Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey, ik denk niet dat er veel bekend is over deze combi. Vooral omdat dit soort dingen per persoon heel erg kunnen verschillen. Ik denk, dat als je bent herstelt van je truffel trip, dwz wanneer je je weer normaal voelt, je de salvia wel kunt nemen. Ik denk dat dit andersom ook geldt, dus wanneer de salvia helemaal uitgewerkt is, dat je dan de truffels wel kunt nemen.
Hey, ik denk niet dat er veel bekend is over deze combi. Vooral omdat dit soort dingen per persoon heel erg kunnen verschillen. Ik denk, dat als je bent herstelt van je truffel trip, dwz wanneer je je weer normaal voelt, je de salvia wel kunt nemen. Ik denk dat dit andersom ook geldt, dus wanneer de salvia helemaal uitgewerkt is, dat je dan de truffels wel kunt nemen.
Ik heb op het einde van mijn laatste truffeltrip (dragon's) salvia (10x) gebruikt en moet zeggen dat dit wel goed is gelopen. Of het tijdens de truffels of zelfs op het hoogtepunt een goed idee is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat dit wel mogelijk is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.