• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Kees de Kort: Schokkende cijfers over sterftecijfers IC's tijdens coronacrisis. Klopt dit echt?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
En daar gaan we weer...

Stream stopt na een paar minuten al op youtube. De youtube chat is ook uitgeschakeld. Zelfs de stream op de site van London Real zelf doet het niet. Iemand is hard bezig om ze de mond te snoeren.
En terecht, wat een sneu figuur is me dat zeg! En dat jij daar aandacht aan besteedt en die malloot zelfs propageert, je zou je eens wat meer moeten informeren over zijn standpunten en denkbeelden, daar zitten echt heel enge bij.

Je zet jezelf er mee voor lul.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En terecht, wat een sneu figuur is me dat zeg! En dat jij daar aandacht aan besteedt zeg, je zou je eens wat meer moeten informeren over zijn standpunten en denkbeelden, daar zitten echt heel enge bij.
Ik ben helemaal geen fan of volger van David Icke. Maar dit is op het moment iets heel groots en ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Stream is (voor nu) weer online op youtube.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Het is helemaal niet groot, kom op man. Die gast stelt geen reet voor en hij heeft waanideeen, en dan ben jij benieuwd wat die engnek die de holocaust ontkent en de joden de schuld geeft en zo te zeggen hebt?

Heb je dan echt niks beters te doen?

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wat doe je nou helemaal moeilijk man, ik ben gewoon benieuwd. :laughing:

Van de holocaust ontkenning en joden de schuld geven weet ik trouwens niets. De host Brian Rose is daar in ieder geval wel tegen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Van de holocaust ontkenning en joden de schuld geven weet ik trouwens niets.
Daarom. Je weet niet eens waar je achteraan loopt te rennen, want dat zijn toch echt ook zaken die hij beweert.

Dat de joden achter Covid19 zitten en zo. Doe toch eens normaal denk ik dan. En dan kom jij hier doen alsof die gast even wereldnieuws komt brengen omdat hij terecht geweerd wordt van sociale media?

Is gewoon een antisemiet die nepnieuws verspreidt. Het is een groot complot jegens de wereldburger door Bill Gates en de Rotschilds en de Joden die ons met 5g en Corona en chips onder onze tenen tot slaven willen maken, lol.

Of zou ik ook in het complot zitten denk je? Of ben ik iemand die overal intrapt en alles voor zoete koek slikt? Of ben jij dat eigenlijk?

Laatst bewerkt:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wauw, dit ligt echt super gevoelig bij je.

Ik weet niet precies waar hij voor staat omdat ik hem niet constant aan het volgen ben. Maar om te weten waar hij voor staat moet ik toch even naar hem luisteren. :wink:

Maar wees gerust, dat lukt nu toch niet, want hij is weer offline gehaald.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Wauw, dit ligt echt super gevoelig bij je.
Ja, zaken als de meute ophitsen met bullshit en jodenhaat daar gaan mijn nekharen wel van overeind staan inderdaad.

Ik weet niet precies waar hij voor staat omdat ik hem niet constant aan het volgen ben. Maar om te weten waar hij voor staat moet ik toch even naar hem luisteren.
Ik heb nog geen 5 minuten gegoogled naar die gast om achter zijn denkbeelden te komen overigens.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toch nog best veel van de livestream op de site van london real zelf kunnen zien.

Ten eerste de bereikbaarheid van deze streams sucked. Eerst op youtube, dan klapt die eraf, probeer je het op hun eigen site en werkt het daar niet. Dan moet je inloggen met je e-mailadres. Liever doe ik dat niet, maar ik was benieuwd dus toch maar gedaan. Maar zelfs dan werkt het zo nu en dan niet en moet je steeds weer inloggen...

De stream zelf was eigenlijk vooral meer van hetzelfde. Icke die eerst enkele zeer controversiële dingen zegt. Welke ik overigens helemaal niet zomaar geloof. Ik geloof erin dat je naar iemand kunt luisteren, zonder dat je achter alles moet staan waar diegene voor staat. Dat je ideeën aan kunt horen, maar tegelijkertijd zelf nadenkt en kritisch over alles bent. Kortom, met een open mind kunt luisteren. Doet me ook denken aan dat boek wat @Eik voorstelde dat gaat over dat de meeste mensen uiteindelijk goed willen doen, ook al denken ze heel anders dan jezelf.

Interessant was het wel om deze hele situatie vanuit het standpunt van Icke te zien. Ja, hij zegt sommige zeer controversiële dingen, maar ik ben dan benieuwd hoe hij daartoe komt en hoe hij dat voor zichzelf uitlegt. Ik kon mij daarentegen wel helemaal vinden in het laatste halfuur. Hier ging het een beetje cliché over hoe liefde het antwoord is in deze tijd van angst. Over de dingen doen waarvan je voelt dat het de juiste dingen zijn om te doen en om niet in de angst die het hoofd over alles heeft mee te gaan. Dat was een positieve boodschap en daar kan ik me veel meer in vinden dan in het complotdenken. Natuurlijk kwam dit in de kern op hetzelfde neer als de conclusies van eerdere livestreams, maar ik denk dat het een belangrijke boodschap is die herhaald moet worden. Dat dit zo via london real een groot publiek bereikt is een goed iets in mijn ogen. Ik merk ook vooral positiviteit in de reacties.

Toch ben ik hier in het algemeen nu wel wat op afgeknapt. De beroerde bereikbaarheid, de langdradigheid van Icke en het complotdenken beginnen me meer tegen te staan. Aan de ene kant is het wel interessant om die dingen eens te horen want natuurlijk is er ook echt kwaad op deze wereld, zijn er ook echt mensen die andere mensen massaal willen controleren en onderdrukken. Aan de andere kant hoef ik dat niet te vaak en te lang te horen. De conclusie dat we ons meer moeten richten op ons hart, op onze intuïtie en dat dit het enige is dat de angst die wereldwijd heerst kan overkomen, dáár sta ik wel helemaal achter. Maar ik ben niet echt geïnteresseerd in een volgende livestream want ik verwacht dat dat grotendeels weer hetzelfde zal zijn.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Die gast is helemaal niet van de liefde, hij wordt geregeerd door irreele angst en haat tegen joden en probeert de bevolking op te hitsen met bewezen onwaarheden alsmede de schuld af te schuiven van zaken als de Coronacrisis op bepaalde groepen en individuen die daar helemaal niks mee te maken hebben.

Geen liefde dus maar angst en haat en die proberen ook bij anderen op te roepen.

Is gewoon gevaarlijk dat soort mensen.

Ganggang💯

Badass junkie
Toch nog best veel van de livestream op de site van london real zelf kunnen zien.

Ten eerste de bereikbaarheid van deze streams sucked. Eerst op youtube, dan klapt die eraf, probeer je het op hun eigen site en werkt het daar niet. Dan moet je inloggen met je e-mailadres. Liever doe ik dat niet, maar ik was benieuwd dus toch maar gedaan. Maar zelfs dan werkt het zo nu en dan niet en moet je steeds weer inloggen...

De stream zelf was eigenlijk vooral meer van hetzelfde. Icke die eerst enkele zeer controversiële dingen zegt. Welke ik overigens helemaal niet zomaar geloof. Ik geloof erin dat je naar iemand kunt luisteren, zonder dat je achter alles moet staan waar diegene voor staat. Dat je ideeën aan kunt horen, maar tegelijkertijd zelf nadenkt en kritisch over alles bent. Kortom, met een open mind kunt luisteren. Doet me ook denken aan dat boek wat @Eik voorstelde dat gaat over dat de meeste mensen uiteindelijk goed willen doen, ook al denken ze heel anders dan jezelf.

Interessant was het wel om deze hele situatie vanuit het standpunt van Icke te zien. Ja, hij zegt sommige zeer controversiële dingen, maar ik ben dan benieuwd hoe hij daartoe komt en hoe hij dat voor zichzelf uitlegt. Ik kon mij daarentegen wel helemaal vinden in het laatste halfuur. Hier ging het een beetje cliché over hoe liefde het antwoord is in deze tijd van angst. Over de dingen doen waarvan je voelt dat het de juiste dingen zijn om te doen en om niet in de angst die het hoofd over alles heeft mee te gaan. Dat was een positieve boodschap en daar kan ik me veel meer in vinden dan in het complotdenken. Natuurlijk kwam dit in de kern op hetzelfde neer als de conclusies van eerdere livestreams, maar ik denk dat het een belangrijke boodschap is die herhaald moet worden. Dat dit zo via london real een groot publiek bereikt is een goed iets in mijn ogen. Ik merk ook vooral positiviteit in de reacties.

