Je weet dat je hard gaat als....

Beanhead

Badass junkie
Ohja dit weekend.

Je zit in de chillruimte onder mdma/lsd en probeert de hele tijd een bericht naar je vrienden te sturen, je blijft maar turen naar dat schermpje en backspacen omdat je de hele tijd maar wat random letters aan het intypen bent (hoe vaak ik niet mdmaa dmadma dmdmaaa heb getypt...) om dan uiteindelijk erop gewezen te worden door iemand naast je dat er hier beneden helemaal geen verbinding is...

Ik haat het om een sigaret van iemand te schooien dus dacht ik bij mezelf van iemand eentje te kopen voor 50 cent, de jongedame in kwestie geeft de sigaret gewoon en dan ben je nog vijf minuten bezig met haar een knuffel te geven, honderd maal dank je wel te zeggen & zo'n smile op je gezicht dat het niet meer normaal is.

-Godverdomme, wat ben jij mooi, je moest eens weten wat ik soms van je denk als ik langs je loop. Om haar dan later op de avond al dansend een slag in het gezicht te geven en nog eens vijf minuten bezig bent met 100x sorry te zeggen.

Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg :(

blu

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg :(

Op wat voor feestje was dat? Ik heb zelf ook nog maar weinig ervaring met mdma+feestjes, maar op technofeestjes zijn de meeste mensen wel redelijk tolerant. Hangt er denk ik ook vanaf naar wat voor tent je toe gaat en wat voor publiek daar die avond op af komt.

Voor de rest snap ik het volkomen dat je het je aantrekt haha. Als je aan de mdma zit dan wil je het liefst dat iedereen jou ook super lief vindt, omdat jij zelf wel heel erg empathisch bent natuurlijk :grin:

-spaceman-

Badass junkie
leppeh zei:
Dat je lopend door een parkje om half 12 's avonds alle mensen die hun hond uitlaten heel enthousiast begroet, en zij je dan aankijken alsof je gek bent (zal er ook wel zo hebben uitgezien, trainingsbroek, te grote schoenen half aan, kaak op half 7, typerend K+M loopje :grin: )

Wahaha... heel herkenbaar... in mijn geval was dit zo'n 9 uur 's ochtends op een zondag... Jezus, mevrouw wat heeft u een mooie hond, al aaiend, glimlachend, en me maat erbij roepend... Dat zijn echt van die dingen dat je later denkt; wat ben ik toch een idioot soms...

henkdevries

Belezen gebruiker
Beanhead zei:

op 17e mdma gedaan had ik geen last van!

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Hahahaha :tearsofjoy: Was allang blij dat ik de helft had opgerookt, heb toen ik net jointjes kon draaien wel is gehad dat ik aan het aftikken was en dat alles eruit viel :( daar gaat je laatste wiet :P

SperSIZEboon

Badass junkie
Arthur King zei:
Erg herkenbaar dus! :wink:
Mijn ouders zijn niet totaal anti-drugs, maar toch ben ik liever nuchter met hun erbij.
mn moeder altijd vroeger hehehe, kwam ik echt nog helemaal
thuis na een feest.
Wat zie je dr toch weer florisant uit zoon :grin:
ze hebben het nooit verboden maar mn moeder vind het nog steeds niet leuk dat ik het doe

Ice queen

Newbie
Als je heel de tijd tegen de bestuurder zegt dat hij echt wel langzamer moet autorijden.
Terwijl hij om dat moment net 20k/per uur rijd.

Je niet kan stoppen met zeggen hoe mega zacht dat die hond wel is, terwijl het gewoon je eigen hond is die je aan het aaien bent en gelijk bijna dubbel gevouwen in de sofa steekt

henkdevries

Belezen gebruiker
Als je aan het dagdromen bent en je niemand hoort of zo terwijl je nog gewoon wakker aan het schommelen bent.

ik voelde me zooo goed :hearteyes:

Beanhead

Badass junkie
Damien0124 zei:
Je constant muziek in je hoofd hoort bonken.

En dan maar met nog een begaaide kop van de avond ervoor op de trein zo'n anderhalf uur nog steeds. DANG DANG PJOEW PJOEW TJI JIJIJ KLASH KLASH PGGGG BBGGGGGGG horen en dan maar je lach inhouden :grin:

Heerlijk, ik hou van die momenten.

blu

Bewuste gebruiker
Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.

cropp

Badass junkie
blu zei:
Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.
als je in de verte een dikke vrouw ziet staan die haar hond uit laat, die hond 2 keer zo groot ziet worden, die hond in een varken ziet veranderen en gewoon naar een plant aan het staren bent...

blu

Bewuste gebruiker
cropp zei:
blu zei:
als je in de verte een dikke vrouw ziet staan die haar hond uit laat, die hond 2 keer zo groot ziet worden, die hond in een varken ziet veranderen en gewoon naar een plant aan het staren bent...

