Is combi truffels x salvia mogelijk?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Ik zou graag vandaag salvia proberen en een uur daarna truffels, is dit mogelijk?
Geld er hier een tolerantie?

Greets,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Heb de truffels gisteren genomen, was een erg zware trip --"
Hoeveel tijd moet je tussen truffels en salvia laten?

Greets,
Herbalisme

Cooper

Bewuste gebruiker
Hey, ik denk niet dat er veel bekend is over deze combi. Vooral omdat dit soort dingen per persoon heel erg kunnen verschillen. Ik denk, dat als je bent herstelt van je truffel trip, dwz wanneer je je weer normaal voelt, je de salvia wel kunt nemen. Ik denk dat dit andersom ook geldt, dus wanneer de salvia helemaal uitgewerkt is, dat je dan de truffels wel kunt nemen.

have fun!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Cooper zei:
Hey, ik denk niet dat er veel bekend is over deze combi. Vooral omdat dit soort dingen per persoon heel erg kunnen verschillen. Ik denk, dat als je bent herstelt van je truffel trip, dwz wanneer je je weer normaal voelt, je de salvia wel kunt nemen. Ik denk dat dit andersom ook geldt, dus wanneer de salvia helemaal uitgewerkt is, dat je dan de truffels wel kunt nemen.

have fun!
Bedankt voor het advies!
Greets,
Herbalisme

Dublife

Newbie
Ik heb op het einde van mijn laatste truffeltrip (dragon's) salvia (10x) gebruikt en moet zeggen dat dit wel goed is gelopen. Of het tijdens de truffels of zelfs op het hoogtepunt een goed idee is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat dit wel mogelijk is.

Geniet ervan!
Peace!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Even verplaatst hiernaartoe, zijn allebei natuurlijke stofjes die allebei leuk zijn :)

Bovenaan