Toch ben ik hier in het algemeen nu wel wat op afgeknapt. De beroerde bereikbaarheid, de langdradigheid van Icke en het complotdenken beginnen me meer tegen te staan. Aan de ene kant is het wel interessant om die dingen eens te horen want natuurlijk is er ook echt kwaad op deze wereld, zijn er ook echt mensen die andere mensen massaal willen controleren en onderdrukken. Aan de andere kant hoef ik dat niet te vaak en te lang te horen. De conclusie dat we ons meer moeten richten op ons hart, op onze intuïtie en dat dit het enige is dat de angst die wereldwijd heerst kan overkomen, dáár sta ik wel helemaal achter. Maar ik ben niet echt geïnteresseerd in een volgende livestream want ik verwacht dat dat grotendeels weer hetzelfde zal zijn.
Ik snap je interesse op zich wel maar vergeet niet het ego van deze snuiter. Hij doet er echt alles aan om zo veel mogelijk op te vallen. En mensen die de holocaust ontkennen neem ik eigen per definitie niet meer serieus.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kunt je ook op een boodschap richten ipv op de persoon. Je kunt als zelfdenkend individu bepalen waar je wel waarde in ziet en waarin niet.

Echt niet álles wat Icke zegt is onzin. En ook al zijn sommige dingen nogal 'out there', zoals dat reptielen verhaal, vind ik het interessant om te horen. Dat betekent niet dat ik erin geloof.

Ganggang💯

Badass junkie
Voor mij zijn de persoon en boodschap toch wel onlosmakend met elkaar verbonden. Hij staat voor zijn standpunten als de persoon David Icke.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als iemand radicaal anders dan mij denkt over 1 ding (of een paar), maar verder mogelijk interessante dingen te vertellen heeft waar ik op kan reflecteren, dan zou ik het zonde vinden om me door dat ene helemaal af te sluiten van alles wat diegene te zeggen heeft.

Ganggang💯

Badass junkie
Als iemand radicaal anders dan mij denkt over 1 ding (of een paar), maar verder mogelijk interessante dingen te vertellen heeft waar ik op kan reflecteren, dan zou ik het zonde vinden om me door dat ene helemaal af te sluiten van alles wat diegene te zeggen heeft.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ligt er wel aan over wat voor dingen iemand anders denkt. Holocaust ontkenning vind ik zo shockerend dat ik eigenlijk geen waarde meer zie in de rest van zijn standpunten. En ik hoop vele met mij, zodat het heerschap Icke zichzelf eens achter z'n oren gaat krabben.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat ben ik zeker met je eens. Maar het ligt er wel aan over wat voor dingen iemand anders denkt. Holocaust ontkenning vind ik zo shockerend dat ik eigenlijk geen waarde meer zie in de rest van zijn standpunten. En ik hoop vele met mij, zodat het heerschap Icke zichzelf eens achter z'n oren gaat krabben.
Ik ben dit geloof ik nog steeds niet echt tegengekomen in zijn eigen uitspraken. Ik heb even op google gezocht en zie mensen er wel over praten, maar ik moet hem er zelf nog even over zien praten om te zien hoe hij dit verantwoordt.

Wel een ongelukkige uitspraak en ik begrijp ook niet waarom hij dit zou zeggen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Die gast heeft 3 of 4 dagen geleden nog gezegd dat de joden verantwoordelijk zijn voor Corona, de halve wereld viel over hem heen, hij werd daarom van sociale media gegooid en jij gaat daarover lopen klagen terwijl je beweert niet eens te weten dat die gast een antisemiet is?

Ik geloof er echt niks meer van, zo naief ben jij volgens mij niet.

Hoe kijk jij zelf tegen de holocaust en joden aan denk ik dan.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Mindless
Die gast heeft 3 of 4 dagen geleden nog gezegd dat de joden verantwoordelijk zijn voor Corona, de halve wereld viel over hem heen, hij werd daarom van sociale media gegooid en jij gaat daarover lopen klagen terwijl je beweert niet eens te weten dat die gast een antisemiet is?

Ik geloof er echt niks meer van, zo naief ben jij volgens mij niet.
Voor zover ik had begrepen was dat door vermeende valse informatie over covid-19 en ook nu lees ik dat vooral. Sorry hoor, ik ben niet constant David Icke in de gaten aan het houden en álles over hem aan het lezen. Ik zie alleen zo nu en dan een interview met hem. Stuur eens een link dan en verlicht me.

Hoe kijk jij zelf tegen de holocaust en joden aan denk ik dan.
Wat probeer je nou te zeggen, dat ik antisemitisch ben... :expressionless:

Maar als je het wilt weten, ik ontken de holocaust niet en mijn familie (de ouders van mijn oma) heeft tijdens de 2e wereld oorlog een joods meisje onder laten duiken in hun huis en opgenomen in de familie, die bij ons nog steeds als familie wordt beschouwd. Ik heb geen probleem met joden.

David Icke geeft trouwens zelf aan dat alle rassen, alle geslachten en alle andere verschillen tussen mensen maar oppervlakkig zijn. En dat het bewustzijn daaronder exact hetzelfde is. Ja, hij had het wel over adellijke families die afstammen van niet-menselijke entiteiten, maar naar mijn weten gaat dat niet exclusief over joodse families of zo.

Moet dat nou weer zo agressief en aanvallend bij jou acht? Kun je nou niet eens gewoon een beetje kalm blijven zonder meteen allemaal conclusies te trekken en die op de ander te projecteren? Chill out man. Ik blijf zo netjes tegen je, maar je moet er weer even fel tegen in. En je hebt het inmiddels weer voor elkaar hoor. Ik ben hier weg, lekker naar buiten.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mindless
Mja, beetje je eigen schuld als je zulk soort volk propageert/onder de aandacht brengt/en/of geinteresseerd bent in. Dus excuses kan ik helaas niet maken.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@8️⃣6️⃣ heb jij iets waarin duidelijk staat dat David Icke de holocaust ontkent? Want hij is wel tegen bepaalde joden groeperingen en heeft veel controversiële uitingen gedaan over de tweede wereldoorlog maar echt de Holocaust ontkennen heeft hij niet gedaan, dacht ik tenminste. Hij wordt wel zo neergezet om ongeloofwaardig te worden bevonden, maar ik heb nooit gelezen over de holocaust "ontkenning" an sich.

Verder zegt hij een hoop onzin maar ook een hoop waarheden waar een ander zijn mond over houdt dus ik ben blij dat dit soort mensen er zijn. Al mag ik hem niet en geloof ik het meeste niet. Toch is niet alles onzin. Wat dat betreft ga ik toch wel een beetje met @Mindless mee.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zo zie ik het dus eigenlijk precies ook @Mezelf. David Icke als persoonlijkheid stoot me zelfs af. Ik ben absoluut geen fan van hoe hij veel dingen brengt en denk zelfs dat hij voor zijn eigen bestwil en dat van anderen beter zijn mond zou moeten houden wat betreft sommige dingen, zoals dat holocaust gebeuren. Al heb ik daar nog steeds niets van hem zelf over horen zeggen... Toch, hij heeft dan wel weer het lef om allerlei corruptie aan het licht te brengen. Dingen die hij 30 jaar geleden al zei en niemand geloofde, worden bevestigd. Denk aan de schandalen betreffende seksueel (kinder) misbruik bijvoorbeeld.

Het is vergelijkbaar met mijn mening over Jensen. Die kerel stoot me ook af, maar zo nu en dan zegt hij gewoon rake dingen die anderen niet durven benoemen. Het is echt niet 100% onzin wat hij allemaal zegt.

Ik richt me dus liever op dingen die gezegd worden, dan op de persoon. Ik hoef geen fan van iemand te zijn om naar iemand te luisteren. Als iemand interessante of zelfs controversiële dingen zegt, dan kan mijn interesse gewekt zijn, ja. Zeer jammer dat mensen menen te denken dat omdat zij iemand niet mogen, anderen ook niet naar diegene zouden moeten luisteren. Mensen kunnen wat mij betreft prima voor hunzelf bepalen naar wie ze luisteren en hoeven ook helemaal geen verantwoording af te leggen over wat degene waar ze naar luisteren allemaal nog meer heeft gezegd. Nooit heb ik beweerd álles wat David Icke (of wie dan ook) zegt te steunen/goed te keuren. Ik deelde het voor mensen die er ook interesse in hebben en blijkbaar zijn die er, dus dat was reden genoeg.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mezelf die video waarin Icke de joden de schuld geeft van Corona nog geen week geleden is dus juist overal verwijderd, das juist het punt. En die video was DE reden dat die Icke verwijderd is van de meeste sociale media.

Ik ben er wel klaar mee, deze discussie. Als er mensen interesse hebben in deze gast, ga je gang. Maar ik knap dus gigantisch af op mensen die luisteren naar/propageren/ onder aandacht brengen van figuren die oproepen tot jodenhaat, ik wil niks met dat soort volk te maken hebben.

En al helemaal niet op bevrijdingsdag.

Een prettig leven nog.

Gympie

Bewuste gebruiker
ik werd wel nieuwsgierig..
kheb die London Real video weken terug ook gezien..
zodra hij begint te stapelen en combinere met allerlei ideeën verliest hij geloofwaardigheid..
waardoor je wellicht plausibele dingen ook weer in twijfel trekt..
en op het laatst wordt hij verbaal grover en luider en schreeuwt hoe we in hemelsnaam dit onze kinderen kunnen aandoen
en probeert op emoties in te spelen..

maar gooed .. zoals ik zei, ik werd nieuwsgierig.
kvond online één van zijn boeken.. en heb het scannend gelezen totdat ik het defbetreffende deel tegenkwam.
verrassend,
"oordeel" zelf.

T he same attitude that suppressed the challenge to the manipulation of World
War Two, today sees people vilified and jailed for questioning some of the
official versions of The Holocaust in Nazi Gennany. If you do that, no-one listens
to the evidence because this is lost in the tidal wave of vilification and
condemnation. If people want to believe that all those who question the official
line are Nazis and apologists for the Hitler regime, or anti-Jewish, then they must
go ahead and do so. But I'll tell them this. They are kidding themselves, because
that isn’t true. It simply isn’t.

As the old vibration of life begins to crumble and the new one emerges, we are in
the period now when the muck of the past which has remained hidden is coming to
the surface to be dealt with and dispersed. The content of this book is part of that. It
is not only individuals who have suppressed emotions which eat them away and
eventually have to be dealt with, it is the Earth and the collective mind of humanity
also. The process of cleansing the Earth takes many fonns, and one of them is for all
that has been secret and suppressed to come into the public spotlight. Whether
people like it or whether they don’t, the official version of The Holocaust cannot
avoid this exposure to proper debate for very much longer. The process of cleansing
and transfonnation will ensure that this will happen.

The way the Nazis treated many Jewish people is unspeakable. There are no
words adequate to describe it. The pain, as we see in the commemorations, appears
undiminished for those who lived through it. What an insult it would be to those
people who suffered so, if it were established that their pain and unimaginable
horror is also being used without their knowledge, to promote and protect a longer-
term plan. It would qualify, perhaps, as one of the ultimate inhumanities. Are
people who did not suffer under the Nazis using the emotions of those who did to
manipulate events for their own diabolical ends? We can only establish if that is
true by allowing all information about that period to be made public without
vilification or condemnation.

As Professor Yehuda Bauer, the chainnan of the Vidal Sassoon Centre for the
Study of Anti-Semitism, said, "Someone is misusing people's fears and obsessions
and presenting things we know today did not happen ". 1 He was reacting to stories
about 'human soap' which holocaust 'experts' have said the Nazis made out of the
bodies of Jewish victims in the concentration camps. This has become an accepted
'fact', but Professor Bauer said there was no documentary evidence that any such
thing took place. In the researching of this book, for the first time in my life I
118

master races

119

stumbled across information which questions the official holocaust line. I was
shocked, to be honest. I looked at it and I wrote it down, a process that always helps
me to get things clearer in my mind. I pondered on it endlessly for weeks. My
conclusion was that there were the most terrible atrocities against Jewish people, as
there were against others in Gennany, the Soviet Union, and in Japanese-occupied
countries. The whole war was a holocaust. What the European settlers did to the
Native American tribes was a holocaust. The atrocities that Jewish people did suffer
under the Nazis, makes the pain that we see thoroughly understandable. But I also
concluded from the evidence I came across that the official line has a vast number of
questions to answer and enormous tracts of documented information to explain
before we can really know what happened. Like I say, nothing is ever what it seems,
no matter what we may be told. When, for instance, a Jewish American like David
Cole produces evidence and video documentaries demolishing the official claims
about the events at Auschwitz, you cannot, if you are interested in truth, just
dismiss his findings and condemn him as a Nazi apologist. That is not to say that
everything people say is correct, but why are we so frightened to allow the public to
decide for themselves? Why is such infonnation suppressed?

People might not like me making these points, but I ask them this: what is a true
love for humanity? Is it saying what you believe people need to know and taking
the flak? Or is it saying what you think they want to know and taking the plaudits?

I come back to something that I see often in my research into the Global Elite: the
way Jewish people are used as mere propaganda fodder by the upper reaches of
their own hierarchy, especially the Rothschilds and others like the Habsburgs. Jewish
people are not seeking to take over the world. The opposite is true. They just want to
get on peacefully and joyfully with their lives, like all of us. Instead, they are being
used mercilessly by their own privileged, manipulating cliques to be the 'fall guy', to
protect the few from legitimate investigation and exposure. So much of their history
is kept from them to ensure they remain under the mental and emotional control of
the few. Major Alojzy Dziurski, of the wartime Polish underground movement, was
no apologist for the Nazis and nor was he anti-Jewish. He had a wide circle of Jewish
friends and expressed a deep gratitude to the Jew he said had saved his life. In his
book, Freedom Fighter, Dziurski told how he heard that the Gennan attitude to Jews
had changed quite dramatically after they realised the Zionist influence in Stalin's
Soviet Union. This prompted Major Dziurski to meet with Polish Jewish leaders in
March 1942, to warn them that they must disperse the Jews living in the ghettos,
move them to homes among Polish fanners in remote areas, and establish
settlements in forested areas. He said the leaders refused, with tenible consequences.
The major said he became a close friend of a Jewish captain, who had been a Political
Commissar in the Red Anny. Dziurski said in his book:

"Because of my interest in Jewish affairs, he [the Captain] would share with me a well-

guarded secret. Accepted as a devoted Zionist, he would attend a secret meeting for

120

.. .and the truth shall set you free

initiated Zionists only. It was conducted in Hebrew, not in Yiddish, as most meetings
were. The majority of the speakers were foreign Zionist leaders, but he recognised only
one, Moshe Sneh, a Polish Jewish leader, who had left for Palestine before the war and
returned in 1945 as Berihah leader to organise the mass emigration of Polish Jews.
Every speaker emphasised the unique opportunity that had come to snatch Palestine
and the Middle East from the Arabs and the British. ..The whole non-Jewish world had to
be made to feel guilty for The Holocaust together with the Nazis. The Holocaust must be
shown to be the greatest Christian crime against the Jewish people. Intensive
propaganda would be launched, and all publishing houses and the press under Jewish
influence had already been instructed to propagate the story of Jewish sufferings.

"Moshe Sneh had demanded that the maximum number of Polish Jews must be forced
to leave Poland for Palestine or any country of their choice. Instructions had been
issued to Western European Jewry to prepare for the reception of Polish immigrants. ..to
filter later into the United States. The USA must be made the great reservoir of Jewry to
influence American politics because the USA would become the decisive world power." 2

You may or may not accept that. But you have a right to hear it, and much,
much, more of the documented background infonnation relating to this subject will
be coming to the surface in the years to come. No-one will be more stunned by what
will be made known than the mass of Jewish people themselves. They are going to
look on their hierarchy in a very different light. Major Dziurski compiled a large
number of writings and archives about his wartime experiences and the
infonnation given to him by Jewish friends and acquaintances. These were stolen in
a robbery at his home in May 1965, after which he emigrated to Australia.

I strongly believe that a small Jewish clique which has contempt for the mass of
Jewish people worked with non- Jews to create the First World War, the Russian
Revolution, and the Second World War. This Jewish/non-Jewish Elite used the First
World War to secure the Balfour Declaration and the principle of the Jewish State of
Israel in Palestine (for which, given the genetic history of most Jewish people, there
is absolutely no justification on historical grounds or any other). They then
dominated the Versailles Peace Conference and created the circumstances which
made the Second World War inevitable. They financed Hitler to power in 1933 and
made the funds available for his rearmament. Their representatives in other nations
manipulated their govermnents to allow Hitler and the Nazis to invade
surrounding countries and increase their military power and potential by acquiring
the resources of those countries. They gave Hitler the impression that he could
expand across mainland Europe without challenge, but then, at a prearranged time,
the attitude of Britain changed dramatically and he found himself in a war he could
not win - especially after Roosevelt manipulated the American people, via Pearl
Harbor, into a conflict he said they would never be involved in.

Meanwhile, those Jews in Gennany who were part of, or useful to, this tiny
Jewish/non-Jewish Elite were allowed to leave the Nazi-occupied lands and escape
to the USA, other safe countries, and to Palestine to begin the work that would

master races

121

culminate in the creation of Israel after the war. They were not the ones who were to
suffer so terribly under Hitler. Far from it. They were the ones who were going to
use and exploit the suffering of those left behind. When the privileged elite, like the
banker Max Warburg, had left Germany, the Jewish men, women, and children
considered expendable in pursuit of a wider goal were left to their fate. That fate
was sealed when Alfred Rosenberg with his Jewish background, made a copy of
The Protocols Of The Learned Elders Of Zion available to Hitler.

So what could possibly motivate this manipulating Jewish clique to treat their
fellow Jews in such a subhuman way? Quite simply, the manipulators are not really
Jews, as Rabbi Marvin S. Antelman points out in his 1974 book, To Eliminate The
Opiate. Antelman, who lost seventeen members of his family to the Nazis, says that
this clique does not want to promote Judaism, it wants to destroy it, as it wants to
destroy all alternatives to its own focus of worship, the All-Seeing Eye cult of
antiquity. It is this which provides the common themes of loyalty and motivation
between the Jews, Arabs, British, Gennans, Americans etc, who are knowingly
working together to bring about the global fascist tyranny known as the New World
Order. The 'Jews' of the Global Elite could not give a damn about Jewish people, as
the Gennans in the clique could not care less about the Gennan people. To them,
the masses of whatever race, colour, or country, are a herd of nonentities who are
there to be used only as necessary to serve their master - the Luciferic
Consciousness on the Fourth Dimension. The 'All Seeing' Jews, however, and their
non-Jewish conspirators, use the smokescreen of 'anti-Semitism' and the genuine
suffering of real Jews to prevent investigation of their sinister activities. I am
convinced that it was this clique which wrote and leaked the Protocols and made it
look like a plot by Jewish people as a whole. It is not. No, no, no!

After the war, the unimaginable suffering of Jewish people, condemned by their
own elite, among others, was used to bring the State of Israel into being on a wave
of understandable emotion, given the stories the world was being told. It has been
used ever since to block legitimate investigation into the manipulation of the
human race. The label 'anti-Semite' is hurled at anyone who challenges the official
version of history and who exposes the people who really control the world. One
vehicle for this Jewish and non-Jewish clique - which has made Jews suffer so much
- is called Zionism and so is the State of Israel, a country and a ruling mindset,
which to me looks remarkably like the Nazi mentality.

The British hierarchy has provably manipulated, exploited, and sent to their
deaths multimillions of British people to serve the 'national interest' - the interests
of the ruling clique; the Gennan hierarchy has done the same to the Gennan people
and the American hierarchy to the American population. These ruling cliques have
utter contempt for their 'unwashed masses'. They see them as cattle to be used and
abused as required. Why is it so amazing that the Jewish hierarchy should see the
mass of Jewish people in the same terms?

The exploitation of those who did suffer by those who didn’t has allowed the
ruling elite of Israel to commit the most terrible atrocities without challenge from
the wider world community, while any perceived threat to Israel is immediately

122

.. .and the truth shall set you free

condemned and dealt with. Why do we not hear about the decades of atrocities by
Israel against the dispossessed Palestinians, which have been reported again and
again by members of the United Nations Relief and Works Agency? The grotesque
irony is that while complaining about the 'far Right' and 'anti-Semitism', the Israeli
government has supported Nazi regimes across the world, including the terrorist,
Somoza, who was responsible for the slaughter of tens of thousands of his own
people in Nicaragua. 3 Israel has armed or supported neo-Nazis and terrorists in
Taiwan, Saudi Arabia, Central America, Argentina, and scores of others, 4 in league
with the neo-Nazis who control the United States and the CIA. When Israel
pontificates about racism and the far Right, it turns my stomach. The Israeli
government, its anny and its intelligence arm, Mossad, are neo-Nazi, terrorist
organisations. This mindset is personified by many of the Israeli settlers in the
occupied West Bank and Gaza Strip. The Israeli authorities hide this fact behind
Jewish people who genuinely suffered in Hitler's Gennany. The Israeli leaders who
are part of, or controlled by, the All-Seeing Eye cult, have used this suffering for
more than fifty years to conceal and justify daily atrocities against the Arab
population. Palestinian children are shot by Nazi settlers in the occupied lands, but
the killers escape without punishment. Meanwhile, Arabs are routinely shot by the
same soldiers who look the other way when settlers are terrorising Palestinian men,
women, and children. 5 As Hitler treated those Jews cast adrift by their own
hierarchy, so does Israel treat Palestinians today. I'll take no lectures on racism and
Nazism from apologists for Israeli terrorism, thank you very much.

Indeed those who led the terrorist organisations which created Israel after the
war, later became its leaders. To challenge the behaviour of Israel is not to condemn
Jewish people. The opposite is the case. Those who have controlled Israel and its
international terrorist ann, Mossad, are not true Jews. They are a bunch of
unbalanced thugs who have used (abused) Jewish people for their own horrific
ends. Israeli Prime Minister Menachim Begin was a leading light in the Jewish
terrorist underground organisation, Irgun, and as a result was responsible for
untold murder and mayhem. He would later win the Nobel Peace Prize, as did
Henry Kissinger. Another Israeli Prime Minister, Yitzhak Shamir, was a terrorist in
the Jewish underground before becoming (appropriately, I guess) the head of the
Mossad assassination squad at the time of the murder of John F. Kennedy. In a later
chapter I link both Shamir and Begin to Kennedy's assassination. Prime Minister
Yitzhak Rabin was lauded as a great peace maker after his own assassination in
1995, but he too was a terrorist. As Naeim Giladi, the Israeli historian and author,
says: "Rabin launched his career., .with terrorist murders that shed both Arab and
Jewish blood when cold political calculation demanded it". 6

In 1940 when illegal Jewish immigration to Palestine became a flood, the British
military government began to detain and deport those Jews who did not have the
correct documentation. The Zionist underground decided to sabotage the refugee
ships rather than allow them to be turned away. Giladi goes on: "In those days
Rabin was a member of Palmach - the name means 'action squads’ - it was a
violent underground force., .in November 1940 his group blew up the refugee ship

@8️⃣6️⃣ @Mindless @Mezelf

Laatst bewerkt:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
@Gympie
Het is dus helemaal geen antisemitisme of simpele holocaust ontkenning en het ligt allemaal veel genuanceerder.

Zo zie je maar weer. Nooit zomaar geloven wat er in de media rond geblaat wordt, maar de originele bron raadplegen.

Bedankt voor de quote.

Martinus

Bewuste gebruiker
Ik zag gister een video over mensen die denken dat corona niet bestaat en dat het virus verzonnen is om de bijeffecten van 5G netwerken te maskeren
Dus dat de mensen die nu dood gaat aan corona dus eigenlijk door 5g straling dood gaan.

Die zelfde mensen steken overal die masten in de fik.

Ik vond het wel een leuk verhaal.
Moest er aan denken toen ik deze post snel door keek. Aluminium hoedjes zijn de beste hoedjes :P

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@Mezelf die video waarin Icke de joden de schuld geeft van Corona nog geen week geleden is dus juist overal verwijderd, das juist het punt. En die video was DE reden dat die Icke verwijderd is van de meeste sociale media.

Ik ben er wel klaar mee, deze discussie. Als er mensen interesse hebben in deze gast, ga je gang. Maar ik knap dus gigantisch af op mensen die luisteren naar/propageren/ onder aandacht brengen van figuren die oproepen tot jodenhaat, ik wil niks met dat soort volk te maken hebben.

En al helemaal niet op bevrijdingsdag.

Een prettig leven nog.
Ik vroeg alleen om zijn holocaust ontkenning en niet of hij joden de schuld geeft van Corona. Kijk naar de post van Gympie. Hij is dus geen holocaust ontkenner wat jij zo stellig beweerde.
Daarom. Je weet niet eens waar je achteraan loopt te rennen, want dat zijn toch echt ook zaken die hij beweert.
Dit zeg je tegen @Mindless maar jij weet niet eens tegen wie je aan loopt te schoppen. Zo stellig iets roepen terwijl het dus onzin is. Nooit heeft hij de holocaust ontkent maar daar ben jij wel meerdere keren op teruggekomen en val je anderen er op aan. Jammer want een gewone discussie had gerust mogelijk geweest.

Verder ben ik erg tegen joden haters en keur dat echt niet goed. Ik keur het sowieso niet goed iemand op zijn geloof, religie, ras of wat dan ook af te keuren. Mensen blijven mensen. Maar ik keur ook niet goed dat iemand als holocaust ontkenner wordt neergezet terwijl hij dat niet is.

@Gympie top post! had alleen gehoopt dat 8.6 even na iets meer research erachter zou komen dat hij fout zat met David Icke een holocaust ontkenner te noemen.

Nogmaals ik mag David niet en vind een hoop onzin van wat hij verkondigd. Maar ik vind het heel heel kwalijk iemand als holocaust ontkenner neer te zetten terwijl die persoon dat niet is.

edit: Als iemand de holocaust ontkent, dan mag die van mij uit mijn leven verdwijnen. Laat dat duidelijk zijn. Wie zoiets ontkent is in mijn ogen niet veel waard. Maar dan moet die persoon het wel ECHT ontkent hebben.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Mezelf & @Gympie
Ik lees toch echt andere dingen, ik vind die tekst veel eerder voor mij pleiten dan tegen mij.

ff door google translate gehaald:

Dezelfde houding die de uitdaging voor de manipulatie van de wereld onderdrukte
In de Tweede Wereldoorlog worden mensen belasterd en opgesloten omdat ze enkele van de
officiële versies van The Holocaust in Nazi Gennany. Als je dat doet, luistert niemand
aan het bewijs omdat dit verloren gaat in de vloedgolf van vergelding en
veroordeling. Als mensen willen geloven dat al diegenen die de ambtenaar ondervragen
lijn zijn nazi's en apologeten voor het Hitler-regime, of anti-joods, dan moeten ze
ga je gang en doe dat. Maar ik zal ze dit vertellen. Ze houden zichzelf voor de gek, omdat
dat is niet waar. Dat is het gewoon niet.

Als de oude vibratie van het leven begint af te brokkelen en de nieuwe tevoorschijn komt, zijn we erin
de periode waarin de verborgen modder van het verleden nu komt
het te behandelen en te verspreiden oppervlak. De inhoud van dit boek maakt daar deel van uit. Het
zijn niet alleen individuen die emoties hebben onderdrukt die ze wegeten en
uiteindelijk moet worden aangepakt, het is de aarde en de collectieve geest van de mensheid
ook. Het proces van het reinigen van de aarde heeft veel voeten in de aarde, en een ervan is voor iedereen
dat is geheim en onderdrukt om in de publieke belangstelling te komen. Of
mensen vinden het leuk of niet, de officiële versie van The Holocaust kan dat niet
vermijd deze blootstelling veel langer aan een goed debat. Het reinigingsproces
en transfonnatie zal ervoor zorgen dat dit zal gebeuren.

De manier waarop de nazi's veel Joodse mensen behandelden, is onuitsprekelijk. Er zijn geen
woorden die geschikt zijn om het te beschrijven. De pijn, zoals we zien bij de herdenkingen, verschijnt
onverminderd voor degenen die het hebben meegemaakt. Wat een belediging voor hen
mensen die zo hebben geleden, als vaststaat dat hun pijn en onvoorstelbaar zijn
horror wordt ook zonder hun medeweten gebruikt om een langere-
termijnplan. Het zou misschien kwalificeren als een van de ultieme onmenselijkheden. Zijn
mensen die niet onder de nazi's leden, gebruikten de emoties van degenen die dat wel deden
gebeurtenissen manipuleren voor hun eigen duivelse doeleinden? We kunnen alleen vaststellen of dat zo is
waar door alle informatie over die periode zonder die informatie openbaar te maken
belastering of veroordeling.

Zoals professor Yehuda Bauer, de kettingman van het Vidal Sassoon Center for the
Studie van antisemitisme, zei: "Iemand misbruikt de angsten en obsessies van mensen
en dingen presenteren waarvan we weten dat die vandaag de dag niet zijn gebeurd. '1 Hij reageerde op verhalen
over 'menselijke zeep' die holocaust-'experts 'hebben gezegd die de nazi's hebben gemaakt uit de
lichamen van joodse slachtoffers in de concentratiekampen. Dit is een geaccepteerde geworden
'feit', maar professor Bauer zei dat er geen documentair bewijs was dat zoiets bestond
er gebeurde iets. Bij het onderzoeken van dit boek, voor het eerst in mijn leven ik
118

meester races

119

stuitte op informatie die de officiële holocaustlijn in twijfel trekt. ik was
eerlijk gezegd. Ik keek ernaar en schreef het op, een proces dat altijd helpt
mij om dingen duidelijker in mijn hoofd te krijgen. Ik heb er wekenlang eindeloos over nagedacht. Mijn
de conclusie was dat er de ergste gruweldaden waren tegen joodse mensen, zoals
er waren tegen anderen in Gennany, de Sovjet-Unie en door Japanners bezet
landen. De hele oorlog was een holocaust. Wat de Europese kolonisten met de
Inheemse Amerikaanse stammen waren een holocaust. De wreedheden die het Joodse volk heeft ondergaan
maakt onder de nazi's de pijn die we door en door begrijpelijk zien. Maar ik ook
concludeerde uit het bewijs dat ik tegenkwam dat de officiële lijn een groot aantal heeft
vragen om te beantwoorden en enorme stukken gedocumenteerde informatie om uit te leggen
voordat we echt kunnen weten wat er is gebeurd. Zoals ik zeg, niets is ooit wat het lijkt,
wat ons ook wordt verteld. Bijvoorbeeld, een Joodse Amerikaan zoals David
Cole produceert bewijs- en videodocumentaires die de officiële claims vernietigen
over de gebeurtenissen in Auschwitz kun je, als je in de waarheid geïnteresseerd bent, niet zomaar
verwerp zijn bevindingen en veroordeel hem als nazi-apoloog. Dat wil niet zeggen
alles wat mensen zeggen is correct, maar waarom zijn we zo bang om het publiek toe te staan
zelf beslissen? Waarom wordt zo'n informatie onderdrukt?