Jij wint...

cropp

Badass junkie
blu zei:
cropp zei:
blu zei:

Jij wint...
ik heb ze nog wel maffer gezien, dachten we dat er politie stond, liepen we er naar toe, bleek het een boom te zijn, fiets ik daar een week later langs, staat daar helemaal geen boom. :rolleyes:

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Alleen van MDMA heb ik daadwerkelijk dingen gehallucineerd die er niet waren.
dat was ons mdma doseerfoutje, we slike 1 capsule waarvan we geen flouw idee hadden wat of hoeveel erin zat, wat verkocht werd als mdma, toen zijn we bier gaan halen, joint gerokot, 2e geslikt, nog een joint gerookt en toen kon ik niet meer lopen, alleen nog maar stuiptrekken...

het hallicuneren kwam pas toen de trillingen voor mijn ogen stopte, die waren zo erg dat ik niet zag welke hand links of rechts was...

die trillingen hoorde ik ook, klonk als FFRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRTTTT!

Seatbelt

Belezen gebruiker
Toen ik 10X vroeg waarom een vriend nou een zonnebril ophad binnen, er achter komend dat deze persoon geen bril droeg.
Toen ik een sjekkie aanbod aan een persoon in de tuin, die bleek niet te roken, en tevens ook helemaal niet te bestaan :confused:

MDMA :hearteyes:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Hehe, klinkt wel vet, dingen zien die er niet zijn. Heb tot nu toe alleen nog maar CEV's en kleurpatronen gezien.

seams

Newbie
Ik wist dat ik hard ging toen ik wakker werd door een vrouw die wilde pinnen, ik lag namelijk op de grond van een indoor pinhokje. Verder weetje dat je hard gaat als:
- je bomen ziet salsa dansen.
- je gesprekken voert met je horloge.
- je in een zware acid trip een leraar van school tegenkomt en die doodleuk vertelt dat je tript op lsd :rock:

JGV

Newbie
HAHAHAAHAH !!!

Dat heb ik dus precies hetzelfde gehad , Ge-wel-dig !

Kmoet er nog wel even bijzeggen dat je geen inzicht meer hebt, dus je telefoon 2 cm van je hoofd houden en dan denken dat hij een halve meter weg is.. of drinken pakken en dan je glas omver stoten omdat hij eigenlijk heeel ergens anders stond !

Qocaïne zei:
In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic!

Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard?

Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Nou, vul maar aan! :grin:

Vrouwmens

Newbie
ik ben nog nooit zo hard gegaan als mijn eerste keer mdma!!
ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween.
iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes.
en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen.
toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet.
toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag.
dit was echter het been van mijn vriend.
weer naar buiten gegaan, heel de lucht was gevuld met de graphics op de muur
maar ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, hehe

cropp

Badass junkie
seams zei:
- je in een zware acid trip een leraar van school tegenkomt en die doodleuk vertelt dat je tript op lsd :rock:
heb ik ooit tegen een conducteur verteld, die keek me een beetje bang aan...

The Space Cowboy

Belezen gebruiker
Tripreporter
Als je heel je schuur aan het afzoeken bent naar het lichtknopje van de automatische nachtlamp die naast de poort in het gangetje hangt, die 4 jaar geleden door de gemeente is geplaatst.

knolselderij

Wijs gebruiker
Vrouwmens zei:
ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween.
iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes.
en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen.
toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet.
toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag.

kheb nog nooit gehallucineerd van pillen/mdma. wel paar keer egt egt egt egt van het padje maar geen gekke dingen gezien

Vrouwmens

Newbie
knolselderij zei:
Vrouwmens zei:

kheb nog nooit gehallucineerd van pillen/mdma. wel paar keer egt egt egt egt van het padje maar geen gekke dingen gezien

pfff we hebben toen ook met zn tweeen bijna ander halve gram weggelikt, totaaaaaaaaaaal geen idee hoeveel normaal was.
awel he, ik had mn lesje wel geleerd toen :mrgreen:

henkdevries

Belezen gebruiker
als je denkt dat je op een beurostoel met roltjes zit en rond rold.
Blijken er geen wieltjes onder te zitten.

dat had ik net :stoned:

Patty Brard

Experimenterende gebruiker
als je geweldige inzichten hebt en dat je dat gaat geloven: bijvoorbeeld Alles wat naar beneden gaat is beschadigd, alles wat naar boven gaat is heel...

mjm

Newbie
Nou lieve mensen ik ging hard toen ik in een club in de spiegel keek en tegen mezelf zei "ik lijk op Anne Frank!" Vervolgens ging ik naar me vrienden toe en zei vol overtuiging: jongens, ik lijk op anne frank maar geen zorgen ik vind het niet erg.

mdma a.k.a Miranda

cropp

Badass junkie
een vriend van me liep in een keer 3 meter weg, doet zijn capuchon op en zegt''lijk ik nu op dart vader?'', ik zeg''nee man'', loopt ie nog verder weg, zegt ie ''lijk ik nou op dart vader?''

Drientje

DF-koning
Als je bij totaal vreemden in de keuken je armen in de lucht gooit, je uitrekt (met bijbehorende kreun) en zegt: Jezus, wat voel ik me lekker. En ik hou van jullie!! Jullie zijn zo lief!!

:grin:

Bovenaan