of is het aan te raden om dat in etappes te doen? If so, welke stappen zijn aan te raden voor optimaal genot?
Jeetje wat een gedoe qua voorbereidingen hè?
Laatste keer M was 1,5 jaar geleden dus dat is geen issue.
Alvast dank voor de genomen moeite te reageren.. 🥳
Sinds kort beschik ik over een 0,001 weegschaaltje en weet derhalve dat ik 1,873 gram kristallen heb liggen. Leuk weetje, doen we verder niets mee.
Nu vraag ik mij af hoe ik de beste high kan bereiken.
Ik = man
Ik = 92 kilo schoon aan de haak
Ik = sportief gebouwd met redelijk wat spiermassa en relatief weinig vet (zag in een ander topic dat dat mogelijk van invloed kan zijn ivm vochtgehalte in lichaam?)
Ik lees redelijk vaak dat ideale maximale dosering lichaamsgewicht x 1,5 mg betreft maar neem je dat in 1x of is het aan te raden om dat in etappes te doen? If so, welke stappen zijn aan te raden voor optimaal genot?
Jeetje wat een gedoe qua voorbereidingen hè?
Laatste keer M was 1,5 jaar geleden dus dat is geen issue.
Alvast dank voor de genomen moeite te reageren.. 🥳
Laatst bewerkt: