fragany zei:waarom vind iedereen hier vanalles lekker en leuk
op mijn zolder zou alleen maar stof van de middeleeuwen liggen denkek
en het nactkastje van mijn ouder...
mja daar wil ik zelfs niet kijken!
wrs vol me sextoys![]()
Ellesdee zei:echt t gaat weer eens te fur
Lol, ik denk dat het eerder coke is dan Semtex vriend.. Semtex kun je net wat moeilijker krijgen. En wat wou je opplazen met 8,9 gram? Je fietsslot zeker :PBig Mo zei:kijk maar uit, mischien is het wel semtex !!!
Doodkapje zei:woehaha hangen er nog korstjes aan???![]()
Big Mo zei:op zijn minst je neusschotje
DreamWeaver zei:€500 is wel erg veel, zeker als je een scholier bent en het zo in de schoot geworpen krijgt.
nutsss zei:DreamWeaver zei:€500 is wel erg veel, zeker als je een scholier bent en het zo in de schoot geworpen krijgt.
niks in de schoot geworpen. Pure diefstal van je (stief)ouders.

Natural_Mystic zei:Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is.![]()
barry zei:en de weed die de ouders van hem hebben afgepakt is geen diefstal?
nutsss zei:barry zei:en de weed die de ouders van hem hebben afgepakt is geen diefstal?
nee dat is geen diefstal
maiskorrel zei:Proef het en als het zout smaakt is het waarschijnlijk opgedroogd sperma

GabberSnoePie zei:maiskorrel zei:Proef het en als het zout smaakt is het waarschijnlijk opgedroogd sperma
hoe weet je hoe opgedroogd sperma smaakt :P![]()
nutsss zei:GabberSnoePie zei:maiskorrel zei:Proef het en als het zout smaakt is het waarschijnlijk opgedroogd sperma
sabbel eens aan een ouwe sok van je...
MetaalKonijn zei:nutsss zei:GabberSnoePie zei:maiskorrel zei:Proef het en als het zout smaakt is het waarschijnlijk opgedroogd sperma
sabbel eens aan een ouwe sok van je...
![]()
Kwaksok.

Armani7 zei:ik kom vrijwillig bij jullie werken![]()

GabberSnoePie zei:Armani7 zei:ik kom vrijwillig bij jullie werken![]()
jeeeh, vrijwilligerswerk i love it :P![]()

Doodkapje zei:ik uit mijn woede niet, maar dat heb je op pb dus het heeft geen zin om het hier in het breed uit te smeren toch? komt wel goed!![]()
nog heel veel plezier met jullie commune!!! (maar dan niet in elk topic ok???)
![]()

Doodkapje zei:ik uit mijn woede niet, maar dat heb je op pb dus het heeft geen zin om het hier in het breed uit te smeren toch? komt wel goed!![]()
nog heel veel plezier met jullie commune!!! (maar dan niet in elk topic ok???)
![]()
Doodkapje zei:@fishhead : no worries. coming down really hard now...![]()
fragany zei:Natural_Mystic zei:Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is.![]()
dan is het hoogstwaarschijnlijk coke ja maar als ik koop ga ik nooit af op de verdoving om te zien of het coke is want daar word ook met geprutst. Er zijn zo van die "nep" middeltjes die gwn je bek verdoven
Natural_Mystic zei:fragany zei:Natural_Mystic zei:Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is.![]()
dan is het hoogstwaarschijnlijk coke ja maar als ik koop ga ik nooit af op de verdoving om te zien of het coke is want daar word ook met geprutst. Er zijn zo van die "nep" middeltjes die gwn je bek verdoven
Ja, dat is waar. Laatst heb ik coke gesnoven die ook verdoofde maar wel pijnlijker was om te snuiven (een beetje branderig). Later hoorde ik iets van dat er tandartsenverdovingsmiddel tussen was gegooid. Ik weet niet wat er waar van is, er wordt zoveel tussengegooid om zo veel mogelijk geld te verdienen.
DreamWeaver zei:Natural_Mystic zei:fragany zei:Natural_Mystic zei:Prop een vinger in je bek en als ie verdooft aanvoelt (je bek dan he) weet je dat het coke is.![]()
Ja, dat is waar. Laatst heb ik coke gesnoven die ook verdoofde maar wel pijnlijker was om te snuiven (een beetje branderig). Later hoorde ik iets van dat er tandartsenverdovingsmiddel tussen was gegooid. Ik weet niet wat er waar van is, er wordt zoveel tussengegooid om zo veel mogelijk geld te verdienen.
Lidocaïne komt inderdaad redelijk voor als middel om de boel te versnijden. Dat is eigenlijk een groot nadeel van coke, de puurheid is niet makkelijk te controleren. Overigens hebben ze bij testcentra maar 80 tot 100 mg nodig, en dat kun je toch wel missen als je af en toe een grammetje doet?