Beanhead zei:Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg![]()
leppeh zei:Dat je lopend door een parkje om half 12 's avonds alle mensen die hun hond uitlaten heel enthousiast begroet, en zij je dan aankijken alsof je gek bent (zal er ook wel zo hebben uitgezien, trainingsbroek, te grote schoenen half aan, kaak op half 7, typerend K+M loopje)
Beanhead zei:Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg![]()
mn moeder altijd vroeger hehehe, kwam ik echt nog helemaalArthur King zei:Erg herkenbaar dus!![]()
Mijn ouders zijn niet totaal anti-drugs, maar toch ben ik liever nuchter met hun erbij.
Damien0124 zei:Je constant muziek in je hoofd hoort bonken.
als je in de verte een dikke vrouw ziet staan die haar hond uit laat, die hond 2 keer zo groot ziet worden, die hond in een varken ziet veranderen en gewoon naar een plant aan het staren bent...blu zei:Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.
cropp zei:als je in de verte een dikke vrouw ziet staan die haar hond uit laat, die hond 2 keer zo groot ziet worden, die hond in een varken ziet veranderen en gewoon naar een plant aan het staren bent...blu zei:Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.
ik heb ze nog wel maffer gezien, dachten we dat er politie stond, liepen we er naar toe, bleek het een boom te zijn, fiets ik daar een week later langs, staat daar helemaal geen boom.blu zei:cropp zei:als je in de verte een dikke vrouw ziet staan die haar hond uit laat, die hond 2 keer zo groot ziet worden, die hond in een varken ziet veranderen en gewoon naar een plant aan het staren bent...blu zei:Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.
Jij wint...

dat was ons mdma doseerfoutje, we slike 1 capsule waarvan we geen flouw idee hadden wat of hoeveel erin zat, wat verkocht werd als mdma, toen zijn we bier gaan halen, joint gerokot, 2e geslikt, nog een joint gerookt en toen kon ik niet meer lopen, alleen nog maar stuiptrekken...Drientje zei:Alleen van MDMA heb ik daadwerkelijk dingen gehallucineerd die er niet waren.

Qocaïne zei:In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic!
Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard?
Je weet dat je hard gaat als...
- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.
Nou, vul maar aan!![]()
heb ik ooit tegen een conducteur verteld, die keek me een beetje bang aan...seams zei:- je in een zware acid trip een leraar van school tegenkomt en die doodleuk vertelt dat je tript op lsd![]()
Vrouwmens zei:ik ben nog nooit zo hard gegaan als mijn eerste keer mdma!!
ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween.
iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes.
en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen.
toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet.
toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag.
dit was echter het been van mijn vriend.
weer naar buiten gegaan, heel de lucht was gevuld met de graphics op de muur
maar ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, hehe
knolselderij zei:Vrouwmens zei:ik ben nog nooit zo hard gegaan als mijn eerste keer mdma!!
ik zag ze echt vliegen toen! ik zag de hele tijd een dikke vrouw in mijn ooghoek, een nakende dikke vrouw zelfs, die iedere keer achter me verdween.
iedereen had vervormde hoofden, ze leken op een soort van kunstgebitten ofzo, ja kunstgebitten met voetjes.
en ik ben een half uur op de grond gaan zitten naar de dj starend, zeker wetend dat er een klassiek stuk zou gaan beginnen.
toen naar een jongen gerend en mijn armen om m heen geslagen, was het mijn vriend helemaal niet.
toen terug naar de tent dacht ik dta ik in de verkeerde tent was, omdat er een wit knuffelkonijn in lag.
dit was echter het been van mijn vriend.
weer naar buiten gegaan, heel de lucht was gevuld met de graphics op de muur
maar ik was wel heeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, hehe
kheb nog nooit gehallucineerd van pillen/mdma. wel paar keer egt egt egt egt van het padje maar geen gekke dingen gezien

auw!?KLINKERKOP zei:- je drie glazen achter elkaar kapot knijpt![]()