Jouw liefdesleven!

Andrew

Badass junkie
hislordship zei:
Andrew zei:
hislordship zei:
Heb ik niet.

Liefde heeft me een paar jaar geleden gesloopt.
Sinds dien lijkt het wel of ik gewoon niet meer gelukkig kan zijn.
Bawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww emo : (

Ok dan... nu ben ik dus ineens emo?
Sorry hoor maar dat gaat nergens over...
Ga me geen emo noemen als je me niet eens kent.

Het zal me niet eens verbazen als je niet eens weet wat emo is.
Typisch emo gelul :sunglasses:

''Je kent me niet, ik ben geen emo'' ''Je weet niet eens wat emo is'' :tearsofjoy:

Andrew

Badass junkie
Nee ik weet inderdaad niet wat Emo is, kan jij het me misschien uitleggen het ziet er naar uit dat jij er verstand van hebt, kun je me helpen? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

Hislordship

Wijs gebruiker
Andrew zei:
Nee ik weet inderdaad niet wat Emo is, kan jij het me misschien uitleggen het ziet er naar uit dat jij er verstand van hebt, kun je me helpen? :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

Emo is niets meer als een overgevoelig persoon die vaak/snel emotioneel word.
Vandaar de afkorting ''EMO''.

En er is niks mis met overgevoelig zijn dus waarom vind iedereen emo zo slecht?

En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.

Deranged

Badass junkie
hislordship zei:
En is het zo raar dat ik zonder liefde niet gelukkig kan zijn? Ben ik dan gelijk emo?
Voor mij geldt love=life.
Waarom dan eens niet proberen het in jezelf te vinden, in plaats van altijd in de wispelturige ander?

Hislordship

Wijs gebruiker
Deranged zei:
http://james-allen.in1woord.nl/?lang=dutch&text=zoals-je-denkt#c1

Ik zou dit eens doorlezen als ik jou was. Hier staat eigenlijk alles in wat een man moet weten.

Dat is nog eens een lap tekst.
Ik ga het zeker lezen bedankt hiervoor :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:

Drientje

DF-koning
vode zei:
Nog steeds gelukkig samen, nog steeds samenwoon plannen. En zelfs trouwen is niet meer eng als ik er aan denk. En dat al na bijna 4 maanden, ik herken mezelf niet meer. :grin:
Je hebt dan ook wel een super kerel getroffen....

Las pas zijn blog, hij is lief en cool!

Gemini

Badass junkie
vode zei:

Dat dacht ik ook..

cropp

Badass junkie
het pitje was bijna uit, maar je kunt er nu een ei op bakken...

word vervolgd, en wel om half acht vanavond :hearteyes:

dirtbag

Bewuste gebruiker
sinds 2,5 a 3 jaar tot gisteren was mijn liefdesleven een beetje dood.
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
FUCK YEAH sorry ben er een beetje opgewonden van :P

Drientje

DF-koning
dirtbag zei:
maar toen :openmouth: ik had zowaar een date en lijken we elkaar wel te kunnen verdragen :):)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ruim 3 jaar samen, met ups en downs afgelopen 2 jaar, en heb sinds kort pas door waar het door komt, zitten totaaaal niet meer op 1 niveau.. Zij, universitair student net begonnen aan dr master, ouder, denkt alles al te hebben gezien, zoals vele hoog opgeleide studenten denkt ze soort van monopoly op slimheid te hebben WANT ze zit op de universiteit.. Maar ik ben continue bezig dingen voor te kauwen, wijzen op egoistisch gedrag, dingen voor haar relativeren.. Maar als ik is lekker wil praten, gevoel bloot leggen (niet eens zo zeer over onze relatie, gewoon over het leven en mensen in t algemeen) wordt het haar al gauw te moeilijk/depri en wil ze het liever over andere dingen hebben..

Vind het moeilijk, ik kan er heel moeilijk mee omgaan dat ze ondanks haar goed kunnen leren verschrikkelijk narrowminded is, bekijkt alles vanuit eigen oogpunt en oordeelt dus ook zo.. Als ik dr uitleg dat je bepaalde dingen ook vanuit andermans ogen moet bekijken, snapt ze het gelijk.. Maar ze doet er niets mee.. En voor je het weet hebben we weer een discussie, en als ik haar iets wil uitleggen (discussieren) moet ik maar weer ophouden met "mijn mening opleggen". Irritantttttttttt.....