Mensen vinden het misschien niet leuk dat ik deze punten maak, maar ik vraag ze dit: wat is waar
liefde voor de mensheid? Is het wat u denkt dat mensen moeten weten en nemen
het luchtafweergeschut? Of zegt het wat je denkt dat ze willen weten en neemt hij de lof
de mentale en emotionele controle van
de weinige. Majoor Alojzy Dziurski, van de Poolse ondergrondse beweging in oorlogstijd, was
geen apoloog voor de nazi's en ook niet anti-joods. Hij had een brede kring van joden
vrienden en sprak een diepe dankbaarheid uit aan de Jood die volgens hem zijn leven had gered. In zijn
boek, Freedom Fighter, Dziurski vertelde hoe hij hoorde dat de Gennan houding tegenover joden
was nogal dramatisch veranderd nadat ze de zionistische invloed in Stalins beseften
Sovjet Unie. Dit was aanleiding voor majoor Dziurski om Pools-Joodse leiders te ontmoeten in
Maart 1942, om hen te waarschuwen dat ze de Joden die in de getto's wonen, moeten verdrijven,
verplaats ze naar huizen onder Poolse fanners in afgelegen gebieden en vestig ze
nederzettingen in bosrijke gebieden. Hij zei dat de leiders weigerden, met houdbare gevolgen.
De majoor zei dat hij een goede vriend werd van een joodse kapitein, die politiek was geweest
Commissaris in de Red Anny. Dziurski zei in zijn boek:

'Vanwege mijn interesse in joodse aangelegenheden zou hij [de kapitein] een bron met mij delen

bewaakt geheim. Aanvaard als een toegewijde zionist, zou hij een geheime bijeenkomst bijwonen voor

120

... en de waarheid zal je vrijmaken

alleen geïnitieerde zionisten. Het werd in het Hebreeuws gehouden, niet in het Jiddisch, zoals bij de meeste vergaderingen
waren. De meerderheid van de sprekers waren buitenlandse zionistische leiders, maar hij herkende alleen
een, Moshe Sneh, een Pools-joodse leider, die voor de oorlog naar Palestina was vertrokken en
keerde in 1945 terug als Berihah-leider om de massale emigratie van Poolse joden te organiseren.
Elke spreker benadrukte de unieke kans die Palestina was gegrepen
en het Midden-Oosten van de Arabieren en de Britten. ..De hele niet-joodse wereld moest
samen met de nazi's schuldig worden gemaakt voor De Holocaust. De Holocaust moet zijn
aangetoond als de grootste christelijke misdaad tegen het Joodse volk. Intensief
propaganda zou worden gelanceerd, en alle uitgeverijen en de pers onder Joods
invloed was al geïnstrueerd om het verhaal van Joods lijden te verspreiden.

'Moshe Sneh had geëist dat het maximale aantal Poolse joden gedwongen moest worden
Polen verlaten voor Palestina of een ander land naar keuze. Instructies waren geweest
afgegeven aan het West-Europese Jodendom ter voorbereiding op de opvang van Poolse immigranten. ..naar
filter later in de Verenigde Staten. De VS moet tot het grote reservoir van het jodendom worden gemaakt
de Amerikaanse politiek beïnvloeden omdat de VS de beslissende wereldmacht zouden worden. "2

Dat mag je wel of niet accepteren. Maar je hebt het recht om het te horen, en veel,
veel meer van de gedocumenteerde achtergrondinformatie met betrekking tot dit onderwerp zal
komen de komende jaren naar de oppervlakte. Niemand zal meer versteld staan van wat
zal bekend worden gemaakt dan de massa van het Joodse volk zelf. Ze gaan
kijk in een heel ander licht naar hun hiërarchie. Majoor Dziurski stelde een grote samen
aantal geschriften en archieven over zijn oorlogservaringen en de
informatie die joodse vrienden en kennissen hem hebben gegeven. Deze zijn gestolen
een overval bij hem thuis in mei 1965, waarna hij naar Australië emigreerde.

Ik ben er stellig van overtuigd dat een kleine joodse kliek die minacht voor de massa
Joodse mensen werkten met niet-joden om de Eerste Wereldoorlog te creëren, de Rus
Revolutie en de Tweede Wereldoorlog. Deze Joodse / niet-Joodse Elite gebruikte de Eerste
Wereldoorlog om de Balfour-verklaring en het principe van de Joodse staat van te beveiligen
Israël in Palestina (waarvoor, gezien de genetische geschiedenis van de meeste Joodse mensen, daar
is absoluut geen rechtvaardiging op historische gronden of andere). Ze dan
domineerde de vredesconferentie van Versailles en creëerde de omstandigheden die
maakte de Tweede Wereldoorlog onvermijdelijk. Ze financierden Hitler aan de macht in 1933 en
stelde het geld beschikbaar voor zijn herbewapening. Hun vertegenwoordigers in andere landen
manipuleerden hun regeringen om Hitler en de nazi's binnen te laten vallen
omringende landen en vergroten hun militaire macht en potentieel door middel van acquisitie
de middelen van die landen. Ze gaven Hitler de indruk dat hij het kon
uitbreiden zonder problemen op het Europese vasteland, maar dan, op een afgesproken tijdstip,
de houding van Groot-Brittannië veranderde dramatisch en hij bevond zich in een oorlog die hij kon
niet winnen - vooral nadat Roosevelt het Amerikaanse volk via Pearl manipuleerde
Harbor, in een conflict waarvan hij zei dat ze er nooit bij betrokken zouden zijn.

Ondertussen de Joden in Gennany die deel uitmaakten van of nuttig waren voor dit kleine
Joodse / niet-Joodse Elite mochten de door de nazi's bezette landen verlaten en ontsnappen
naar de VS, andere veilige landen en naar Palestina om het werk te beginnen dat dat zou doen

meester races

121

culmineren in de oprichting van Israël na de oorlog. Zij waren niet degenen die dat zouden doen
lijden zo verschrikkelijk onder Hitler. Verre van dat. Zij waren degenen die dat gingen doen
het lijden van de achtergeblevenen gebruiken en uitbuiten. Wanneer de bevoorrechte elite, zoals de
bankier Max Warburg, had Duitsland, de Joodse mannen, vrouwen en kinderen, verlaten
beschouwd als vervangbaar om een breder doel na te streven, werden aan hun lot overgelaten. Dat lot
werd verzegeld toen Alfred Rosenberg met zijn joodse achtergrond er een kopie van maakte
De protocollen van de geleerde oudsten van Zion beschikbaar voor Hitler.

Dus wat kan deze manipulerende Joodse kliek mogelijk motiveren om hun te behandelen?
mede-joden op zo'n onmenselijke manier? Heel eenvoudig zijn de manipulatoren niet echt
Joden, zoals Rabbi Marvin S. Antelman opmerkt in zijn boek uit 1974, To Eliminate The
Opiaat. Dat zegt Antelman, die zeventien leden van zijn familie aan de nazi's heeft verloren
deze kliek wil het jodendom niet promoten, het wil het vernietigen zoals het wil
vernietig alle alternatieven voor zijn eigen focus van aanbidding, de alziende oogcultus van
oudheid. Dit zorgt voor de gemeenschappelijke thema's loyaliteit en motivatie
tussen de Joden, Arabieren, Britten, Gennans, Amerikanen enz., die bewust zijn
samen te werken om de wereldwijde fascistische tirannie die bekend staat als de Nieuwe Wereld tot stand te brengen
Bestellen. De 'joden' van de mondiale elite konden het niet schelen over joodse mensen, zoals
de Gennans in de kliek konden het Gennan-volk niet schelen. Naar hen,
de massa van welk ras, kleur of land dan ook, is een kudde van niet-entiteiten die dat wel zijn
er mag alleen worden gebruikt als dat nodig is om hun meester te dienen - het Luciferic
Bewustzijn op de vierde dimensie. De 'All Seeing' Joden echter, en hun
niet-Joodse samenzweerders, gebruik het rookgordijn van 'antisemitisme' en het echte
lijden van echte Joden om onderzoek naar hun sinistere activiteiten te voorkomen. ik ben
ervan overtuigd dat het deze kliek was die de protocollen schreef, lekte en maakte
zien eruit als een plot van het Joodse volk als geheel. Het is niet. Nee nee nee!

