Goanaut zei:Ik knap niet af op vrouwen die een shagje rollen, ik knap in het algemeen enigszins af op vrouwen die roken.
Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :PMetaalKonijn zei:Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :P
Doodkapje zei:MetaalKonijn zei:Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :P
daarmee dak het zo vies vind!!! IK LUST GEEN BIER dus vin het zo al stinken en als ik het niet drink mag ik tenvolle genieten van de walmen die tevreden jongens over ons teergeliefde snuiforgaan uitblazen!!!! bweuk![]()
whiterose zei:Ja gaat wel. Maar ik heb in clubs, dan heb ik geen zin om te draaien dus dan heb ik gewoon altijd sigaretten bij me, voor de makkelijkheid.![]()
Doodkapje zei:MetaalKonijn zei:Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :P
daarmee dak het zo vies vind!!! IK LUST GEEN BIER dus vin het zo al stinken en als ik het niet drink mag ik tenvolle genieten van de walmen die tevreden jongens over ons teergeliefde snuiforgaan uitblazen!!!! bweuk![]()
Lana zei:Het is toch vd zotte dat mensen op een ander letten wat ie drinkt.
Djiezus... Van die mensen moet ik echt niks hebben. Als ik weet dat er iemand bij is die bier drinken stom vindt voor een meisje, dan weet ik al wat ik een hele avond zuip. Bier dus.
matthijs zei:Lana zei:Het is toch vd zotte dat mensen op een ander letten wat ie drinkt.
Djiezus... Van die mensen moet ik echt niks hebben. Als ik weet dat er iemand bij is die bier drinken stom vindt voor een meisje, dan weet ik al wat ik een hele avond zuip. Bier dus.
Ja dat is het misschien ook wel, maar je beoordeelt mensen toch constant, op alles wat ze doen? Ook op het drinkgedrag dus.
Maar vrouwen (en mannen ook) gaan zich wel belachelijk gedragen als ze teveel op hebben.. dus mag toch wel met mate. =P
Goanaut zei:altijd dezelfde 16-17 jarige domme wijven, schreeuwend en wankelend door die tent heen gaan. Soms zelfs kotsen inderdaad. Week na week na week
jij hebt eigenlijk al gezegd wat ik bedoel, alleen mag het voor mij wel al eens iets meer alcohol zijn, zeker als je alleen bent met je meisjeGoanaut zei:Maar vrouwen (en mannen ook) gaan zich wel belachelijk gedragen als ze teveel op hebben.. dus mag toch wel met mate. =P