Er zijn genoeg leuke dingen ook natuurlijk, maar dat is wel een beetje mijn negatieve gevoel bij de relatie.. En ik weet ook echt niet wat ik moet doen na 3 / 3,5 jaar samen.. Maar ik heb gewoon iemand nodig die mijn gevoel niet te moeilijk/depressief vind, als zij problemen heeft draag ik ze ook voor haar.. En misschien pak ik dingen wel verkeerd aan hoor, als je zoiets kan opmaken uit mn verhaal wijs me erop. Misschien zie ik het dit keer wel heel narrowminded, i dont know...
Bluh!

dirtbag

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
dirtbag zei:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Onze DF hunk zometeen bezet. :(

haha *bloos* :grin:

r@r@

Wijs gebruiker
misanthrophy zei:
Ruim 3 jaar samen, met ups en downs afgelopen 2 jaar, en heb sinds kort pas door waar het door komt, zitten totaaaal niet meer op 1 niveau.. Zij, universitair student net begonnen aan dr master, ouder, denkt alles al te hebben gezien, zoals vele hoog opgeleide studenten denkt ze soort van monopoly op slimheid te hebben WANT ze zit op de universiteit.. Maar ik ben continue bezig dingen voor te kauwen, wijzen op egoistisch gedrag, dingen voor haar relativeren.. Maar als ik is lekker wil praten, gevoel bloot leggen (niet eens zo zeer over onze relatie, gewoon over het leven en mensen in t algemeen) wordt het haar al gauw te moeilijk/depri en wil ze het liever over andere dingen hebben..

Vind het moeilijk, ik kan er heel moeilijk mee omgaan dat ze ondanks haar goed kunnen leren verschrikkelijk narrowminded is, bekijkt alles vanuit eigen oogpunt en oordeelt dus ook zo.. Als ik dr uitleg dat je bepaalde dingen ook vanuit andermans ogen moet bekijken, snapt ze het gelijk.. Maar ze doet er niets mee.. En voor je het weet hebben we weer een discussie, en als ik haar iets wil uitleggen (discussieren) moet ik maar weer ophouden met "mijn mening opleggen". Irritantttttttttt.....

Er zijn genoeg leuke dingen ook natuurlijk, maar dat is wel een beetje mijn negatieve gevoel bij de relatie.. En ik weet ook echt niet wat ik moet doen na 3 / 3,5 jaar samen.. Maar ik heb gewoon iemand nodig die mijn gevoel niet te moeilijk/depressief vind, als zij problemen heeft draag ik ze ook voor haar.. En misschien pak ik dingen wel verkeerd aan hoor, als je zoiets kan opmaken uit mn verhaal wijs me erop. Misschien zie ik het dit keer wel heel narrowminded, i dont know...
Bluh!

Dat is het verschil tussen intellect ("boekenwijsheid") en algemene wijsheid (levenservaring, relativeren etc.). Jij ergert je eraan, maar er zit nauwelijks verband tussen die twee.
Het heeft geen zin je eraan te ergeren; geniet van het feit dat je hiervan hebt geleerd dat een Universitaire opleiding niets zegt over werkelijke wijsheid.

Zoek een vriendin die ook open naar de wereld om zich heen kijkt, dan groei je samen.

silk_flower

Experimenterende gebruiker
misanthrophy, wat een lastige situatie. Ik denk dat er een goed punt zit in IQ en EQ-verschillen.

OT voor mezelf: ik ga trouwen!!! :hearteyes:

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Vrijgezel, maar moet zeggen dat ik het wel heb gehad met het vrijgezelle leven. Zie om me heen mensen van mijn leeftijd al een langere tijd een relatie hebben en al bijna burgerlijk beginnen te worden. Was hier altijd een beetje bang voor, ook een soort vorm van bindingsangst denk ik. Maar ik zie nu wel dat die mensen echt gelukkig zijn en dat is hetgene dat ik echt mis.

Mijn leven voelt de laatste tijd ook gewoon niet compleet. Ik had er tot voor kort vrede mee, leek zelfs te genieten van het vrijgezelle bestaan. Geen verplichtingen, ongebondenheid, geen verantwoording af hoeven leggen, rustig naar andere vrouwen kunnen kijken en flirten. Ik vond het heerlijk, maar lijk er nu geen voldoening meer uit te kunnen halen. Ik ben er over uit, ik ben weer toe aan een échte vaste relatie. Alleen bijkomend nadeel is dat degene met wie ik dat het liefst zou willen, het ohzo cliché "meisje van mijn dromen", momenteel te ver weg is en de komende maanden ook nog niet terug komt. En die afstand maakt het er gewoon niet makkelijker op om een relatie op gang te krijgen.

Blijf ik dus nog even met die leegte in mijn hart zitten of zal ik toch verder kijken? Wie weet wordt het straks ook niks en heb ik voor niks mezelf buitenspel gezet....
Dilemma's :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

cropp

Badass junkie
ik denk toch niet dat ze iets voor mij is...

ben liever eenzaam en vrij dan samen gebonden...

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Gaat beter dan ooit, het huis uit gaan heeft veel stress bij me weggenomen en dat is niet bepaald slecht voor de relatie :)

Bovenaan