Na de oorlog werd het onvoorstelbare lijden van Joodse mensen, veroordeeld door hun
onder meer de eigen elite werd gebruikt om de staat Israël op een golf te zetten
begrijpelijke emotie, gezien de verhalen die de wereld werd verteld. Het is geweest
sindsdien gebruikt om legitiem onderzoek naar de manipulatie van de
menselijk ras. Het label 'antisemiet' wordt geslingerd aan iedereen die de scheidsrechter uitdaagt
versie van de geschiedenis en die de mensen blootstelt die de wereld werkelijk beheersen. een
voertuig voor deze joodse en niet-joodse kliek - die de joden zo heeft laten lijden
- wordt zionisme genoemd en zo ook de staat Israël, een land en een heersende mentaliteit,
die voor mij opmerkelijk veel lijkt op de nazi-mentaliteit.

De Britse hiërarchie heeft ze gemanipuleerd, uitgebuit en naar hun gestuurd
sterft vele miljoenen Britten om het 'nationale belang' te dienen - de belangen
van de heersende kliek; de Gennan-hiërarchie heeft hetzelfde gedaan voor de Gennan-bevolking
en de Amerikaanse hiërarchie onder de Amerikaanse bevolking. Deze heersende kliekjes hebben
totale minachting voor hun 'ongewassen massa'. Ze zien ze als vee dat gebruikt moet worden en
indien nodig misbruikt. Waarom is het zo verbazingwekkend dat de Joodse hiërarchie de
massa Joodse mensen in dezelfde termen?

De uitbuiting van degenen die hebben geleden door degenen die dat niet hebben gedaan, heeft de
heersende elite van Israël om de meest verschrikkelijke gruweldaden te plegen zonder de uitdaging aan te gaan
de bredere wereldgemeenschap, terwijl elke vermeende bedreiging voor Israël onmiddellijk is

122

... en de waarheid zal je vrijmaken

veroordeeld en behandeld. Waarom horen we niet over de decennia van wreedheden door
Israël tegen de onteigende Palestijnen, die opnieuw zijn gemeld en
opnieuw door leden van de United Nations Relief and Works Agency? Het groteske
ironisch is dat terwijl ze klagen over 'extreemrechts' en 'antisemitisme', de Israëliër
de regering heeft nazi-regimes over de hele wereld ondersteund, inclusief de terrorist,
Somoza, die verantwoordelijk was voor de slachting van tienduizenden van hemzelf
mensen in Nicaragua. 3 Israël heeft neonazi's en terroristen gewapend of ondersteund in
Taiwan, Saoedi-Arabië, Midden-Amerika, Argentinië en tal van anderen, 4 in de competitie
met de neonazi's die de Verenigde Staten en de CIA beheersen. Toen Israël
pontificates over racisme en uiterst rechts, het draait mijn maag. De Israëliër
de regering, haar anny en haar inlichtingendienst, Mossad, zijn neonazistische terroristen
organisaties. Deze mentaliteit wordt verpersoonlijkt door veel van de Israëlische kolonisten in de
bezette Westelijke Jordaanoever en Gazastrook. De Israëlische autoriteiten verbergen dit feit achter zich
Joodse mensen die echt hebben geleden in Hitler's Gennany. De Israëlische leiders die
zijn onderdeel van, of worden gecontroleerd door, de alziende oogcultus, hebben dit lijden gebruikt voor
meer dan vijftig jaar om dagelijkse wreedheden tegen de Arabier te verbergen en te rechtvaardigen
bevolking. Palestijnse kinderen worden doodgeschoten door nazi-kolonisten in de bezette landen, maar
de moordenaars ontsnappen zonder straf. Ondertussen worden Arabieren routinematig neergeschoten door de
dezelfde soldaten die de andere kant op kijken als kolonisten Palestijnse mannen terroriseren,
vrouwen en kinderen. 5 Zoals Hitler behandelde, dwaalden die Joden door hun eigen drift
hiërarchie, zo behandelt Israël de Palestijnen vandaag. Ik neem geen lezingen over racisme en
Nazisme van apologeten voor Israëlisch terrorisme, heel erg bedankt.

Inderdaad degenen die de terroristische organisaties leidden die Israël na de
oorlog, werd later de leiders. Het gedrag van Israël aanvechten is niet veroordelen
Joden. Het tegendeel is het geval. Degenen die Israël en zijn hebben gecontroleerd
internationale terrorist Ann, Mossad, zijn geen echte joden. Ze zijn een heleboel
onevenwichtige misdadigers die (misbruikte) Joodse mensen hebben gebruikt voor hun eigen gruwelijke
loopt af. De Israëlische premier Menachim Begin was een leidend licht in de joden
terroristische ondergrondse organisatie, Irgun, en was daardoor verantwoordelijk voor
onnoemelijke moord en chaos. Hij zou later de Nobelprijs voor de Vrede winnen, zoals hij ook deed
Henry Kissinger. Een andere Israëlische premier, Yitzhak Shamir, was een terrorist in
de joodse underground voordat hij (toepasselijk, denk ik) het hoofd van de
Mossad moordteam ten tijde van de moord op John F. Kennedy. In een later
Hoofdstuk Ik koppel zowel Shamir als Begin aan de moord op Kennedy. premier
Yitzhak Rabin werd geprezen als een grote vredesmaker na zijn eigen moord in
1995, maar ook hij was een terrorist. Zoals Naeim Giladi, de Israëlische historicus en auteur,
zegt: "Rabin lanceerde zijn carrière., .met terroristische moorden die zowel Arabische als
Joods bloed toen een koude politieke berekening dat vereiste ". 6

In 1940, toen de illegale Joodse immigratie naar Palestina een overstroming werd, de Britten
de militaire regering begon die Joden die niet in het bezit waren, vast te houden en te deporteren
correcte documentatie. De zionistische underground besloot de vluchteling te saboteren
schepen in plaats van toe te staan dat ze worden afgewezen. Giladi vervolgt: 'In die tijd
Rabin was lid van Palmach - de naam betekent 'actieploegen' - het was een
gewelddadige ondergrondse kracht.,. In november 1940 blies zijn groep het vluchtelingenschip op

-----------------------------------------------------------------------------------

Dit noem ik godverdomme wel degelijk de holocaust ontkennen, pleiten voor het recht om een mening te hebben die afwijkt van de feiten alsmede een heleboel anti-joodse onzin, we hebbenn toch echt te makenn met een antisemiet. Maar goed, ik ben er klaar mee zoals gezegd, en echt klaar is klaar. Verdedig die lul maar wat je wil, ik lees het toch niet meer want ik ga er even wat op effectief negeren zetten. Maar helaas is dat niet mogelijk bij iedereen.

Ik heb godverdomme wel wat beters te doen dan dit.

Laatst bewerkt:

Gympie

Bewuste gebruiker
@Mezelf & @Gympie
Ik lees toch echt andere dingen, ik vind die tekst veel eerder voor mij pleiten dan tegen mij.

Maar goed, ik ben er klaar mee zoals gezegd, en echt klaar is klaar. Verdedig die lul maar wat je wil, ik lees het toch niet meer want ik ga er even wat op effectief negeren zetten.
hoooold your horses.. ik zei "oordeel" zelf
ik vind D.Icke bad news en negatieve energie.. en zou hem nooit verdedigen.
today sees people vilified and jailed for questioning some of the
official versions of The Holocaust in Nazi Gennany. If you do that, no-one listens
condemnation
.
wat er in dat stuk o.a. staat. dat hij het niet eens is met hoe de geschiedenis vertolkt wordt..
en als je het uit leest wordt het verwarrend en onduidelijk wie of wat hij bedoeldt.. mss expres?
maar letterlijk staat er niet dat hij de holocaust ontkent.
Ik denk dat hij pas in die prive' talks' die hij maakt voor groepen echt het achterste van zijn tong laat zien.
hij is ook niet helemaal dom denk ik.

jongens, mensen zitten nou eenmaal anders in elkaar..
ik heb vrienden die zitten in complotgroepen op fb enzo
en dan denk ik soms van, waar is jullie bullshit radar?
zoals ik al zei.. deze man is bad news..
een populist is z'n methodiek.. zegt alles wat mensen 'willen horen' om aandacht en gevolg te krijgen.

feit en fictie..zijn/worden steeds moeilijker the scheiden.
moet zo iemand van het web worden gehaald omdat mensen niet zelf kunnen beoordelen of het waanzin is?
tegen zichzelf in bescherming worden genomen?

vrijheid van meningsuiting is tricky.

