is dit Cocaine?

tails

Belezen gebruiker
waarom vind iedereen hier vanalles lekker en leuk

op mijn zolder zou alleen maar stof van de middeleeuwen liggen denkek

en het nactkastje van mijn ouder...

mja daar wil ik zelfs niet kijken!
wrs vol me sextoys :openmouth:

Armani7

Bewuste gebruiker
fragany zei:
waarom vind iedereen hier vanalles lekker en leuk

op mijn zolder zou alleen maar stof van de middeleeuwen liggen denkek

en het nactkastje van mijn ouder...

mja daar wil ik zelfs niet kijken!
wrs vol me sextoys :openmouth:

de dildo van je moeder ofzo :grin:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Big Mo zei:
kijk maar uit, mischien is het wel semtex !!!
Lol, ik denk dat het eerder coke is dan Semtex vriend.. Semtex kun je net wat moeilijker krijgen. En wat wou je opplazen met 8,9 gram? Je fietsslot zeker :P

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Haha idd :grin:

Ja, die stiefvader geeft echt massas geld uit. boven hun stand denk ik ook.
Maar hij wil zo echt alles beste van het beste. Heb ooit eens gehoord dat coke gerbuiker in zo een wereldje soms komt. Zoja, wel, dan is dat nog keer het zoveelste bewijs :grin:

Thx voor alle leuke reacties btw!

jasper

Wijs gebruiker
nutsss zei:
DreamWeaver zei:
€500 is wel erg veel, zeker als je een scholier bent en het zo in de schoot geworpen krijgt.

niks in de schoot geworpen. Pure diefstal van je (stief)ouders.

en de weed die de ouders van hem hebben afgepakt is geen diefstal?
nou ja ik ben er ook niet voor om zomaar dingen van je ouders te pakken hoor en geef je wel gelijk :wave:

tails

Belezen gebruiker
Natural_Mystic zei:
Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is. :wave:

dan is het hoogstwaarschijnlijk coke ja maar als ik koop ga ik nooit af op de verdoving om te zien of het coke is want daar word ook met geprutst. Er zijn zo van die "nep" middeltjes die gwn je bek verdoven

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Kijk gewoon naar die brok, die glanzende schijn... Dit is een foto van Frisko zen goede cocaine met oudjaar :). Vergelijk he.

njam njam

en die ziet er nie alleen bij oudjaar zo iut zu...
is meestal wel van die kwaliteit!! :smoke: :grin: :wave: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Klinkt zeker chill :d 9 gram sos mooi ik zou er wel raad mee weten :sunglasses: Ik doe zelf geen sos omdat ik het te duur vind maar als ik 9 gram vind dan gaan er wel paar grammetjess voor eigen gebruik en paar voor de verkoop :grin: :grin: :grin:

Ik heb nooit het geluk dat ik drugs of geld vind :cry:

Maarja teste heb ik geen probleme mee, dusssss :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
pff vieze mense :P laat je een meisie teste :wink:

of inderdaad je oude sok whhaah

toch denk ik dat het eerder sos dan sperma is maar je weet het nooit he :P

:wave:

Djo

Badass junkie
Doodkapje zei:
ik uit mijn woede niet, maar dat heb je op pb dus het heeft geen zin om het hier in het breed uit te smeren toch? komt wel goed! :wink:

nog heel veel plezier met jullie commune!!! (maar dan niet in elk topic ok???)

We willen echt niet elk topic ermee bestoken. Het moet wel overzichtelijk blijven! Maar we zijn echt heel sociaal hoor! :beer: :stoned:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
ik uit mijn woede niet, maar dat heb je op pb dus het heeft geen zin om het hier in het breed uit te smeren toch? komt wel goed! :wink:

nog heel veel plezier met jullie commune!!! (maar dan niet in elk topic ok???)

Ik ben het met je eens hoor "doodkapje" is leuk keertje posten over die commune maar neit in elke topic en veel berichten achter elkaar. maarja ik bemoei me er verder niet mee is alleen beetje kinderachtig hoe er van gereageerd op wordt.

OT: Het is duidelijk coca hoor lijkt mij. Heb je al geteste of laten testen ???

:)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
@fishhead : no worries. coming down really hard now... :openmouth:

@ doodkapje. Ik heb je back :wink: ik steun je hoor :) We moeten genieten, er is al ruzie en oorlog genoeg :angry:

OT: zelfde vraag, al meer info over de witte stenen ????

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
fragany zei:
Natural_Mystic zei:
Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is. :wave:

dan is het hoogstwaarschijnlijk coke ja maar als ik koop ga ik nooit af op de verdoving om te zien of het coke is want daar word ook met geprutst. Er zijn zo van die "nep" middeltjes die gwn je bek verdoven

Ja, dat is waar. Laatst heb ik coke gesnoven die ook verdoofde maar wel pijnlijker was om te snuiven (een beetje branderig). Later hoorde ik iets van dat er tandartsenverdovingsmiddel tussen was gegooid. Ik weet niet wat er waar van is, er wordt zoveel tussengegooid om zo veel mogelijk geld te verdienen.

DreamWeaver

Badass junkie
Natural_Mystic zei:
fragany zei:
Natural_Mystic zei:

Ja, dat is waar. Laatst heb ik coke gesnoven die ook verdoofde maar wel pijnlijker was om te snuiven (een beetje branderig). Later hoorde ik iets van dat er tandartsenverdovingsmiddel tussen was gegooid. Ik weet niet wat er waar van is, er wordt zoveel tussengegooid om zo veel mogelijk geld te verdienen.

Lidocaïne komt inderdaad redelijk voor als middel om de boel te versnijden. Dat is eigenlijk een groot nadeel van coke, de puurheid is niet makkelijk te controleren. Overigens hebben ze bij testcentra maar 80 tot 100 mg nodig, en dat kun je toch wel missen als je af en toe een grammetje doet?

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Natural_Mystic zei:
fragany zei:
Natural_Mystic zei:

Lidocaïne komt inderdaad redelijk voor als middel om de boel te versnijden. Dat is eigenlijk een groot nadeel van coke, de puurheid is niet makkelijk te controleren. Overigens hebben ze bij testcentra maar 80 tot 100 mg nodig, en dat kun je toch wel missen als je af en toe een grammetje doet?

dude's als ge een beetje coke kent dan weet je hoe een verdoofde bek van lido aanvoelt en 1 van sossa...

lido begint bijna direct te verdoven...
sossa duurt een minuut of 5 a 10 en voelt anders aan!!!
ik heb echt geen testcentra nodig om goeie coke te herkennen zu! :) en heb ook al grote stukken van kilo bricken zien passeren voor mn neus dus dat da nie waar is is ook BS! :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
True Frisko, maar voor de mensen die het nooit doen is het wel lastig. Als je nooit pillen gedaan hebt en je koopt er een paar kun je nog gelijk aan de slag met de EZtest etc. Met coke zou ik niet weten wat te doen bij een dealer die ik verder niet echt ken.

zommes

Badass junkie
Bijna een volledige pagina offtopic pony-pack geouwehoer verwijderd... De volgende keer moet dat echt in het onzin-forum. Alle klaagzang erover mag via pb.

Bovenaan