Ganggang💯

Badass junkie
hoooold your horses.. ik zei "oordeel" zelf
ik vind D.Icke bad news en negatieve energie.. en zou hem nooit verdedigen.
today sees people vilified and jailed for questioning some of the
condemnation
.
wat er in dat stuk o.a. staat. dat hij het niet eens is met hoe de geschiedenis vertolkt wordt..
en als je het uit leest wordt het verwarrend en onduidelijk wie of wat hij bedoeldt.. mss expres?
maar letterlijk staat er niet dat hij de holocaust ontkent.
Ik denk dat hij pas in die prive' talks' die hij maakt voor groepen echt het achterste van zijn tong laat zien.
hij is ook niet helemaal dom denk ik.

jongens, mensen zitten nou eenmaal anders in elkaar..
ik heb vrienden die zitten in complotgroepen op fb enzo
en dan denk ik soms van, waar is jullie bullshit radar?
zoals ik al zei.. deze man is bad news..
een populist is z'n methodiek.. zegt alles wat mensen 'willen horen' om aandacht en gevolg te krijgen.

feit en fictie..zijn/worden steeds moeilijker the scheiden.
moet zo iemand van het web worden gehaald omdat mensen niet zelf kunnen beoordelen of het waanzin is?
tegen zichzelf in bescherming worden genomen?

vrijheid van meningsuiting is tricky.
Iemand die feiten in twijfel trekt door middel van populistisch geleuter getarget op een wellicht zwakkere groep (kijk maar eens wat voor idioten er in die complottheorieën geloven) mag van mij de mond gesnoerd worden.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Volgens mij is David Icke anti-Luciferianisme. Ik zie nergens antisemitisme in die tekst. Hij zegt juist dat het joodse volk door de satan verafgodende elite als onderkruipsels worden gezien (net als de rest van de normale mensheid) en dat hij (Icke) dat walgelijk vindt en absoluut verwerpt. En dat die elite uit zowel joden als niet-joden bestaat.

Ik heb geen idee wat er nou allemaal echt van waar is, maar dat staat er in die tekst. Tenminste, ik geloof dat ik het goed heb gelezen.

Ik ben het er wel mee eens dat Icke vaak vanuit angst en woede praat, wat mij ook begint tegen te staan. Ook al begrijp ik het als ik zie wat hij gelooft. Maar ik richt me liever op positiviteit/hogere energie. Zoveel haat en angst leidt nooit tot betere dingen. Hij komt dan wel steeds met een positieve conclusie waar ik achter sta (liefde is het antwoord, je hart volgen, etc.) maar als ik dan weer eerst een paar uren naar een woedende Icke moet luisteren... :tonguewink:

Ganggang💯

Badass junkie
Volgens mij is David Icke anti-Luciferianisme. Ik zie nergens antisemitisme in die tekst. Hij zegt juist dat het joodse volk door de satan verafgodende elite als onderkruipsels worden gezien (net als de rest van de normale mensheid) en dat hij (Icke) dat walgelijk vindt en absoluut verwerpt. En dat die elite uit zowel joden als niet-joden bestaat.

Ik heb geen idee wat er nou allemaal echt van waar is, maar dat staat er in die tekst. Tenminste, ik geloof dat ik het goed heb gelezen.

Ik ben het er wel mee eens dat Icke vaak vanuit angst en woede praat, wat mij ook begint tegen te staan. Ook al begrijp ik het als ik zie wat hij gelooft. Maar ik richt me liever op positiviteit/hogere energie. Zoveel haat en angst leidt nooit tot betere dingen. Hij komt dan wel steeds met een positieve conclusie waar ik achter sta (liefde is het antwoord, je hart volgen, etc.) maar als ik dan weer eerst een paar uren naar een woedende Icke moet luisteren... :tonguewink:
Hij pakt het mooi in inderdaad. Maar een drol met mooi cadeaupapier is nog steeds een drol.

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hij pakt het mooi in inderdaad. Maar een drol met mooi cadeaupapier is nog steeds een drol.
Grappig hoeveel mensen absoluut zwart/wit over Icke denken. Weinig in het grijze gebied.

Ik zie een man die in de kern wel goede bedoelingen heeft, maar veel teveel in die angst/haat modus zit. Hij laat zich daar denk ik teveel door leiden. En dan kunnen woorden van liefde inderdaad maar weinig echte liefde bevatten.

Ganggang💯

Badass junkie
Grappig hoeveel mensen absoluut zwart/wit over Icke denken. Weinig in het grijze gebied.

Ik zie een man die in de kern wel goede bedoelingen heeft, maar veel teveel in die angst/haat modus zit. Hij laat zich daar denk ik teveel door leiden. En dan kunnen woorden van liefde inderdaad maar weinig echte liefde bevatten.
Men zou het ook naïef kunnen vinden dat je goede bedoelingen ziet in zijn teksten. Ik zie ze niet in ieder geval. Maar ik ben er wel iets anders door gaan kijken want je hebt sommige punten zeker gelijk. Dat we met een open vizier naar dit soort zaken moeten kijken.

Rivalrie

Wijs gebruiker

Er waren ook veel mensen die grijs over Hitler dachten....

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Men zou het ook naïef kunnen vinden dat je goede bedoelingen ziet in zijn teksten. Ik zie ze niet in ieder geval. Maar ik ben er wel iets anders door gaan kijken want je hebt sommige punten zeker gelijk. Dat we met een open vizier naar dit soort zaken moeten kijken.
Niet zozeer in zijn teksten, maar in zijn passie en frustratie. Zijn lichaamstaal. Ik zie niet één of andere psychopaat maar een man die zeer gefrustreerd is over sommige zaken en zijn emoties soms niet goed de baas is.

Er waren ook veel mensen die grijs over Hitler dachten....
Daar moeten we maar mee ophouden dus, dat niet zwart/wit denken?

Gympie

Bewuste gebruiker
er zijn optimisten/pessimisten( /realisten.. mss? )
mensen die graag het goede in mensen zien, cynische mensen, goedgelovige mensen, wantrouwende mensen etc.

maar als bij deze man je bullshit radar niet afgaat weet ik het niet hoor..

kheb het hele interview gezien voor het verwijderd werd en andere van jaren terug..
hij heeft zijn fantasie over de jaren uitgebouwd en incorporeert steed meer dingen
verslaafd aan de aandacht en gelovende in het eigen wereldje dat hij gecreëerd heeft.
een fantast..
kzeg niet dat niets waar is wat hij zegt..
maar z'n intenties zijn dubieus.

deze man straalt nul liefde uit.

is mijn mening :ill:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
deze man straalt nul liefde uit.
Daar heb je zeker een punt. Het is absoluut geen warme persoonlijkheid.

Alsnog denk ik niet dat dat gelijk staat aan kwade intenties hebben. De man kan oprecht goede idealen hebben, maar flink in de knoop zitten met zichzelf.

Maar wie weet, ben ik 1 van die te goedgelovige mensen...

Jammer van de sfeer hier. :( Als ik dit had geweten had ik dit hier nooit gepost.

Syl

Wijs gebruiker
Jammer van de sfeer hier. :( Als ik dit had geweten had ik dit hier nooit gepost.
Jammer dat je dit zegt...
Vind dat iedereen ergens zijn eigen mening over mag hebben.
Het is een discussie die niet persoonlijk naar iemand op dit df gericht is.
Het gaat over een algemeen onderwerp.
Dat merk ik ook bij dit hele corona gebeuren.
Er zijn 2 groepen, de mensen die met mondkapjes lopen en handschoenen aan.
Die er heilig in geloven dat dit alles daadwerkelijk zo in elkaar zit zoals de media zegt.
En de mensen die geen bescherming dragen en denken dat er iets anders achter zit.
Ongeacht wat iemands mening erover is, heeft iedereen het recht om er op zijn of haar manier tegen aan te kijken.
Je eigen mening erdoor willen drukken bij een ander werkt niet en hoeft ook niet.
Je kunt iemand jouw inzicht erover geven maar meer ook niet.
Dus ik vind niet dat het jouw schuld is dat de sfeer "verpest" is.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan